78.503 beğeni
34.579 yorumMinyg : sen benimle kapışabileceğini mi sanıyorsun
Yorumlar :
İ : min yoongi yer altında rap yapmaya geri mi dönmüş yani
L : oppaa harikasınnNNN
G : siktirr ben artık bir ölüyüm
C : arkadaşlar min yoongi'nin kime diss attığını sadece yer altı rapçileri öğrenebilecek :(
Minyg : aslında yakında öğreneceksiniz @C
C : yuhh gerçekten mi
Taehyungveboş : azdm aşkm
Minyg : sağ elini kullan, babacık bugün yorgun @Taehyungveboş
Taehyungveboş : tamam babacığımmm
Jeonjk : sen beni ÇILDIRTMAK mı istiyorsun kth @Taehyungveboş
Taehyungveboş : çıldır benim için bebeğimmm @jeonjk
Jinamayakışıklı : taehyung kullanıcı adlarımız benziyor biraz
Taehyungveboş : hangi bakımdan hyung
Jinamayakışıklı : ikimizde gerçekleri yazmışız
Minyg : jin akşam benimle diss atmaya gelsene ya:D @Jinamayakışıklı
Jinamayakışıklı : babacık bugün yorgun, daha sonra:D @Minyg
Jeonjk : WKDJWİREORNEKRNEKXNWKNDWLNRELDJEODJLEDN
Jeonjk : jin hyung sen mükemmelsin yaa
Jinamayakışıklı : bunlar hep duyduğum cümleler canım
Daha fazla yorumları göster.
...
"Jeongguk sal beni."
"Yoo."
Jimin uzun bir nefes çekmiş ve sonra sesli bir şekilde geri üflemişti.
Arkadaşı barıştıklarından sonra onu hiç rahat bırakmıyordu."Taehyung barıştığımızı duyunca benimle konuştu, geçen gün. Dedi ki sana çok kızgındım ama Jimin'in gönlünü aldıysan sorun yok demişti. "
"Taehyung kısa süre içerisinde çok yakın bir arkadaşım oldu ve harika birisi. Jeongguk, o bırakılacak birisi değil. Sakın kaçırma, ağzına sıçarım."
"Taş gibi erkeği bulmuşum, bırakır mıyım sence?"
"Kimmiş bu taş gibi erkek?"
Arkadan gelen soru Jaebum denen hayvana aitti. (Allahım çarpma beni)
"Seni ilgilendiren bir konu yok. İşine bak."
Jeongguk konuşmuştu ama tek aldığı yanıt alaylı bir gülüş olmuştu.
"Biliyor musun? Sende güzel çocuksun aslında. Akşam bir şeyler yapmak ister misin?""Ne diyorsun sen?"
"Diyorum ki okuldakiler test etmiş seni, bende denemek istiyorum."
Jimin duydukları ile sinirle ayağı kalkmış ve Jaebum'u ittirmişti.
"Ne diyorsun sen orospu çocuğu?"
Yemekhanede bunu bağırmasıyla herkes onlara dönmüştü.
Jaebum bile kısa süreli bir şok geçirmişti."Kes sesini, sana ne oluyor?"
"Sen benim en yakın arkadaşıma nasıl böyle iğrenç bir şey teklif edebilirsin? "
O sırada Taehyung sinirle onların yanına gelmiş ve sormuştu.
"Ne dedi sana Jeongguk?"Jeon ise sinirden gözleri dolmuş bir şekilde ona bakmıştı ama susmuştu.
"Bu gerizekalı jeongguk'a resmen orospu dedi."
Jimin sinirle konuşmuştu ama Taehyung'un, Jaebum'un yüzüne yumruk attığını görünce pişman olmuştu.O sırada Jaebum'un arkadaşlarından birisi gelip, Taehyung'a vurunca, Yoongi de sinirle gelmiş ve ona vurmuştu.
Herkes haftalardır birbirine gergin olduğu için ettikleri kavga da çok şiddetliydi.
Hepsi birbirlerine vuruyordu ama hiç şüphesiz ki en az hasar alan Yoongi'ydi.
Çünkü kendisi hasar almadan karşısındakine vuruyor ve hıncını çıkarıyordu.Minseok da Yoongi'ye vuran kişiye bir yumruk attığında, başka birisinden tekme yemişti. Chen ise sevdiği çocuğa vuran kişiyi görünce hızla yerinden kalkmış ve o da Yoongi gibi birisi olduğu için fazla hasar almadan karşısındaki kişiye vurmaya başlamıştı.
Kavga fazlasıyla büyümüştü ama güvenlik ve öğrenciler en sonunda hepsini birbirinden ayırmıştı.
Jeongguk ve Jimin ise kavganın bu kadar büyüyeceğini hiç düşünmemişti.
Ama Yoongi ve Jaebum zaten bugünü bekliyordu.
...
azıcık yorum atın yaa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
real best friends | yoonmin
Fanficmin yoongi, en yakın arkadaşlarından birisi olan jaebum'dan nefret ediyordu.