Ölmeyi kendine yakıştırmış bir kadının son isteğini gerçekleştireceğiz.
Dayanamayıp mektubu açtım ve okumaya başladım;
Sevgili ailem;
Hayatım boyunca kalbimde sadece iki erkek oldu. Biri sensin Demir, diğeri de oğlumuz Seçkin aramızda en masumu. Ben gittikten sonra bana duyduğun tüm sevgiyi oğlumuza duymanı istiyorum. Hayattayken sonsuza kadar seninle yaşamayı ve asla ayrılmamayı diledim. Sana olan aşkım ve sevgim kimseye olmadığı kadar fazlaydı ve eminim ki yanınızdan ayrıldığımda da kalbimde sadece sen ve oğlum olacak. Keşke siz bunu okurken benim size yeni bir mektup yazıp sizi hala daha sevdiğim ve sevmekten asla vazgeçmeyeceğimi anlatabilsem.
Ben senden ve oğlumuzdan hiçbir zaman vazgeçmedim, ben kendimden vazgeçtim sevgilim. Vazgeçmek zorunda bırakıldım. Nasıl anlatılır bilemedim, nasıl yazarım hala bilmiyorum ama bunu size borçluyum. Ben istemediğim bir ilişkide zorla bulunduruldum Demir. Beni senin de olduğunu söylediğin bir yemeğe çağırdı, oraya gittiğimde senin sonradan geleceğini ve yemeğe başlamamızı istediğini söyledi. Aklımdan böyle bir şey geçmezdi yediklerim ile beni bayılttı ve sonrası... Beni affetmeyeceksin biliyorum bende kendimi affetmedim. Beni zorlayan kişi ise Tuncay Eğilmez. Senin tek dostun ve iş ortağın bunu sana nasıl diyeceğimi bilemedim beni affet. Bunu ben istemesem de o adam bana zorla sahip oldu ve ben bunu sana yapamazdım Demir. Senin ile beraber yaşarken, yaşlanırken bu ihanet ile yaşayamazdım. Her şeyi ben ayarladım aklına gelebilecek her şeyi beni affetmeni her şeyden daha önemli ama beni affetmezsen de senden tek bir ricam var.
Hayatında yaşamak istemediğin acılar yaşattım sana benim ölümüm ve kızımız Mavinin ölümü ama bunlardan birini telafi edebilirim. Beni bu hayatta hiçbir zaman yalnız bırakmayan süt annem. Ona bıraktığım mektubu al ve sana olan son emanetime sahip çık ve bunun yanında oğlumuz Seçkin'e de benim yokluğumu hissettirme. Ben her zaman sizi izliyor olacağım tek aşkım. Kalbimde her zaman sen vardın her şey için özür dilerim.
Hayatın karşına bir sürü şey çıkarıcak, ama benim için Mavi'yi kızımızı kucakla...
Pelin yılmaz
Mektubu okurken tam bir hayal kırıklığına uğradım. Seçkin'in annesinin babasına duyduğu aşk ve hayatı bitse de aşkının bitmemesi... En çok oğluna iyi davranılmasını istemiş şu an Seçkin'in halini görse gerçekten tekrardan ölmek isteyeceğine yemin edebilirim. Yaşadığı acılar gözümün önüne geldiğinde kendime bir söz verdim. 'Gidip o süt anneyi bulacağım ve vefat eden Mavi'nin gizemini çözeceğim' artık ne Demir amca'dan ne de Seçkin'den bir fayda dokunur bu olaya ama bu kadar acı çeken birine yardım etmemek aynı acıları benim de yaşamama sebep olur.
Mektubu okurken gözümün önünde canlananlar ile ağlamaya başladım. Bir anda bir isim dans etti kafama 'Tuncay Eğilmez' bu soy isim Çınar ile aynı. Hemen Defne'yi görüntülü aradım ve İpek'i de çağırmasını rica ettim. Olan biten her şeyi anlattım. Mektubu buluşumu onlardan neden sakladığımı ve mektubu okudum. Bu mektup üçümüzün de kanına dokunmuştu. Tabi benim gibi onların aklında da oluşan kocaman iki tane soru işareti oluştu. 'Eğer Mavi öldüyse onu nasıl kucaklayacak?' ve 'Tuncay Eğilmez'in Çınar ile bir alakası var mı?' Birinci soru işaretini bulmak için bulmamız gereken bir sütanne var ama ikinci soru işareti gözümüzün önünde.
Defne hemen Çınar'a yazdı ve çaktırmadan babasının ismini öğrendi. Tuncay Eğilmez bu isim gerçekten korkunç bir hal almaya başladı. Belki boyumuzdan büyük işlere kalkışıyoruz ama sonu ne olursa olsun ölmeyi kendine yakıştırmış bir kadının son isteğini gerçekleştireceğiz... Mavi'nin gizemi ortaya çıkacak ve Tuncay Eğilmez'i de Demir yılmaz'ün azabı ile baş başa bırakacağız. Şimdi kimse bilmiyor ve bilmeyecekte. Tüm bu soru işaretleri kalktığında herkes her şeyi öğrenecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK
Teen FictionBelki sonu kötü bitecekti, ya da çok güzel bitecekti bunu bilemeyiz ama düşünmedik de. Ne zaman mı düşüneceğiz? Hiçbir zaman. Herkes dört yaprağın şansına inanıyorken biz üç yaprak kalmıştık. Sadece üç kişi... Her şeyin kötü gideceğine o kadar...