Eva's pov
Ξύπνησα με ενα βάρος να με κατακλύει και να μην μπορω να κουνηθώ.Άνοιξα τα ματια μου και είδα έναν μισό Άγγελο ξαπλωμένο επάνω μου.
Άχου μωρέ τι όμορφος που είναι όταν κοιμάται.
Ασυναίσθητα χαμογέλασα και με το πίσω μέρος του χεριού μου χάιδεψα το μάγουλο του.Πήρε το χέρι μου το φίλησε,το έβαλε γύρω από το λαιμό του και το κράτησε εκεί.
Έβγαλα ενα γελάκι.Χαλάρωσε το κράτημα του στο χέρι μου και το πήρα από εκεί. Το πήρε και το ξανά έβαλε στην ιδία θέση.
Αυτό μπορεί να έγινε άλλες 2 φορές.
Την 3η γύρισε με κοίταξε με ένα κάπως θυμωμένο βλέμμα.
Άρχισα να γελάω πολύ δυνατά.Α: Τι γελάς;
Ε: Με τη φάτσα σου...Είπα και ηρέμησα.
Α: Τόσο αστείος είμαι;
Είπε και έγνεψα θετικά με ένα χαμόγελο στα χείλη μου.
Α:Αααα ναι,ε;
Είπε και πλησίασε το πρόσωπο μου.
Ε: Μχμ..
Άρχισε να μου αφήνει απαλά φιλιά στα χείλη και κατευθύνθηκε προς το λαιμό μου, ενώ παράλληλα το χέρι του ταξίδευε στο κορμί μου.
Βρήκε ενα σημείο στο λαιμό μου και άρχισε να το φιλάει πιο έντονα, να το δαγκώνει και να το ρουφάει.
Με το χέρι του έσφιξε τον μηρό μου, με αποτέλεσμα να λυγίσει το γονατο μου.Αφού τελείωσε με το "έργο" του στο λαιμό μου, γύρισε πάλι στα χείλη μου και με φίλησε με πάθος.
Το χέρι του μετακινήθηκε στην άκρη του εσώρουχου μου και πριν προχωρήσει τον σταμάτησα κρατώντας του το χέρι.
Α: Τι έγινε;
Με ρώτησε περίεργος.
Παιζει να είχα γίνει σαν το φόρεμα της Πέπα το γουρουνάκι.Ε: Α-Αγγελε ε-εγω δ-δεν...
Α: Μην ανησυχείς δεν θα προχωρήσω χωρίς να το θες. Δεν θα το κάνω μέχρι να μου το ζητήσεις η ίδια, δεν θα το προσπαθήσω καν. Απλά αυτή τη στιγμή θελω να σε κανω να νιώσεις όμορφα,με διαφορετικό τρόπο όμως. Θες;Είπε και αλήθεια δεν μπορούσα να μιλήσω και το μόνο που έκανα ηταν να αφήσω το χέρι του.
Εκείνος χαμογέλασε και άρχισε να με φιλάει όπως πριν.Έβαλε το χέρι του μέσα απο το εσώρουχο μου και έπαιζε με τη κλειτορίδα μου.
Αναστέναξα μέσα στο φιλί και τον ένιωσα να χαμογελάει.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Love always wins darkness ❣️
Ficção AdolescenteΕύα: μια όμορφη 18χρονη κοπέλα.Ένα κύριο χαρακτηριστικό της είναι ο δυναμισμός και ταυτόχρονα η ευαισθησία της αλλα προσπαθεί να μην το δείχνει.Ταλέντο της ο χορός. Χορεύει latin και hip-hop.Κάνει φοβερές χορογραφίες συνδιάζοντας αυτά τα δύο είδη χο...