7.083 beğeni
3.579 yorumJimprk : rahatsız olabilirsiniz mükemmelliğimden
Yorumlar :
K : rahatsız olmadım güzellik sadece sana hasta oldum
F : yavşaksın @K
K : zoruna mı gitti @F
F : evet, onun bir flörtü var ve seviyorlar birbirlerini @K
K : hayal dünyasından çık @F
A : ahh senin erkek olduğuna inanmam çok zor
O : harikasın yine
D : iğrenç
P : katılıyorum @D
Jinamayakışıklı : :d @D @P
Jeonjk : minik arkadaşım benim, keşke sadece boyun minik olsa
Jimprk : takipten çık @Jeonjk
Jeonjk : ayıp ediyorsun
Daha fazla yorum göster.
...Jimin, fotoğrafı paylaştıktan sonra sınıfından çıktı ve basketbol sahasına yürümeye başladı.
Sevdiği çocuğun, basketbol maçı vardı ve onu izlemeden duramazdı.
Yürürken karşılaştığı arkadaşı Jeongguk ile bakıştı ve eliyle gel işareti yaptı. Jeongguk ise arkadaşının nereye gittiğini bildiği için bir şey demeden peşinden geldi.
En sonunda sahaya geldiklerinde, Jimin heyecanla bir yere oturdu ve sevdiği çocuğu beklemeye başladı.
"Acaba Taehyung da bu maçta oynar mı?" Dedi Jeongguk.
"Senin sapığın olan Taehyung mu?"
"Saçma saçma konuşma, sapık değil."
Jimin bu dediğine gülmüş ve sahaya inen takıma bakmıştı. Sevdiğini görünce, kalbi deliler gibi atmıştı.
Bugün de çok yakışıklı diye düşündü, ah pardon her zamanki haliymiş.Takımda ona adının kısaltması olarak JB diyorlar.
"Bu Jaebum da yakışıklı bir alfa."
"Sen benim sevdiğime mi yürüyorsun, sürtük?"
Jimin, Jeongguk'a gözlerini kısarak bakmış ve arkadaşının omzuna bir tane vurmuştu.
Jeongguk ise acıyan kolunu tutup, küfür etmişti.Anons yapıldığında, ikisinin de gözleri sahaya gitti.
İki takım karşı karşıya gelmiş ve birbirlerine selam vermişlerdi.Ve maç başlamıştı.
...
"Yoongi, sikim gibi oynuyorsun." Dedi Taehyung sinirle.
Ara vermişlerdi ve Yoongi gerçekten bugün formunda değildi.
"Bilmiyorum, düzgün uyuyamadım ve kahvaltı yapmadım. Gerginim zaten, üzerime gelmeyin."Herkes derin bir nefes vermiş ve skor tablosuna bakmışlardı. Aralarında çok bir fark yoktu ama Yoongi böyle oynamaya devam ederse, kazanan takımın karşı taraf olacağı aşikârdı.
Koç, takımın yanına gelip konuştu.
"Yoongi yerine kim geçmek istiyor?"Jaebum sırıtmış ve elini kaldırmıştı. Bu sırada Yoongi ona düz bir ifade ile bakmış, ardından bakışlarını hemen çekmişti.
Bir insan, en yakın arkadaşlarından birisine nasıl düşman olabilirdi?
Min Yoongi bu sorunun cevabını kesinlikle bilmiyordu.Ama ona yapılan hareketler sinirlerini gitgide bozuyordu.
Oturduğu yerden kalkmış ve çıkışa doğru yürümeye başlamıştı.
Ona seslenen kişilere bakma gereği duymamış ve yürümüştü.Ta ki Park Jimin'i görene kadar.
Jaebum ve diğer herkes, Park Jimin'in Jaebum'dan hoşlandığını bilirdi. JB'da bu ilgiden çok memnun olurdu.Ve Yoongi, aklına gelen fikir ile alayla güldü, ardından yürümeye devam etti.
...
yeni fic falan filan
bunun konusunu da biraz ileride göreceksiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
real best friends | yoonmin
Hayran Kurgumin yoongi, en yakın arkadaşlarından birisi olan jaebum'dan nefret ediyordu.