eight

3K 239 39
                                    

21

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

21.567 beğeni
5.890 yorum

Jimprk : siyahın bana yakıştığını söyledi @Minyg

Yorumlar :

K : yakışıyor bebeğim

P : sal artık şu çocuğu amk ben bile bıktık yorumlarından @K

K : beni engelleyebilirsin .d @P

P : sen her yerdesin amk @K

Jeonjk : bebeğimm benim keşke boyun uzasa

Jimprk : jeongguk sence de bu şaka sıkmadı mı artık? @Jeonjk

Jeonjk : yoo ben 40 yıl daha dalga geçerim @Jimprk

Jinamayakışıklı : miniğim neden hep öğle aralarında foto atıyorsun, anlamıyorum ama yemek yemeye gel artık

Namnamjoon : jin benimle de yemek yiyebilirsin @Jinamayakışıklı

Jinamayakışıklı : kim aldatan eski sevgilisi ile yemek yemez ki :d @Namnamjoon

Namnamjoon : seni aldatmadım
@jinamayakışıklı

Jinamayakışıklı : buna sikim bile inanmadı @Namnamjoon

Jeonjk : hyung sakin amk @Jinamayakışıklı

Minyg : yorumların ağzına sıçsalar da cidden siyah yakışıyor güzelim

Jimprk : (: @Minyg

Daha fazla yorum göster.

...

"Jaebum ve Yoongi, neden kavga ettiğinizi anlatacak mısınız?" Dedi Minseok, iki arkadaşına endişeli bir şekilde bakarken.

Jaebum anlatayamıyordu çünkü yaptığı şey gerçekten iyi değildi ve Yoongi'nin haklı olduğunu çok iyi biliyordu.
Bu sırada Yoongi alayla gülmüştü.
"Jaebum, benimle sevgilimi elimden alacağı ile kavga ederken sevgilimi öptü."

Ortamdaki herkes şok olmuştu.
Kimse bunu beklemiyordu.
"Jaebum sen Jimin'i sevmiyorsun ki." Dedi Mark.

"Yoksa seviyor musun?" Dedi Marktan sonra Minseok.

Yoongi ise Jaebum'un yüzüne bakmış ve her şeyi anlamıştı.
"Jimin'in bana olan ilgisini kendine zannettiğin için çok büyük bir yıkım yaşamışsın gibi gözüküyor ha."

Min Yoongi, yaşadığı şeylerin acısını çıkarıyordu. İçi çok fazla rahatlamıştı.

Oturduğu sandalyeden kalktı, Minseok.
"Senin böyle bir şey yapabileceğini düşünmezdim." Demişti gitmeden önce.

Minseok, böyle konularda çok hassastı. Eski sevgilisi ile böyle bir olay yaşamıştı ve kullanılmıştı.
Bu yüzden onu seven Chen'e bile şans vermiyordu. (Evli adamı böyle hayal edemiyorum.)

Yoongi de Minseoktan sonra kalkmış ve arkadaşının peşinden gitmişti.
En sonunda arkadaşına yetişmiş ve kolundan tutmuştu.

"Jaebum'un bana neler yaşattığın görebiliyor musun? Biz en yakın arkadaşlarız sözde ama neler yaptığına bak."

Minseok, onun yavaşça dolan gözlerine baktı ve daha önce Jaebum'un, Yoongi'ye yaşattığı şeyleri fark edemediği için kendine kızdı.

"Yanında olamadığım için üzgünüm dostum, ben fark edemedim. Sizin aranız hep iyiydi."

"Çünkü sizin yanınızda bana bir şey yapmıyor ama biz yalnız kalınca olanlar oluyor. Bunca yıldır bana neler yaşattı biliyor musun? En yakın arkadaşımın benden nefret etmesi beni çok üzdü ve ben hala neden benden nefret ettiğini bile bilmiyorum."

Minseok, biraz düşünmüş ve konuşmuştu.
"Sanırım ben neden nefret ettiğini biliyorum."

Yoongi ona konuş der gibi bakmıştı ve Minseok'un dediklerinden sonra neden nefret ettiğini gayet iyi anlamıştı ama yine de bu intikam almayacağı anlamına gelmiyordu.

İntikam almadan önce Jimin'i bulmalıyım, diye geçirdi içinden.
Çünkü onu öpmek beni rahatlatıyor.

...

heyy yorum atsanıza biraz
biliyorum bölümler kısa ama bence bu ficde kısa olmalı diye düşünüyorum

böyle biraz Instagram ve biraz düz yazı

💜kendinize iyi bakın

real best friends | yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin