Wow τον έκανα να τραυλίσει...
Ε: Όχι ο κλώνος μου.
Του είπα ξεκάθαρα ειρωνικά.
Άφησε μια ανάσα ανακούφισης να το πω; Ανακούφισης θα το πω.
Α: Είπα και εγώ, αποκλείεται να είσαι η κανονική Εύα. Θα το καταλάβαινα.
Ε: Ρε ηλίθιο πλάσμα της κοινωνίας, πόσο φυσιολογικό σου φαίνεται το να σου λέει κάποιος ότι είναι ο κλώνος κάποιου άλλου;Είπα και με κοιτούσα σαν μια αγελάδα που πήγε να βοσκήσει. Αα πάει το έκαψε.
Ε: Άγγελε η Εύα είμαι, τι πήρες που δεν με γνώρισες κιόλας; Πριν 3 ώρες με είδες και ήδη ξέχασες το όμορφο προσωπάκι μου;
Είπα αλλά τίποτα. Έχει μείνει εκεί άγαλμα και με κοιτάει.
Χωρίς να το περιμένω έκανε κάτι που δεν περίμενα με τίποτα να κάνει.
Με άρπαξε απο την μέση,με έφερε κοντά του και πριν καν το καταλάβω....με φίλησε.
Ώπα.... Τιιιι;;;;
ΜΕ ΦΙΛΗΣΕ
Το φιλί του ήταν τόσο ωραίο. Τα χείλη μας ταίριαζαν γάντι.
Ανταποκρίθηκα μετά από κάποια δευτερόλεπτα γιατί μου ήρθε ξαφνικό και αντανακλαστικά έβαλα τα χέρια μου γύρω από το λαιμό του.
Στην αρχή το φιλί του ηταν άγριο.Με φιλούσε διψασμένα. Δάγκωσε το κάτω χείλος μου με δύναμη και μου ξέφυγε ένας αναστεναγμός με αποτέλεσμα να ανοίξω λίγο τα χείλη μου και να εισχωρήσει την γλώσσα του στο στόμα μου.
Οι γλώσσες μας βρέθηκαν και έπαιζαν το δικό τους παιχνίδι μέχρι που το φιλί από άγριο και κριτικό έγινε ενα φιλί πάθους.Ξαφνικά τον ένιωσα να απομακρύνεται και αλήθεια δεν ήθελα να σταματήσει.
Α: Συγγνώμη... Δεν ξέρω τι κάνω... έχω πιεί πολύ...συγγνώμη.
Είπε και έφυγε.
Οκευυυ αυτό ήταν κάτι που δεν περίμενα να ακούσω.
Έκατσα στην θέση μου, πήρα το ποτό μου και άρχισα να πίνω μεγάλες γουλιές.
Μόλις το τελείωσα πλήρωσα και έφυγα. Δεν πήγα καν στα παιδιά.
Angel's pov
Τι έκανα ο βλάκας ρε;
Γιατί το έκανα αυτό;
Γιατί το ήθελες ίσως; Λέω εγώ μια ιδέα.
Αν το ήθελα λέει; Όσο τίποτα άλλο. Αλλά εκείνη; Το ήθελε; Και αν δεν το ήθελε γιατί ανταποκρίθηκε;
Γιατί της αρέσεις όσο σου αρέσει και σένα; Λέω εγώ πάλι μια ιδέα.
Μην λες μαλακίες! Αυτή όλη την ώρα βρίσκει αφορμές να τσακωνόμαστε και να με βρίζει.
Καλά ότι πεις.
ESTÁS LEYENDO
Love always wins darkness ❣️
Novela JuvenilΕύα: μια όμορφη 18χρονη κοπέλα.Ένα κύριο χαρακτηριστικό της είναι ο δυναμισμός και ταυτόχρονα η ευαισθησία της αλλα προσπαθεί να μην το δείχνει.Ταλέντο της ο χορός. Χορεύει latin και hip-hop.Κάνει φοβερές χορογραφίες συνδιάζοντας αυτά τα δύο είδη χο...