13.578 beğeni
4.579 yorumJimprk : artık sap değilim @Minyg
💜Yorumlar :
K : buna ne kadar üzüldüğümü tahmin edemezsin
U : OH ÇOK SEVİNDİM LAN @K
K : :D? @U
J : senin adına çok sevindimm
G : siz hâlâ ölmediniz mi
O : jimin-ah umarım sevgilin, senin çiçekleri sevdiğin kadar sever seni
Jimprk : merak etme beni çok seviyor
@MinygMinyg : ✨♥
Jeonjk : nasılsın enişte @Minyg
Minyg : sormadan önce daha iyiyim jeongguk @Jeonjk
Jeonjk : iyi ki sormuşum o zaman :')
@MinygJaejaebum : Ne?
Minyg : bir sorun mu var jae? @jaejaebum
Minyg : egonu tatmin edemedin değil mi piç (bu yorum silindi)
Jaejaebum : hayır, sorun yok
@MinygDaha fazla yorum göster.
...
"Harika gidiyoruz, Jimin. Birazdan öğle yemeği olacak ve seninle onların yanına gideceğiz."
Küçük olan kalbi acısa da, kafasıyla onaylamıştı.
"Canının yandığını biliyorum ama idare etmen gerekiyor çünkü senin canını daha fazla acıtmamalı."Ve aynı zamanda benim de demek istedi, Yoongi. En yakın arkadaşı onu çok kırmıştı ve tek bir özür bile dilememişti.
Ardından küçük olan merdivenden gördüğü Jaebum ile Yoongi'nin elini tutmuştu.
"Jaebum'u gördüm." Demiş ve gülmüştü. Büyük olan da ilk defa elini tutmuş olan kişiye baktı.
Min Yoongi'nin daha önce hiç sevgilisi olmamıştı.Jaebum ise sinirle ikiliye bakmış ve hızla oradan uzaklaşmıştı.
"Görüyorsun değil mi? Sinirle gitti buradan." Demişti küçük olan heyecanla.Büyük olan ise dalgınca onu onaylamıştı.
Zil çaldığında elleri ayrılmış ve ikisi de sınıflarına dönmüştü.Ders boyu Yoongi çok dalgındı ve hâlbuki en sevdiği derslerden birisindeydi.
Büyük olan hiç birisi ile sevgili olup, onun ellerini tutacağını düşünmemişti.
Yalandan sevgililikte olsa....
"Siz ne zaman çıkmaya başladınız?" Dedi Mark.
Yoongi gülmüş ve bugün ikinci kere tuttuğu minik ele bakmıştı.
"Dün oldu işte. Sana test vermesini rica ettim sonra konuştuk ve birbirimize açıldık. Zaten kaç kere gözgöze gelmiştik ve Jimin benim için maçlarıma da geliyormuş."Jaebum ise sinirle elini pantolonunu koymuştu. Ne yani küçük olan çocuk kendisi için değil de Yoongi için mi geliyordu?
İçinde kaynayan öfke ile elleri yumruk olmuştu ve bunu gören Yoongi içinden gülüyordu.
"Bir şey sormak istiyorum." Demişti Minseok.
Herkesin bakışları ona kaydı.
"Jimin herkes senin Jaebum'dan hoşlandığını düşünüyordu."Jimin kızarmış ve bakışlarını ellerine çıkarmıştı. Sonra dünkü olan olayı hatırlayıp, sinirlenmiş ve anlık bir cesaretle konuşmuştu.
"Jaebum hyungtan niye hoşlanayım? Ben Yoongi'yi seviyorum."
Minseok anladım demiş ve tekrardan sessizliğe büründü.Aslında Yoongi ve Minseok iyi anlaşırdı ama Minseok, Jaebum'un gerçek yüzünü daha görmemişti ve bu yüzden Yoongi ile iletişim kurmuyordu artık.
Herkes yemeğini yemiş ve zilin çalması ile ayağa kalkmıştı.
Jaebum ise önünde giden çifte bakıp, sinirle sırıttı.
"Yoongi, benimle kapışamayacağını hâlâ anlayamamışsın."
...
jaebum seni seviyorum aşkım ama bu ficte kötüsün ):
💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
real best friends | yoonmin
Fanficmin yoongi, en yakın arkadaşlarından birisi olan jaebum'dan nefret ediyordu.