+++
Password rumah itu ditekan, lalu kakinya menolak pintu.
Dengan muka merah dan dibasahi peluh, dia masuk ke dalam rumah bersama anak perempuannya.
Kereta bayi ditolak ketepi dan Eunhwa yang kelihatan aktif didukungnya.
" lepasni papa beli kereta sorong baru.." kata lelaki itu kepada anaknya, sempat menjeling ke arah kereta sorong bayi itu.
Kereta sorong ni layak duduk dalam stor je kalau nak buat hal macam ni huehue.
Dia berjalan ke ruang tamu. Tilam khas untuk Eunhwa yang telah diletakkan sebelah sofa diambil menggunakan tangan kirinya.
Manakala tangan kananya pula mendukung Eunhwa.
Abe sado, Park Jeman. Jangan buat main setiap hari workout tu.
Dia membentangkan tilam di depan sofa lalu meletakkan Eunhwa yang sudah meronta-ronta meminta untuk dilepaskan.
Lalu apa lagi, dia pun henyakkan diri ke atas sofa empuk itu. Dia menyandarkan lehernya.
Mata dipejam, keluhan yang begitu berat dilepaskan.
Nasib baik eun kesayangan dia tak apa-apa. Kalau tak susah nanti nak terangkan kepada Yoorin. Habis nanti Yoorin lenyek dia guna lori balak karang.
Tapi, apapun nasib baik tak jadi apa-apa.
Jimin menumpukan sepenuh perhatian kepada anaknya pula. Eunhwa sedang duduk sambil bermain dengan patung-patung yang dijahit sendiri oleh mamanya.
" ah, penat betul." suara Jimin menarik perhatian si anak. Lalu dengan itu dia memberikan sepenuh tumpuan kepada papanya.
" p-ppa" suara dapat didengari dari mulut kecil itu, membuat Jimin tersenyum lebar.
Kemudian dia mengapai phone nya di dalam poket. Lupa pula bahawa dia sedang berbual dengan Yoorin puluhan minit lalu.
Yoorin❤️
[3 new messages]awak?
okay ke tak ni?
ada apa-apa jadi ke??
last seen, 4.01 p.m. ✓✓Jimin tersenyum apabila membaca tiga ayat itu. Dia menekan keyboard yang terpapar di skrin phone tersebut.
jangan risau, semua elok je hehe <3
delivered
YOU ARE READING
our life || jimin
Fanfiction[complete] 〝sequel to; - my life || jimin〞 ---------------- 🌻 ; Bahagia? Kali ni aku akan pastikan yang aku dapat balik hati kau. - Park Jimin.