Angel's pov
Την ένιωσα να χαλαρώνει και να πέφτει το χέρι της απο το κεφάλι μου.Σήκωσα το κεφάλι μου και την είδα να κοιμάται.
Σηκώθηκα από πάνω της και τη χάιδεψα στο μάγουλο.
Γύρισε στο πλάι το σώμα της, έτσι ώστε να με κοιτάζει και την έβαλα στην αγκαλιά μου.
Σε 2 μήνες απο τώρα θα φύγει.
Θα φύγει και θα είναι μόνη της σε μια ξένη χώρα.Τι θα κάνω χωρίς εκείνη;
Ξέρω οτι πάει για ένα καλύτερο αύριο για εκείνη, αλλά θα μου λείψει και θα μου λείψει πολύ.
Την αγαπάω περισσότερο και απο τον ίδιο μου τον εαυτό μου.
Είναι τα πάντα για μένα.Πρέπει όμως να φύγει.
Θα είμαι εδώ και θα την περιμένω, όσο κι αν χρειαστεί.
Αν όμως δεν με περιμένει αυτή.
Αν βρει εκεί κανέναν και με παρατήσει;
Αλλά δεν νομίζω. Μ'αγαπαει. Μ'αγαπαει όσο την αγαπώ και εγώ.
Δεν νομίζω να μου έκανε κάτι τέτοιο.Άλλωστε,θα μπορώ να πηγαίνω να την βλέπω και το αντίθετο.
Επίσης, μπορεί και να μην της αρέσει και να γυρίσει πίσω.Την φίλησα στο κεφάλι και σηκώθηκα προσεκτικά για να μην την ξυπνήσω και πήγα στην αυλή. Εκεί είναι και ο Παύλος με τον Γιώργο.
Π: Πως είσαι;
Α: Τα ίδια.Είπα και έκατσα σε μια καρέκλα ανάβοντας ενα τσιγάρο.
Γ: Θα το κανει για εκείνη. Να μπορέσει να ζήσει στο μέλλον.
Α: Ναι,το ξέρω, άλλωστε εγώ της είπα να πάει και να μην αρνηθεί για τη σχέση μας.
Γ: Έκανες το σωστό.
Α: Εε βέβαια, εσύ τι θα έλεγες; Αρκεί να είναι μακριά μου.
Γ: Κοίτα Άγγελε, δεν έχω κανένα πρόβλημα μαζί σου... πλέον... Βλέπω τη σχέση σου με την Εύα. Ζω τη σχέση σου με την Εύα. Βλέπω πώς είστε μαζί και πραγματικά χαίρομαι που είναι μαζί σου. Στην αρχή δεν ενέκρινα αυτή τη σχέση και ξέρεις το λόγο, όμως απο τη στιγμή που σε επέλεξε εκείνη,δεν μπορώ να επέμβω. Ποτέ δεν πίστευα οτι θα λειτουργούσε το μεταξύ σας, αλλά ο τρόπος που την κοιτάς είναι διαφορετικός,ο τρόπος που μιλάς για εκείνη είναι διαφορετικός. Κάθε φορά που μιλάμε για την Εύα,το πρόσωπο σου λάμπει. Από τότε που τα βρήκατε, αντιμετωπίζω έναν άλλο Άγγελο. Την αγαπάς και αυτό φαίνεται και να ξέρεις και εκείνη σε αγαπάει και σ'αγαπαει περισσότερο και απο τον ίδιο της τον εαυτό. Ήταν στο τσακ να παρατήσει την καριέρα της για σένα. Να παρατήσει κάτι που αγαπά πολύ. Τον χορό. Είναι όλη της η ζωή. Μόνο αυτό να σκέφτεσαι.
Α: Κάνω καλά όμως που την ενθαρρύνω να πάει; Και αν εκεί βρει κάποιον άλλον και με ξεχάσει;
Π: Φίλε, συγγνώμη που το λέω αλλά αυτή τη στιγμή κάνεις σαν γκόμενα.
Α: Ναι,ρε φίλε. Κάνω σαν γκόμενα, γιατί δεν θέλω να τη χάσω. Δεν θέλω να φύγει. Θέλω να μείνει εδώ μαζί μου, αλλά δεν θέλω να της στερήσω την ευκαιρία να συνεχίσει αυτό που αγαπάει. Αν φύγει θα αλλάξουν πολλα και τα πράγματα δεν θα είναι τόσο εύκολα μεταξύ μας. Θα υπάρχει αυτή η γαμημενη απόσταση που θα μας χωρίζει. Δεν θα μπορώ ούτε να την αγκαλιάσω, ούτε να την φιλήσω. Θα καταλήξουμε σε ενα τίποτα,θα χωρίσουμε και αυτό είναι που δεν θέλω. Δεν θέλω να τη χάσω. Έχει κάνει τη ζωή μου καλύτερη. Έχει κάνει εμένα καλύτερο. Με κάνει με τη παρουσία της και μόνο να ξεχνάω τα πάντα. Δεν θέλω να φύγει, γαμώτο. Την αγαπάω, αλλά δεν θέλω να μπω εμπόδιο στα σχέδιά της για το μέλλον της στο χορό.
YOU ARE READING
Love always wins darkness ❣️
Teen FictionΕύα: μια όμορφη 18χρονη κοπέλα.Ένα κύριο χαρακτηριστικό της είναι ο δυναμισμός και ταυτόχρονα η ευαισθησία της αλλα προσπαθεί να μην το δείχνει.Ταλέντο της ο χορός. Χορεύει latin και hip-hop.Κάνει φοβερές χορογραφίες συνδιάζοντας αυτά τα δύο είδη χο...