Eva's pov
5 μήνες μετά
Σε μια εβδομάδα έχει γενέθλια ο Άγγελος.
Πρέπει να του κάνουμε κάτι καλό.
Πρέπει να του αγοράσω δώρο.
Τι θα του πάρω;
Τι χρειάζεται;
Τώρα αγχώθηκα!Μετά τη σχολή θα κατέβω στα μαγαζιά να δω τι παίζει.
Αα ναι, δουλεύω πάλι στη σχολή. Όλα έχουν πάρει τον δρόμο τους.
Ο Άγγελος μένει πλέον σπίτι μου. Το δικό του είπε ότι θέλει να το νοικιάσει.Η Έλλη μένει με τον Παύλο, όπως πριν και ο Γιώργος μένει την Μαρία,στο σπίτι του.
Οι γονείς της εγκρίνουν τον Γιώργο και του έχουν τρομερή εμπιστοσύνη.Τέλος πάντων, πίσω στην πραγματικότητα.
ΤΙ ΔΩΡΟ ΘΑ ΚΑΝΩ ΣΤΟΝ ΑΓΓΕΛΟ;;;
Θα κανονίσω με τα παιδιά να του κάνουμε έκπληξη, αλλά δεν θα πρέπει κανείς να του πει χρόνια πολλά. Θα το παίξουμε ανήξεροι και καλά οτι τα ξεχάσαμε.2 μέρες πριν τα γενέθλια του Άγγελου
Έχω φτάσει στο σπίτι του Παύλου.
Έχουμε κανονίσει να βρεθούμε σπίτι του για να κανονίσουμε την έκπληξη.Ο Άγγελος είναι στη δουλειά, οπότε όλα καλά.
Ξέχασα να αναφέρω ότι δουλεύει σε πλυντήριο αυτοκινήτων.Χτύπησα το κουδούνι και περιμένω.
Ελ: Έλα μπες!
Ε: Τι κάνετε;
Ελ: Καλά,σε περιμέναμε.Μπήκα στο σαλόνι και είδα τον Παύλο να κάθεται στο πάτωμα και να παίζει play station.
Ε: Τι έχετε πάθει ρε και εσύ και ο φίλο σου; Όλη μέρα μπροστά απο μια τηλεόραση είναι και παίζει.
Π: Ότι καλύτερο είναι.
Ε: Μια ερώτηση. Μεγαλώνετε ποτέ;
Π: Γιατί τώρα τι είμαστε; Μεγάλοι δεν είμαστε;
Ε: Στην ηλικία,ναι. Εδώ μέσα όμως,δεν νομίζω.Είπα δείχνοντας του το κεφάλι του, εννοώντας το μυαλό του.
Αν και οι περισσότεροι δεν το έχουν ή απλά δεν το χρησιμοποιούν.Ελ: Λοιπόν,για πες. Τι μας ήθελες;
Ε: Σε 2 μέρες έχει γενέθλια ο Άγγελος και θελω να κάνουμε κάτι.
Ελ: Έκπληξη;
Ε: Μχμ...
Ελ: Και τι σκέφτεσαι;
Ε: Να κάνουμε ότι και καλά έχουμε ξεχάσει ότι έχει γενέθλια και κατά το βραδάκι να μαζευτούμε σπίτι μου και να του κάνουμε έκπληξη.
Π: Μπορούμε να το κάνουμε ακόμα καλύτερο.Πετάχτηκε ο Παύλος,που εδώ και ώρα απλά ακούει και δεν συμμετέχει.
Ε: Για πες!
Άφησε το χειριστήριο κάτω και γύρισε να μας κοιτάξει.
Π: Μπορούμε να τον κάνουμε να πιστέψει ότι εσύ έχεις γενέθλια και όχι αυτός.
Ε: Πως θα το κάνουμε αυτό;
Π: Δεν θα του πει κανένας χρόνια πολλά για εκείνον αλλά για σένα. Θα τον κάνουμε να πιστέψει ότι ξέχασε τα γενέθλια σου. Το πρωί που θα σηκωθείτε μην του πεις χρόνια πολλά. Θα περιμένεις να σου πει εκείνος και φυσικά δεν θα σου πει και επειδή δεν θα σου πει,θα του κρατάς μούτρα όλη μέρα. Αυτός σίγουρα θα νευριάσει που θα δει οτι όχι μόνο ξέχασες τα γενέθλια του αλλά και ότι του κρατάς μούτρα και τότε θα έρθει σε εμένα. Πάντα όταν τσακώνεστε εδώ έρχεται. Εδώ θα γίνει πάλι το ίδιο. Δεν θα του πει κανέναν χρόνια πολλά και θα του ευχηθούμε για σένα. Θα φύγει και απο δω και μετά μένει ο Γιώργος με την Μαρία. Θα του κάνω εγώ εκείνη τη στιγμή ένα τηλεφώνημα και θα τον αναλάβει εκείνος. Εε μετά θα γυρίσει σπίτι και εκεί θα του κάνουμε την έκπληξη.
Ε: Wow Παύλο, τώρα το σκέφτηκες όλο αυτό;
Π: Ναι! Δεν είναι τέλειο;
Ελ: Φανταστικό είναι μωρό μου, μπράβο.
Ε: Το συζητάς; Είναι φοβερό. Θα του κάνουμε βέβαια τη ψυχολογία κουρέλι, αλλά είναι τέλειο.
Π: Ωραία ενημερώνεις και τους υπόλοιπους και σε 2 μέρες ξεκινάει το σόου.
Ε: Ωραία! Έφυγα, πάω απο του Γιώργου να τους ενημερώσω.
Ελ: Άντε bye, φιλάκια. Μιλάμε!
ESTÁS LEYENDO
Love always wins darkness ❣️
Novela JuvenilΕύα: μια όμορφη 18χρονη κοπέλα.Ένα κύριο χαρακτηριστικό της είναι ο δυναμισμός και ταυτόχρονα η ευαισθησία της αλλα προσπαθεί να μην το δείχνει.Ταλέντο της ο χορός. Χορεύει latin και hip-hop.Κάνει φοβερές χορογραφίες συνδιάζοντας αυτά τα δύο είδη χο...