four

3.7K 304 82
                                    

16

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

16.589 beğeni
5.079 yorum

Jimprk : çiçeklerin bana yakıştığını söyledi @Minyg

Yorumlar :

Y : jimin-ah seni seviyorum

Jimprk : :))

C : sizin nesliniz hâlâ tükenmedi mi :d

Jimprk : hayır, tükenmedi @C

H : nfekrnekdnwksnwldnsk @Jimprk

G : oppaa nasılsın

Jimprk : iyiyim güzelim, sen nasılsın
@G

G : cevap verdin ya daha iyiyim

Jeonjk : çiçekler yakışıyor ama hâlâ boyun kısa

Jimprk : ne alakası var orospu
@Jeonjk

Jeonjk : ağlama bebeğimm

Taehyungveboş : jeon dm bak @Jeonjk

Jinamayakışıklı : jimin hadi öğlen yemeğine gel miniğim

Jimprk : geliyorum dünyanın en yakışıklı hyungu @Jinamayakışıklı

Jinamayakışıklı : biliyorum @Jimprk

Minyg : sana en çok yakışan benim, biliyorsun değil mi

Jimprk : biliyorum sevgilim @Minyg

Daha fazla yorum göster.

...

"Jimin, arada sırada yanağımdan öpmen gerekiyor. Gerçekçi olması için."

Jimin utanmış ve elleriyle oynamaya başlamıştı.
"Yoongi hyung, ben daha önce kimsenin yanağından öpmedim. Annem ve babam dışında yani."

Büyük olan gülmüş ve küçüğünün masumluğunun hangi derecede olduğunu çok iyi anlamıştı.

"Jimin, rol yapıyoruz ve intikam almak istiyoruz."

"Hyung, bir soru sorabilir miyim?"

Yoongi, başını olumlu anlamda sallamış ve küçüğünün oynadığı ellerini tutmuştu. Arkadan geçen kızlar onlara hayran hayran bakarak geçmiş ve konuşmaya başlamışlardı.

"Senin Jaebum hyung ile derdin ne? Neden bana yardım ediyorsun?"

Büyük olan derin bir nefes almış ve konuşmuştu.

"Jaebum ve ben küçüklüğümden beri en yakın arkadaşız. Yani sanırım sadece ben arkadaştım çünkü o liseye geçtiğimiz anda yeni arkadaşlar bulmuştu ve bana neler yaptığını tam olarak söylemek istemiyorum."

Jimin üzülmüş ve karşısındaki adama sarılmıştı. Yoongi şaşırmış ama yine de kollarını beline dolamıştı.
"Üzülme hyung, intikamımızı alacağız."

Bu sırada arkadan geçen Jaebum ve arkadaşları onları görmüştü.
Jimin ve Yoongi'nin rol yapmasına gerek kalmadan, Jaebum yine sinirlenmişti.

Bu ikisinin sevgili olması zoruna gidiyordu ve onları ayırmak için elinden geleni yapardı.
Birden Taehyung, Yoongi'nin yanında gitmiş ve Yoongi ile selamlaşmıştı.

Sonra Jimin ve Yoongi, Jaebum'u fark etmiş, ardından el ele tutuşmuşlardı.

Ardından küçük olan, büyüğünün beklemediği anda parmak uçlarına yükselip, yanağından öpmüştü.

Bu olay ikisininde kalbini hızlandırmıştı. Yoongi, küçüğüne dönmüş ve içten bir gülümseme vermişti ona.

Jimin de utançla gülmüş ve Jaebum'a bakmıştı.

Ardından Jaebum'un sinirden kudurarak oradan uzaklaştığını da fark etmişti.

...

kısaydı, biliyorum

konusu nasıl beğendiniz mi
ve jaebum'un daha yoongi'ye neler yaptığını okumadınız

real best friends | yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin