* HARRY *
Zastanawiam się co bym zrobił, gdybym nie dostał się do programu. Jak nudne i zjebane życie bym prowadził. Marnowałbym swój czas w szkole. To nie dla mnie. Seks, imprezy. To ja.
- Harry! - krzyczy Louis.
- Czego kurwa! - Nie miałem ochoty na kolejne wpierdalanie się w moje sprawy .... A on? Nic innego ostatnio nie robił.
- Modest chce nas widzieć.
- Ty sobie chyba ze mnie jaja robisz. Niby po co?
- Może ty mi odpowiesz? - Prycham. - Jak zwykle z twojego powodu!
- Odpierdol się od mnie! - Krzycząc wyszedłem z domu, trzaskając drzwiami. A chuj ich to wszystko obchodzi? Co oni mogą o mnie wiedzieć? Jestem Harry Edward Styles, nikt nie będzie mi mówił co mam robić. Nie mam zamiaru sluchać jebanego modestu. Wsiadam w samochód i jadę do klubu.
* ZAYN *
- Dlaczego nie ma Harry'ego? Czy ktoś może, to racjonalnie wytłumaczyć? Gdzie on jest? - Wrzeszczy na cały budynek Max.
- Nie mamy pojecia. Jak tylko poinformowaliśmy go o spotkaniu, wyszedł - odpowiedziałem.
- Nie mam słów na tego..- Facet nie zdążył dokończyć, bo przerwał mu Louis.
- Dajmy już spokój, wiadomo jak to się potoczy! Lepiej powiedz o co chodzi z tym całym zamieszaniem.
- Niech będzie... Jak wiadomo prasa twierdzi, że wasz zespół stacza się przez Harry'ego. My na to nie możemy pozwolić. Musicie pokazać, że nie jesteście tylko bandą ślicznych chlopaków, bez mózgu...
- Ale..- Zaczął Liam, lecz Loisa mu przerwała ze złością.
- Nie przerywaj mi! Broniąc waszej reputacji, udowodnicie, że interesuje was coś wiecej, niż tylko seks, bójki i imprezy. Udowodnicie, że myślicie o swojej przyszłości - Mówi nie przerywając dziewczyna. Przestałem jej słuchać w połowie. Wszyscy martwimy sie o Harry'ego. Stoczył się.. Pije, co noc zalicza inną, w dupie ma fanów.. nie stawia się na spotkaniach. Próbujemy wszystkiego co możliwe z chlopakami, ale nie słucha nas. Robi swoje, dla niego to nic złego. Ale dla nas to nadchodzący koniec...
Moje rozmyślanie przerywa krzyk chlopaków.
- Że co??- Krzyczą. - Ale co się do cholery dzieje? - Mówię zdezorientowany.
- Idziecie do Liceum Zayn.
KURWA CO?
===================================
NO TO MAMY PROLOG;) PODOBA SIĘ?;P
KOCHAM WAS!!!;****
CZYTASZ
Lost hope. | H.S |
FanfictionSamobójstwo to jedyny błąd, którego nie można potem żałować. Moje życie to jedno, wielkie, niedokończone samobójstwo.Chciałabym być łzą. Urodzić się w Twoim oku, spłynąć po policzku i umrzeć na Twoich ustach. Jest na świecie taki rodzaj smutku, kt...