nine

3K 207 6
                                    

<Birazcık geçmiş zaman>

Jimin, sarhoş olduğu için duyamadığını sandığı telefonunu Taehyung'a vermişti.

Ve bu Taehyung için bir iyilikti çünkü konuşacağı kişiyi çok seviyordu ve sesinde bile huzur buluyordu.

Telefonu kulaklarına götürdüğü anda sevdiği çocuk konuşmaya başlamıştı.

"Jimin sen sanırım haklıydın. Sen gittikten sonra ben düşündüm. Hemde çok düşündüm. Aklım çok karışıktı ve ilgi almak beni ona çekti, ne kadar yüz vermesem de."

Derin bir nefes aldı, Jeongguk. Taehyungda aldı aynı anda.

"Ben Taehyungdan hoşlanıyorum."

"Ne?" Ağzından kaçırmıştı istemsizce.

"Bir dakika, lütfen Taehyung değilim de."

"Üzgünüm, Jeongguk ama sana bunu söyleyemeyeceğim."

"Ben, Tanrım ben gerçekten çok utandım."

"Bu anı ne kadar uzun süredir beklediğimi biliyor musun? Evinin önüne geliyorum ve bunu yüzyüze konuşuyoruz."

...

Bunlar olurken, Jimin tuvalete girmeden önce Jaebum ve Yoongi'nin konuşmasını hatırlayalım.

Jaebum, ilk tuvalete giren kişiydi ve Yoongi'nin peşinden geleceğini çok iyi biliyordu.

Ve gelmişti de.

"Jaebum, parti boyunca gözlerini sevgilimin üzerinden çekmedin ve bu çok rahatsız edici. Sikeceğin başka çocuk mu yok?"

Min Yoongi fazlasıyla sinirliydi ve cidden çok kıskanmıştı.

"Ah benim canım arkadaşım, siz ikiniz hiç iyi rol yapamıyorsunuz. Jimin'in benden hoşlandığını biliyorum ve onu elinden almak için her şeyi yaparım."

"Neden bunu yapıyorsun, Jaebum? Biz seninle yakın arkadaş değil miyiz? Sürekli benimle bir yarış halindesin, kendince. Ve biz rol yapmıyoruz."
Jaebum durmuştu bir süre ve ona söylenen sözlerin hepsine karşılık vermemişti.

"Rol yapıyorsunuz ve Jimin benden hoşlanıyor. Şimdi kapıdan içeri girse ve onu öpsem karşılık vereceğine eminim."

Bu sırada mucizevi bir şekilde Jimin içeriye girmişti ve Jaebum onu öpmüştü.

Ama yanılmıştı.

Jimin ona karşılık vermedi ve Jaebum büyük bir hayal kırıklığına uğradı.
Kendini Yoongi'ye karşı yenilmiş gibi hissetti ve birden yüzünde patlayan yumruk ile yere yığıldı.

Yüzünde hissettiği yumruklar bir süre devam etmiş ve sonra bitmişti.

Yoongi ve Jimin çıkıp gitmişti.

...

Taehyung, Jeongguk'un evinin önüne geldiği ile ilgili mesajı atmıştı.

Şimdi ise heyecanla titreyen ellerini durdurmaya çalışıyordu.
Küçüğü onun için çok özeldi ve karşısında düzgün duramıyordu.

O sırada Jeongguk, apartman kapısından çıkmıştı ve eş zamanlı bir şekilde de Taehyung arabanın kapısını açmıştı.

İkisi gözgöze geldiğinde, kalpleri hızla atmaya başlamıştı.

Birbirlerine yaklaşmış ve durmuşlardı.

"Taehyung."

"Jeongguk."

"İlk sen söyle."

"Benden cidden hoşlanıyor musun? Çünkü hiçbir zaman beraber olmayacağımızı söylemiştin."

Küçük olanın gözleri doldu istemsizce.
"Ben sadece sana güvenemiyordum ama bugün anladım ki ben sana güvenmeye başlamışım."

"Jeongguk seni çok sevdiğimi biliyorsun değil mi?"

Kafasını sallamış ve kollarını büyüğüne sarmıştı, küçük olan.

"Biraz arabanın içinde oturalım. Hava esiyor ve sen kolay hasta olursun."

Ve ikisi arabanın içine girmişti.

Bugün hem Taekook için hem de Yoonmin için özel bir gündü.

...

:// garip

real best friends | yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin