five

3.5K 275 138
                                    

20

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

20.389 beğeni
10.489 yorum

Jimprk : @Minyg 🌠

Yorumlar :

K : Min Yoongi ile sevgili olduğunuza inanamıyorum

H : Garip birisin ve aynı zaman da mal @K

K : ok askim @H

W : Yoongi ve Jiminle aynı okuldayım ve çok tatlılar. Yoongi, Jimin'in küçük ellerini tutarken aşkla bakıyor. Tanrım, ben gerçekten bir shipper olmak için doğmuşum.

Jimprk : Ah, çok teşekkür ederim. @W

Jeonjk : Umarım bir gün bende sap değilim diye insta fotoğrafımın altına yazabilirim

Jinamayakışıklı : Jeongguk iyi güldüm kardeşimSJDLENFPDKELRMD
affet ama cidden komikti @Jeonjk

Jeonjk : Sen bir pisliksin!!?!?!?
@Jinamayakışıklı

Jinamayakışıklı : :D

Minyg : benim küçük meleğim 💘

Jimprk : ♥🌈 @Minyg

D : Düşüyorum sizeee

L : +938943759374938494 @D

Daha fazla yorum göster.

...

"Jimin sakin olsana biraz. Sadece Yoongi ile Jaebum'un doğum günü partisine gideceksin."

En fazla ne kadar kötü olabilir diye düşündüm. Pardon, bu zaten en kötüsüydü.
"Jeongguk sen Kai ile Taehyung'un partisine gitmek ister miydin?"

"Benim amacım Taehyung'u kıskandırmak ve intikam almak değil. Bu yüzden giderdim ama Taehyung ağzıma sıçardı." Hafifçe güldü, tavşan dişli arkadaşım.

"Taehyungdan hoşlanıyorsun."

"Ne? Hayır, yok öyle bir şey." Arkadaşım bağırmaya ve saçmalamaya başlamıştı.

Kesinlikle hoşlanıyordu.

Gülerek dolabıma ilerlemiş ve kıyafetlerime bakmıştım.
Kızlar gibi giyinmeyi severdim. Kendime de yakıştırırdım.

Siyah deri bir etek ve güzel bir siyah gömleği elime aldım. Jeongguk hâlâ kendi ile çelişirken, soyundum ve seçtiğim şeyleri giydim.
Kalın kemerimi de taktım ve kombinime uygun ayakkabı buldum.

Aynamın karşısına geçip, sarı saçlarımı taradım. Rengini çok sevdiğim koyu kırmızı rujumu dudaklarıma sürdüm ve kendime tamamen baktım.
Çok güzel olmuştum.

Jeongguk'a döndüm ve bana baktığını gördüm.
"Çok güzelsin bebeğim. Git ve Jaebum'a, seni kaybetmenin ne demek olduğunu göster."
Arkadaşım bağırmış ve beni kahkahalara boğmuştu.

Telefonumdan gelen bildirimler ile onu elime aldım.
Yoongi mesaj atmıştı. Benim bu halimi ilk defa görecekti ve ben tepkisini çok merak ediyordum.

Fakemanita : Hazır mısın? Kapının önündeyim.

Me : Hazırım, iniyorum aşağı.

Konuşmamız bu kadardı. Hızlıca küçük bir çantaya ihtiyacım olan şeyleri koymuş ve arkadaşımın yanağını öpüp evden çıkmıştım.

Yoongi'nin ne tepki vereceği, kalbimi hızlandırıyordu ve nedense Yoongi'nin tepki vermesini daha çok istiyordum.

Aşağıda arabasını görmüştüm ve o arabanın önünde telefonu ile ilgileniyordu.
Yavaşça yanına yürümeye başladığımda, göğsümdeki şey hızlanmaya devam ediyordu.

Yanına çok yaklaştığımda, beni fark etmişti. Gözleri, beni baştan aşağı süzmüş ve en sonda yüzüme bakmıştı.
Gözleri hafifçe kararmıştı ve beni beğenmesi fikri, hoşuma gitmişti.

"Jimin." Demiş ve yanıma gelmişti.
Ona bakmak için hafifçe başımı yukarı kaldırmıştım.

"Efendim, Yoongi?"

"Sen böyle giyinirsen, seni nasıl Jaebum'un yanına götürürüm? Söylesene bana?"

Elimle düzgün takamadığı kravatını düzelttim ve konuştum.
"Ona kaybettiğini göstermek istiyorum." Dediğimde, gülmüştü ve bu bana çok çekici gelmişti.

"Jaebum gerçekten aptalın teki." Demiş ve eliyle belimden tutup, sürücü koltuğunun yanındaki koltuğa oturmam için kapıyı açmıştı.

İçeri girmiş ve kapıyı kapatmasını izlemiştim ve ardından yanıma oturmasını.

Bugün, Jaebum'dan tamamen soğuduğumu ve Yoongi'ye ilgi duyduğumu fark ettiğim gündü.

Ve bu benim için çok özeldi.

...

jimin biraz masum görünen sürtük

aynı benim gibi (:

💜

real best friends | yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin