Με επιασε απο το χέρι και με τράβηξε πανω του.
Α: Δηλαδή όση ώρα θα κανεις μπάνιο,εγω θα ειμαι στον δρόμο για το παγωτό;
Ε: Ναι;!Απάντησα και ακούστηκε πιο πολυ σαν ερώτηση.
Α: Δε σφαξανε!
Είπε και με σήκωσε στον ώμο του.
Μπήκε στο μπάνιο και με έβαλε να πατήσω μεσα στην μπανιέρα.
Ε: Ωραία,με έφερες. Τώρα πήγαινε να παρεις το παγωτό μου.
Α: Οοχιι μωρό μου,δεν κατάλαβες. Μαζί θα κανουμε μπάνιο.Είπε και τωρα ειναι και αυτος μεσα στην μπανιέρα.
Με πλησίασε και τώρα είμαι ανάμεσα στον τοίχο του μπάνιου και το σώμα του Άγγελου.
Είμαστε ακριβώς κατω απο το τηλέφωνο του μπάνιου. Ο Άγγελος με μια κίνηση άνοιξε το νερό και εκείνο άρχισε να μας βρέχει.
Σήκωσα το κεφάλι μου προς τα πάνω και έκλεισα τα ματια για να μην μπει νερο μεσα.
Με αυτη μου τη κίνηση άφησα εκτεθημενο τον λαιμό μου και ο Άγγελος βρήκε ευκαιρία και όρμηξε σε αυτόν.
Μου ήρθε ξαφνικό και μου έφυγε ενας αναστεναγμός. Εκείνος άρχισε να ανεβάζει τη μπλούζα μου μέχρι που έπρεπε να απομακρυνθεί για να μου τη βγάλει.
Πέταξε τη μπλούζα μου και κατέβασε τα χέρια του στο παντελόνι μου ξεκουμπωνοντας το.Την ώρα που το κατέβαζε, βάζοντας τα χέρια του απο τη μεσα μεριά του παντελονιού μου και ακουμπώντας με παντού, επιτέθηκε στα χείλη μου.
Σταμάτησε και έσκυψε μπροστά μου για να μου το βγαλει τελείως.
Αφού το έβγαλε και το πέταξε και αυτο καπου μέσα στο μπάνιο ξαναγύρισε στα χείλη μου.Έπιασε τα οπίσθια μου και τα πίεσε κάνοντας με να βγάλω εναν ακομα αναστεναγμό.
Χαμογελασε και τα πίεσε παραπανω κάνοντας με να τυλιξω τα ποδια μου γύρω του.Έπιασε με το ενα χέρι του το γονατο μου και με το αλλο τη μεση μου και με έφερε πιο κοντά σε εκείνον.
Κατέβηκε στον λαιμό μου και στον ώμο μου κατεβάζοντας τη τιράντα του σουτιέν μου.
Α: Σε θέλω!
Ε: Και εγω...Είπα ξέπνοα και μου έβγαλε σε δευτερόλεπτα το σουτιέν σαν να ήξερε την απάντηση μου,που ειμαι σίγουρη οτι την ήξερε.
Με κατέβασε απο πάνω του και συνέχισε να με φιλά στην κοιλιά και οσο πήγαινε κατέβαινε.
Έπιασε την άκρη του εσώρουχου μου και το έβγαλε.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Love always wins darkness ❣️
Ficção AdolescenteΕύα: μια όμορφη 18χρονη κοπέλα.Ένα κύριο χαρακτηριστικό της είναι ο δυναμισμός και ταυτόχρονα η ευαισθησία της αλλα προσπαθεί να μην το δείχνει.Ταλέντο της ο χορός. Χορεύει latin και hip-hop.Κάνει φοβερές χορογραφίες συνδιάζοντας αυτά τα δύο είδη χο...