20.478 beğeni
45.693 yorumJimprk : bUNU KİM YAPTI ÇABUK BULUN ONU BANA
Yorumlar :
L : hasssss FOTOYA BAK AMK
D : LANLANLAN
O : yuH bn bylıyorm arkdsle tutun
A : LQNDLWNRWKFKEKDKEKNRWKSNLQNSQPEKWORKEKDNWKDNWKDNKWDNSKXNMSNDLWRİEORİEOKEWLDMWLDNWKDNKWDNEKRJOWJRWOEJWLJDWKDNWKNDEKNROWJFELFNELFOTOYABAKAMKÇILDIRDIMM
Y : LNA GAY ÇİFT BULDUM AMK KEŞFETTESİNNN CANIMM 😋😋😉😋🙆😗🙆🙈
Jimprk : ohaa keşfete bile düşmüşüm vay aq @Y
Minyg : ben sana düşmüşüm jimin.. @Jimprk
Jimprk : boş yapma yoomgi @Minyg
Minyg : :(
Jeonjk : YETKİLİLER NERDE??!? MEKAN PORNOYA DÖNMÜŞ
Taehyungveboş : jeon buraya yorum atmak yerine yanıma gelsen olmaz mı hmm @jeonjk
Jeonjk : Taehyung sen mal mısın amk yanındayım zaten @Taehyungveboş
Taehyungveboş : Ama sadece bedenen yanımdasın, ruhen değil.. @jeonjk
Jeonjk : salak aq
Jinamayakışıklı : Jimin neden sürekli öğle aralarında foto atıyorsun amk seni beklemekten aç kalıyorum ve sinirleniyorum farkında mısın??
Jeonjk : iyi de hyung.. @jinamayakışıklı
Jimprk : hyung sen iyi misin bugün
Jinamayakışıklı : noluyor ya
Jimprk : hyung sen bugün okula gelmedin ki
Jinamayakışıklı : aaa doğru
Daha fazla yorum göster.
...
"Şimdi siz birbirinizden gerçekten hoşlanıyor musunuz?"
Dedi jeongguk. Jimin ise nefes aldı ve soruyu cevapladı."Hoşlanmak mı bilmiyorum ama onun yanında çok iyi hissediyorum ve Jaebum'u unutabiliyorum."
"Yoongi senden hoşlanıyor mu?"
"Ben bilmiyorum ya da anlayamıyorum."
"Çevremdeki herkes gerizekalı ya." Demiş ve tavşan görünümlü çocuk ayağa kalkmıştı.
Sonra sinirle arkadaşına bakmış ve orayı kendince havalı bulduğu şekilde terk etmişti.
Jimin ise minik ellerini kafasının iki yanına koymuştu. Bugünlerde başına fazla ağrı giriyordu çünkü sınavlar vardı ve uykusuzluk çekiyordu.
Üstüne Jaebum'un üzerindeki öldürücü bakışları ile fazlasıyla stresliydi.
Omzuna dokunan elle arkasını dönmüştü ve Jaebum'u gördüğünde ise kalbi hızlanmıştı.
"Küçük Jimin ve en yakın arkadaşım (!) Yoongi bize oyun oynamış demek. Doğru mu anladım?"
Jaebum alayla sırıtmaya başlamış ve Jimin'in gözlerindeki bakışların değiştiğine saniyesinde tanıklık etmişti.
"Seninle bir anlaşma yapalım, küçük. Sen Yoongi'den ayrıl ya da bütün okula ilişkinizin sadece beni kıskandırmak için olduğunu söyleyip, herkes tarafından oyuncu ve sahte kişilikler olarak tanının."
"Ne?" Jimin'in ağzından çıkan tek kelime buydu. O tek kelimeyi de söylerken sesi titremişti.
Jaebum gerçekten çok sinsiydi çünkü bu okulun dedikodusu bitmezdi ve herkes çok önyargılıydı. Kimse Jimin'in ve Yoongi'nin yaşadıklarına bakmazdı sadece yaptıkları oyuna bakar ve öylece eleştirirlerdi.
"Hadi güzelim, ayrıl ve yanıma gel. Bekliyorum."
Jimin, oturduğu yerden zarzor kalkmış ve yürümeye başlamıştı. Gözyaşları akacak gibi oluyordu ama kendisi durduruyordu.
Yoongi'den hoşlandığını bile yeni anlamıştı ama ayrılmak zorunda kalacaktı.
Son bir aydır araları fazlasıyla iyiydi. Öpüşmelerinden sonra ikisi yakınlaşmıştı ve rol yapmaya çalışmıyorlardı.
Sonunda sahte sevgilisinin sınıfına geldiğinde, derin bir nefes almış ve içeriye girmişti.
Tahmin ettiği gibi sınıf boştu ve Min Yoongi buraya uyumaya gelmişti.
Yanına yaklaştığında, ilk önce durmuş ve biraz hoşlandığı kişiyi seyretmişti ardından kendini tutamamış ve ağlamaya başlamıştı.
Ellerini yüzüne koymuş ve Yoongi'nin hemen önündeki sıraya oturmuştu.
O sırada ise büyük olan uyanmış ve yanında ağlayan küçüğüne bakmıştı.
"Jimin neden ağlıyorsun?" Demişti uyuduğu için daha sert çıkan sesiyle.Küçük olan başını kaldırmış ve cümlelerini söyleyerek, Min Yoongi'yi orda öylece bırakmıştı.
"Aramızdaki bu saçma sevgililik olayını bitirelim. Jaebum'a fazlasıyla aşık olduğumu fark ettim ve onun canını yakmak istemiyorum."
...
saçmalamayın ölmedim amk bayılmışım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
real best friends | yoonmin
Fanfictionmin yoongi, en yakın arkadaşlarından birisi olan jaebum'dan nefret ediyordu.