01

19.7K 670 1.3K
                                    

Öncelikle yeni hikayemiz hayırlı uğurlu olsun..

İlk kitabım olan o sadece bir korumanın final bölümünde, yeni kitap yazarsam çifti seçmenizi istemiştim.En çok istenen çift taennie olduğundan da tekrar bir taennie kurgusu yayımlıyorum :)
Umarım beğenirsiniz~

Hikayeye başlama tarihinizi buraya not düşer misiniz ?

Sırtımdaki çantayı düzelterek etrafa baktığım sırada Jisoo'nun beni dürtüp"Jennie inanabiliyor musun? Resmen başardık.Çok istediğimiz okula geldik" dediğini duyarken gülümseyerek ona doğru döndüm.

Jisoo ile lise 1.sınıftan beri tanışıyorduk ve o zamandan beri en iyi arkadaşlardık.

Şimdi ise birlikte aynı üniversiteyi kazanmış ve onun bahçesinde bulunuyorduk.

Jisoo bana sarılıp "Derslerimde bana yardımcı olmasaydın belki de ben burada okuyamayacaktım.Seni çok seviyorum Jen" dediğinde sırtını sıvazlayıp "Hadi ama ikimiz de birbizimize yardım ettik.Artık okula girsek mi?" dedim.

Jisoo başını sallayıp benden ayrılırken yanımıza gelen kahküllü ve onun yanında olan sarışın kız ile onlara doğru döndüm.

Kahküllü olan kız elini uzatıp "Merhaba ben Lalisa,kısaca Lisa.Rosé ile konuşmanızı duyduk.Sanırım sizde 1.sınıfsınız.Bizde 1.sınıfız sizinle tanışmak istedik" dediğinde önce Jisoo uzattığı elini tuttu ve "Ben Jisoo,Kim Jisoo.İyi yapmışsınız tanıştığımıza memnun olduk" dedi.

Ardından ben de Lisa'nın elini tutup "Jennie,Kim Jennie" dedim.O sırada yanında olan sarışın kızda utangaç bir şekilde elini uzatıp "Şey,merhaba bende Chaeyoung,Rosé de diyebilirsiniz.O ismimi de kullanıyorum" dediğinde Jisoo ile onun elini tutup selamladık.

Lisa "Rosé yeni tanıştığı kişilere karşı biraz utangaçtır.Ama merak etmeyin zamanla alışır,lise arkadaşıyız biz.Çok iyi tanıyorum onu" dediğinde Jisoo gülümseyerek "Sorun değil,ayrıca bizde aynı şekilde Jennie ile liseden beri arkadaşız" dedi.

Lisa kocaman gülümseyip "Çok tatlısınız siz ya.Kesinlikle birlikte takılmalıyız" dediğinde kahkaha atarken,Jisoo ve Rosé de benimle birlikte kahkaha attı.

Lisa ise "Ya ne var yeni tanışmış olabiliriz ama bence kimyalarımız şimdiden uyuyor,hem ben sizi çok sevdim" dediğinde başımı sallayıp "Tamam o zaman artık bundan sonra bff oluruz" diyerek güldüm.

Lisa heyecanla sevinirken yanımıza gelen kız ile ona doğru döndüm."Merhaba,siz okula gelen 1.sınıflar olmalısınız,bende 2.sınıflardan Nayeon.İlk gününüzü bahçede mi geçiriceksiniz kızlar?Takip edin beni size okulu tanıtıyım" diyerek ilerlediğinde kızlarla birbirimize bakıp peşinden ilerledik.

Okula girdiğimizde Nayeon bize tek tek hangi derslerin nerde olduğunu,kafeterya gibi yerleri gösterirken Rosé siyah ve gösterişli kapısı olan odayı gösterip "Peki burası neresi?" dediğinde odaya doğru baktım.

Nayeon ise "Orası bizim değil.Bts'e ait bir yer" dediğinde kaşlarımı çattım.

Jisoo "Bts'te kim?" dediğinde Nayeon şaşırarak "Bts'i bilmiyor musunuz? Bu okula yeni de gelmiş olsanız.Okulu araştırdığınızda öğreniceğiniz ilk şey Bts'tir." dedi.

❦ University school▪Taennie ❦ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin