six

3.3K 269 92
                                    

"Elimi tut, Jimin. Sahte de olsa şu an benim sevgilimsin ve şurdaki davar sana mı bakıyor?"

Yoongi sinirle elimi daha sıkı tutmuştu. Onun tepkilerine gülmeden edemiyordum. İstemeden de olsa çok komik birisi oluyordu.

Onu ilk gördüğümde, basketbol oynuyordu ve gerçekten çok havalı gözüküyordu. Jaebum'a baktığım kadar ona baksaydım belki de Yoongi'den hoşlanırdım.

Aslında hoşlanmaya başladığımı bilmiyordum.

İçeriye girdiğimizde, fazlasıyla kalabalıktı ve çok alkol kokuyordu. Sanki insanlar Jaebum'un doğum gününe değil de içki içmeye gelmiş gibiydi.

Yoongi beni bir tarafa çekiştirdi ve oturmamı gösteren bakışlar attı.
Gösterdiği yere oturdum ve onunda yanıma oturmasını seyrettim.

Gözlerim onu süzdü istemsizce. Giydiği siyah dar pantolonu ve güzel gömleği, ona çok yakışmıştı.
Araba sürerken düzelttiğim kravatını çekip, atmıştı ve ben kravat takmayı sevmediğini öğrenmiştim.

"Bir şeyler içmek ister misin?"
Dediğinde, karşımdaki sahte sevgilimi süzmeyi bıraktım ve kafamı salladım.

Yoongi yerinden kalkmış ve bize bir şeyler almaya gitmişti.
Biraz etrafa bakındım ve Jaebum ile gözgöze geldim.

Bakışları değişikti, hemde çok.

Yerinden kalkmış ve bana doğru yürümeye başlamıştı.
İstemsizce gerildiğim için göz temasını kestim ve Yoongi'ye bakındım.
Barmenden içecekleri almıştı.

Bir dakika evin içinde bir barmen mi vardı yani?

Yoongi'nin yanına gitmek için yerimden kalktım ve yürürken, kolumu durduran kişiyle öylece kaldım ve kim olduğunu biliyordum.

Jaebum'a doğru döndüm ve hafifçe gülümsedim. Bakışları yüzümde dolaşmış ve en sonda o da gülmüştü.

"Doğum günümü kutlamayacak mısın?"

"Ah, Yoongi ile beraber kutlayacaktık. O içki almaya gitmişti de."

Dediklerim ile bir elimi tutup, beni kendine çekmişti. Diğer eli belimi kavradığında ise çok fazla heyecanlanmıştım.

Benim aylarca beklediğim hayalim, Yoongi ile sevgili oyunu oynayınca gerçek oluyordu.

"Dans edelim?" Soru sorar gibi sormuştu ama biz çoktan dans etmeye başlamıştık.

Kafamı sallamış ve ellerimi tedirginlikle omuzlarına koymuştum.

Şarkı bir anda slow olmuş ve herkes yavaşça dans etmeye başlamıştı.

"Sevgilim?"

Yoongi'nin sesini duyduğumda, ellerimi çekmiş ve ona dönmüştüm.
Elindeki içkiyi elime almış ve ona yaklaşmıştım. Jaebum'un yanında olmak, beni gerçekten kötü hissettiriyordu artık.

"Doğum günün kutlu olsun, Jaebum ama bu şarkıda sevgilim ile dans etmek isterim." Yoongi, üstü kapalı bir şekilde beni kıskandığını belirtmişti.

"Sevgilin, benimle dans etti diye beni kıskanacak halin yok. Biz seninle yakın arkadaşız." Jaebum kesinlikle bu durumdan hoşnut değildi ama asla geri durmuyordu.

Yoongi gülmüş ve konuşmuştu.
"Sen kıskanacağım birisi değilsin zaten. Benim kıskandığım kişi, bana ait olan kişi."

Üstüne basa basa konuşmuştu.
Ve ben onları durdurmazsam birbirlerine gireceklerdi.
Boşta kalan elim ile Yoongi'nin elini tuttuğumda, bakışları bana dönmüştü.

"Doğum gününü kutladık, şimdi benimle ilgilen." Demiş ve güzelce gülmüştüm. Açıkça Jaebum'u boşverdiğimi belli etmiştim.

Yoongi dediğime çekici gülümseme ile karşılık vermiş ve beni çekiştirmeye başlamıştı.

"Jimin beni durdurmasaydın, kötü şeyler olacaktı."

"Bunu fark ettiğim için durdurdum zaten."

Birden sırtım duvara çarptığında, gözlerim ona doğru döndü.
Bana yavaşça yaklaşmış ve konuşmuştu.

"Daha önce elindeki şeyi hiç içtin mi?"

"Hayır." Diye mırıldandım.
Elindeki bardaktan bir yudum almış ve bana daha da yaklaşmıştı.

O gece deliler gibi sarhoş olmuştuk ve yaptığım hiçbir şeyden pişman olmamıştım çünkü Yoongi buna izin vermemişti.

...

biraz hızlı mı gidiyorlar diye düşünüyorum ama ne bileyim
birbirlerine karşı çekim hissetmeye başladılar

neyse fikirlerinizi belirtin

💜

real best friends | yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin