"Jimin, biraz konuşabilir miyiz?"
Jeongguk hafifçe ona doğru yaklaşmıştı. Baya zaman sonra ilk konuşmaları olacaktı ve biraz heyecanlıydı.
"Dinliyorum.""Taehyung'un nesi olduğunu biliyor musun? Bu aralar seninle çok yakın ve benimle görüşmüyor."
"Kendisine neden sormuyorsun? Ve bir sorunu var, evet."
"Sana neden anlatıyor da bana anlatmıyor?"
"Her şeyi geçelim de sen neden benimle konuşmuyorsun?"
Jeongguk duraksamıştı ilk önce.
"Yoongi hyung, senin yüzünden çok üzüldü ve ben onun yanında destek olmak istedim.""Bu yüzden benimle konuşmayı kestin. Sen beni yaptığım bir hata da silebiliyorsun oysa ki ben senin hatalarını görmezden geliyordum çünkü sen benim en yakınımsın ya da ben öyle sanıyorum."
"Bana Yoongi'den hoşlandığını söyledin, tamam mı? Ardından Jaebum ile çıkmaya başla-"
"Ve sen bu durumu hiç garip bulmadın."
Jeongguk'un bakışları meraklı bir hal almış ve kendisinden daha kısa boylu olanla gözgöze gelmişti.
"Ne demek istiyorsun?""Bir şey demek istemiyorum ama şunu bilmen gerekiyor. Ben hâlâ Yoongi'yi seviyorum."
"Jaebum sana zorla bir şey mi yaptırıyor? Jimin, lütfen anlat bana. Ağzını burnunu kırarım ben onun."
Jimin ise dayanamamıştı. En yakın arkadaşını özlemişti ve onların her zaman yakın olacağını biliyordu.
"Jaebum, Yoongi ile ilk başta çıkar ilişkisi içinde olduğumu biliyor. Bunu okula yaymakla tehdit etti."
Jeongguk'un ağzı şokla açılmış ve içinden kendine küfürler etmeye başlamıştı. Jaebum'un ona zorla bir şey yaptıracağı fikri aklının ucunden bile geçmemişti ama arkadaşının ikiyüzlü olma fikri daha kolay gelmişti. Kendinden nefret etti o an. Jimin'in dolu gözlerine bakarken, istemsizce onunda gözleri doldu.
"Özür dilerim, ben çok özür dilerim."İkisi sarılmış ve ağlamaya başlamışlardı.
"Yalan söyledim, Taehyung'un bir sorunu yok. Sadece bu aralar beni yalnız bıraktığın için sana kırgın ve ben bu olayı sadece ona anlatabildim.""O salağın bir şeyler bildiğini biliyordum."
"Beni yalnız bırakma bir daha. Döverim seni, Jeongguk."
"Asla, bu olay bir daha olmayacak. Tekrardan özür dilerim."
...
"Hyung vurmasana ya." Taehyung, Yoongi'ye sesleniyordu ama büyük olanın durmaya niyeti yoktu.
"Jimin bana, beni sevdiğini ama beraber olamayacağımızı söyledi ve sen bir şeyler biliyorsun."Tae, kafasını kaldırmış ve ikili gözgöze gelmişti.
"Sana böyle mi söyledi."
"Evet."
"Hyung, Jimin bana her şeyi anlattı ama sana anlatamam."
Yoongi daha da sinirlenmiş ve daha sert vurmaya başlamıştı.
"Bak bana kendini siktirtme. Adam akıllı anlat yoksa hastanelik olursun.""Her şey Jaebum yüzünden." Dediğinde, vurmayı kesmişti büyük olan.
"Sizin Jimin ile çıkar ilişkisi için çıktığınızı öğrendi ama sizin birbirinize aşık olduğunuzu bilmiyor."
"Jimin'i bununla mı tehdit ediyor?"
"Evet, bana anlattığında çok korkuyordu. Jaebum bunu okula yayar ve sen rezil olursun diye çok korktu. Amacı sadece seni korumaktı."
"Rezil olmak umrumda bile değil benim. Ben, Jimin'i her şeye rağmen istiyorum."
...
yoongi öğrendi
ee ficin devamı nerde
ŞİMDİ OKUDUĞUN
real best friends | yoonmin
Fanfictionmin yoongi, en yakın arkadaşlarından birisi olan jaebum'dan nefret ediyordu.