13🐱🌍(Zawgyi/Unicoad)

1.4K 175 18
                                    

"Hoseok...ဟ..ဒါၾကက္​သားနဲ႔ဂ်င္​ဆင္​းကို​ေရာပီးစြပ္​ျပဳပ္​လုပ္​ထားတာ..အား႐ွိတယ္​ "

ဒါနဲ႔ဆိုအား႐ွိတယ္​ဆိုပီးလာလာ​ေကြၽး​ေနတဲ့အစားအ​ေသာက္​​ေပါင္​း11မ်ိဳး႐ွိ​ေနပီ...
အရင္​ရက္​ကကိစၥတခ်ိဳ႕ျဖစ္​ပီးထဲကhyungကသူ႔ကို​ေဆးခန္​း​ေတျပလို႔ျပ..အား​ေဆး​ေတတိုက္​လို႔တိုက္​..အား႐ွိတဲ့ဟာ​ေတကို googleက​ေန႐ွာပီးကိုယ္​တိုင္​ခ်က္​​ေကြၽးလို႔​ေကြၽးနဲ႔...
မစားခ်ငိဘူးလို႔ျငင္​းျပန္​ရင္​လဲ​ေရႊစိတ္​​ေတာ္​ညိွဳး​ေလအံုးမည္​

"hyung ..​ေတာ္​ပီ ကြၽန္​​ေတာ္​ထပ္​စားရင္​ဗိုက္​​​ေပါက္​ထြက္​​ေတာ့မယ္​..."

ခပ္​ပူပူထြက္​​ေနတဲ့ဗိုက္​ကိုလက္​နဲ႔ပြက္​ျပလိုက္​သည္​..
အႏွစ္​ႏွစ္​အလလ ထိန္​းသိမ္​းလာခဲ့တဲ့ဒီ six pack​ေလး​ေတက​ေတာ့ hyungနဲ႔က်မွ​ေပ်ာက္​ကြယ္​ရကိန္းဆိုက္​​ေနၿပီ

"အြန္​းပါ...လာ ဒီတစ္​ဇြန္​းပဲ...ဟ ဟ..."

"😒😒😖😖😖😭"

အ​ေမကသားကိုထမင္​း​ေခ်ာ့ခြန္​႔​ေနသည္​့အလား​ ..

"​ေတာ္​ပီ...သိမ္​းလိုက္​​ေတာ့​ေနာ္​hyung..​ေန႔လည္​က်အသင္​းကို trainingလဲသြားရအံုးမယ္​..ဗိုက္​​ေလး​ေနရင္​ဟိုက်ဘာမွလုပ္​ႏိုင္​မွာမဟုပ္​ဖူး.."

"အင္​းအင္​း..မ​ေကြၽး​ေတာ့ဘူး..ဒါဆို ခဏအိပ္​လိုက္​အံုး​ေနာ္​.."

"အိပ္​ရအံုးမွာလား😖"

"အင္​း​ေလ..2နာရီအိပ္​ရမယ္​...ငါဘယ္​မွမသြားဘူးထိုင္​​ေစာင္​့​ေနမယ္​...တတ္​တတ္​အိပ္​ယာ​ေပၚကို..."

"😶😶😶😶.."

မထူးပါဘူး​ေလ ဗိုက္​ကလဲ​ေလး​ေနတာနဲ႔အ​ေတာ္​ဘဲဆိုပီးအိပ္​ယာ​ေပၚတတ္​လိုက္​သည္​..

"hyung..​သီခ်င္​းဆိုျပပါလား.."

"ငါမွအသံမ​ေကာင္​းတာ.."
"အမကိုက်ဆိုျပပီး​ေတာ့..."

"အာ...မဟုပ္​ပါဘူး မဟုပ္​ပါဘူး.. အဲ့တံုးကငါ့ဟာငါပ်င္​းလို႔ဆို​ေနတာ Kimnarကလဲလာထိုင္​တာနဲ႔တိုက္​ဆိုင္​သြားလို႔ပါ."

"အ့ဆို...ခုကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုျပန္​ဆိုျပလို႔.."

"အင္​းအင္​း...အသံ​ေတာ့မ​ေကာင္​းဘူး​ေနာ္​...ဟီး😁"

Blind(မ်က္​ကန္​း)Where stories live. Discover now