Eva's pov
Η χθεσινή βραδιά ήταν υπέροχη.
Νομίζω όλο το άχτι του για το ότι υποτίθεται ξεχάσαμε τα γενέθλια του,το έβγαλε χθές το βράδυ.Τον ξύπνησα με τον ίδιο τρόπο οπως εχθές. Με φιλιά στο στέρνο και αργότερα με ένα παθιασμένο φιλί στα χείλη.
Α: Δεν χορτασες απο χθες; Θέλεις και 6η φορά;
Είπε γελώντας παρασύροντας και μένα.
Ε: Είπα να σου πω ενα περιποιημένο χρόνια πολλά για χθες, γιατί το χθεσινό ξύπνημα σου βγήκε ξινό.
Α: Αν με ξυπνάς έτσι για χρόνια πολλά, πολύ θα ήθελα τα γενέθλια μου να είναι κάθε μέρα.
Ε: Και αυτό είναι μόνο η αρχή...Είπα και χαμογέλασα.
Άρχισα να αφήνω φιλιά στον λαιμό του,στη συνέχεια στο στέρνο του και κατέβηκα και πιο κάτω.
Νομίζω είμαι έτοιμη να κάνω κάτι που ποτέ δεν πίστευα ότι θα έκανα στη ζωη μου.
Συνέχισα τον δρόμο των φιλιών μου και έχω φτάσει αρκετά χαμηλά.Α: Ώπα μωρό μου, νομίζω έχεις φτάσει αρκετά χαμηλά.
Χαμογέλασα και άρχισα να παίζω με το μόριο του.
Τον άκουσα να αναστενάζει κι αυτό με έκανε όλο και πιο πολύ να θέλω να τον ευχαριστήσω.
Χωρίς δεύτερη σκέψη τον έβαλα στο στόμα μου.Α: Ω να σου γαμ- Εύα!
Σήκωσα το βλέμμα μου επάνω έτσι ώστε να τον κοιτάζω και έχει γύρει το κεφάλι του πίσω με το ένα του χέρι στα μαλλιά του τραβώντας τα.
Επιταχυνα τις εισχωρήσεις του μοριου του στο στόμα μου και αυτό τον έκανε να αναστενάζει όλο και πιο πολύ.
Τελικά τώρα καταλαβαίνω πως είναι να σε ακούει ο άλλος όταν σου προσφέρει ευχαριστήση.
Το απολαμβάνεις και εσύ.Α: Εύα κάνε γρήγορα αν δεν θες να τελειώσω μέσα στο στόμα σου.
Είπε ξέπνοα και έβγαλα το έβγαλα απο το στόμα μου.
Έπαιξα λίγο ακόμη μέχρι να τελειώσει.Τελείωσε και άφησε ενα βογκητο ανακούφισης.
Ανέβηκα στο ύψος του και ξάπλωσα δίπλα του.
Α: Μωρό μου αυτό ήταν-
Ε: Χάλια;
Α: Όχι, ήταν-
Ε: Απαίσιο;
Α: Ότι καλύτερο έχεις κάνει.
Ε: Ναι καλά. Σίγουρα το έχουν κάνει καλύτερα άλλες.
Α: Ούτε καν. Για πρωτάρα είσαι φωτιά.Οοοκεευυυ αυτό με έκανε να κοκκινησω φουλ.
Γύρισε και με κοίταξε και έκλεισα κατευθείαν με τα χέρια μου το πρόσωπο μου.
BẠN ĐANG ĐỌC
Love always wins darkness ❣️
Teen FictionΕύα: μια όμορφη 18χρονη κοπέλα.Ένα κύριο χαρακτηριστικό της είναι ο δυναμισμός και ταυτόχρονα η ευαισθησία της αλλα προσπαθεί να μην το δείχνει.Ταλέντο της ο χορός. Χορεύει latin και hip-hop.Κάνει φοβερές χορογραφίες συνδιάζοντας αυτά τα δύο είδη χο...