Είμαι καθιστή στο κρεβάτι με την πλάτη κολλημένη στην πλάτη του κρεβατιού και χαζεύω στο Instagram.
Ανοίγει η πόρτα αλλά δεν έδωσα και ιδιαίτερη σημασία αφού ήξερα ότι ήταν αυτός.
Δεν πήρα ούτε για λίγο τα μάτια μου από το κινητό μου, όσο και αν ήθελα να θαυμάσω πάλι αυτά τα μάτια, αυτά τα χείλη που τόσο ήθελα να φιλήσω. Έμεινα κυρία στη θέση μου.
Δεν είπε τίποτα και μπήκε για μπάνιο.
Ξάπλωσα και γύρισα την πλάτη μου στην πόρτα του μπάνιου.
Μετά απο 10 λεπτά άκουσα την πόρτα να ανοίγει και αυτόν να βγαίνει. Πάλι δεν έκανα καμία κίνηση να τον κοιτάξω.
Από την ώρα που έγινε ότι έγινε μεταξύ μας το πρωί,δεν έχουμε μιλήσει καθόλου.
Α: Περίεργο...
Είπε και χωρίς να γυρίσω να τον κοιτάξω,του απάντησα
Ε: Τι είναι περίεργο;
Α: Που δεν έχεις γυρίσει ακόμη να θαυμάσεις το υπέροχο κορμί μου.Είπε υπερήφανος για το σώμα του και έπνιξε ενα γελάκι. Ψωνάρα.
Ε: Και γιατί να το κάνω αυτό;
Είπα εγώ σαν Κυρία που δεν κουνήθηκε καθόλου απο τη θέση της.
Α: Άλλες παρακαλάνε για να το αντικρίσουν.
Γύρισα και τον κοίταξα και ήταν πλάτη σε εμένα, έτσι δεν με κατάλαβε που γύρισα. Έκανα αυτό που είπε. Αντίκρισα το σώμα του και ήθελα να του ορμήξω αλλά συγκρατήθηκα και το έπαιξα αδιάφορη.
Α: Κοιτάς κάτι που σ' αρέσει;
Δεν είχα καταλάβει ότι είχε γυρίσει και με κοιτούσε με ένα απο τα ομορφότερα χαμόγελα που θα ήθελα να βλέπω κάθε μέρα, αλλά δεν του έδειξα οτι ξαφνιάστηκα και συνέχισα να κοιτάω το σώμα του.
Ε: Όχι! Προσπαθώ να καταλάβω,τι είναι αυτό που παρακαλάνε οι άλλες να δουν.
Είπα και σχεδόν έκλεισα τα μάτια σαν να έψαχνα αυτό που παρακαλάνε οι άλλες να δουν, αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς για μένα το είχα βρει και το θαύμαζα σα να μην υπήρχε αύριο, χωρίς να του δώσω να καταλάβει ότι όντως μου αρέσει αυτό που βλέπω.
Σήκωσα το βλέμμα μου στο πρόσωπο του και τον είδα νευριασμένο; θυμωμένο; έκπληκτο απο την αντίδραση μου; Δεν ξέρω.
Α: Οι άλλες τρελαινονται γι'αυτό. Εσένα πως γίνεται να μην σου αρέσει ούτε στο ελάχιστο;
Ε: Εε να πας στις άλλες τότε να κάνεις επιδείξη, που τρελαινονται, τι κάθεσαι εδω;
VOCÊ ESTÁ LENDO
Love always wins darkness ❣️
Ficção AdolescenteΕύα: μια όμορφη 18χρονη κοπέλα.Ένα κύριο χαρακτηριστικό της είναι ο δυναμισμός και ταυτόχρονα η ευαισθησία της αλλα προσπαθεί να μην το δείχνει.Ταλέντο της ο χορός. Χορεύει latin και hip-hop.Κάνει φοβερές χορογραφίες συνδιάζοντας αυτά τα δύο είδη χο...