twenty two

2K 129 9
                                    

-Yoongi-

Saçlarımın okşandığını hissettiğimde, dudaklarım kıvrıldı ve gözlerim hafifçe açıldı.
Hemen karşımda güzel sevgilimi gördüğümde, sabahki halinin ne kadar çekici olduğunu düşündüm.

"Günaydın." Dedikten sonra harika gülümsemesini bana sunmuş ve göğsüme kafasını koymuştu.

"Günaydın bebeğim."
Yeni uyandığım için çatlak çıkan sesimle ona cevap vermiştim.

"Sana kahvaltı hazırladım ama yatakta kalmak daha mı iyi,hmm?"

"Seninle yatakta kalmak en iyisi."

Kıkırdamış ve yataktan çıkmıştı.
"Bugün gezmek istiyorum, kalk hadi."

Bir elimi tutup, çekiştirmiş ve beni yataktan kaldırmıştı.
Tuvalete sürükleyip, yüzümü yıkamamı şirin sesiyle söylemişti.
O böyle davranırsa nasıl hayır diyebilirdim ki?

Beni kendine çok feci bir şekilde aşık etmişti.

...

"Bak Yoongi, çabuk bak ya ama görmedin ki."

Jimin'in sitemli sesini duyduğumda gülümsedim. Heyecanla sahildeki martıların simidi nasıl kaptıklarını gösteriyordu.

Elindeki simit bitince bana bakmış ve elimi tutmuştu.
"Hadi gidelim artık, ben çok acıktım."

Onu bir pizzacıya götürmüştüm bu cümlesinden sonra. Pizza yerken gerçekten çok şirindi.
Uzayan peynirlere bakıyor ve gülerek gösteriyordu.

Sucuk sevmiyordu ve mantara bayılırdı.
Ama bugün canı peynirli pizza çekmişti ve bana dudak büzerek aldırmıştı ya da ben sevimliliğine dayanamadım.

Bende bir dilim daha alarak ağzıma götürdüm. Onun aksine sucuk severdim ve pizzaya yakıştırırdım.
Sonra pizzacının içerisine Jeongguk ve Taehyung girdiğinde, ilk başta şaşırmıştım.

Sonra onlara seslendiğimde, Jimin ayağa kalkıp ikisine hemen sarılmıştı.
Onlarda pizza sipariş etmiş ve bize dahil olmuşlardı.

Ardından Jeongguk, bugün Taehyung'un nasıl rezil olduğunu anlatıyordu.
"Şimdi biz fotoğraflarımızı çıkartmak için fotoğrafçıya gittik tamam mı? Taehyung istemiyordu başta ama sonra birden model gibi davranmaya başladı. Adam şaşırdı dedi ki buraya sadece fotoğraf çıkartmaya geldiniz beyefendi, poz vermenize gerek yok."

Taehyung dışında hepimiz kahkaha attığımızda en son o da dayanamayıp, gülmüştü.
"Model olmak doğamda varsa ben ne yapabilirim?"

...

Hesabı ödeyip, pizzacıdan çıkmıştık ve Jeongguk'un fikri ile içmeye karar vermiştik. En son Namjoon ile beraber içmiştim ve içmeyi severdim bu yüzden hemen kabul etmiştim.

Jimin ise ilk başta kötü bakışlar atsa da herkes kabul edince o da kabul etmişti.

İçmeyi doğru bulmuyordu ama sahilde ben içerken, kucağıma oturup yaklaştığında aynı şeyleri kesinlikle düşünmüyordu.

"Hmm, tadına birlikte bakalım mı?"

Dediğinde gülmüş ve kafamı sallamıştım.
Şişeyi dudaklarıma götürmüş bir yudum almış ve güzel sevgilimin dudaklarına yapışmıştım.

Arkadan Taehyung ve Jeongguk'un sitemli sözlerini işitsem de içtiğim içkiyi dudaklarına aktarmaya devam ediyordum.

Geri çekilip yutkunduğunu hissettiğimde, daha fazla istediğini biliyordum ve ben istediğini yapmıştım çünkü beni hipnoz edecek kadar aşıktım ona.

...

geçiş bölümü sanırım yakında final veririm
kendinize iyi bakın
bu arada yeni bir fice başladım
texting bts ve got7 varrr (: okumayı unutmayın

real best friends | yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin