Ένας μήνας μετά
Μου μένουν 5 μέρες μόνο για τον διαγωνισμό και το άγχος έχει άρχισει να με κατακλύει επικίνδυνα.Αύριο φεύγω για Λονδίνο και έχω ελέγξει την βαλίτσα με τα πράγματα μου πάνω απο 10 φορές για να δω μήπως ξέχασα τίποτα.
Ο Άγγελος τελικά δεν θα έρθει μαζί μου επειδή του έτυχαν κάτι δουλειές.
Πάλι καλά γιατί νομίζω θα είχαμε δράματα αν ερχόταν και βρίσκονταν εκεί τα λιγούρια που έλεγε.Θα κάτσουμε μία εβδομάδα στο Λονδίνο αλλά μου είπε η κ.Βίκυ ότι αν θέλω μπορώ να φύγω την επόμενη μέρα μετά τον διαγωνισμό και αυτό θα κάνω.
Τι θα κάνω μόνη μου σε ολόκληρο Λονδίνο;Αναβόσβησε η οθόνη του κινητού μου και το πήρα να δω ποιός μου έστειλε μήνυμα.
Από τον Άγγελο είναι.My angel 💖
Σε 10' θα είμαι από κάτω ♥️.Εγω
Οκκ θα σε περιμένω!My angel 💖
Τι φοράς;Εγω
Προς το παρόν τίποτα. Σε λίγο θα βάλω.My angel 💖
Και έτσι να μείνεις καλή είσαι 😈Εγω
Αν βγω έξω έτσι όμως,θα τους μαζεύουμε με τα κουταλάκια 😂My angel 💖
Και ποιός σου είπε οτι θα βγούμε έξω; Θα σε κρατήσω μέσα για άλλα πράγματα.Εγω
Ιιιι πρόστυχε!Το διάβασε, όμως δεν απάντησε.
Είπε θα με πάει κάπου που δεν έχουμε ξαναπάει.
.
Παρφουρμαρίστηκα με το αγαπημένο μου άρωμα και κατέβηκα κάτω.Ο Άγγελος είναι ήδη έξω και με περιμένει.
Τελικά φόρεσα αυτο το υπέροχο τζιν που τονίζει το κωλαράκι μου,μια κοντή μακρυμάνικη μπλούζα και το δερμάτινο μπουφάν μου.
Φόρεσα τα παπούτσια μου και βγήκα απο το σπίτι.Α: Πόσες φορές σου εχω πει να μην φοράς αυτό το τζίν, επειδή με προκαλεί;
Ε: Εμένα μ'αρεσει.
Α: Και μένα μ'αρεσει αλλά κάθε φορά που το φοράς θέλω να στο βγάλω.Είπε μέσα απο τα δόντια του, κοιτώντας τα οπίσθια μου και γούρλωσα τα μάτια μου.
Ε: Καλά καλά, πάμε.
Είπα και ανέβηκα στη μηχανή.
Έβαλα τα χέρια μου γύρω από τη μέση του και τον αγκάλιασα.
Έπιασε το ενα μου χέρι και το φίλησε.
Το έβαλε πάλι στη μέση του και ξεκίνησε.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Love always wins darkness ❣️
Ficção AdolescenteΕύα: μια όμορφη 18χρονη κοπέλα.Ένα κύριο χαρακτηριστικό της είναι ο δυναμισμός και ταυτόχρονα η ευαισθησία της αλλα προσπαθεί να μην το δείχνει.Ταλέντο της ο χορός. Χορεύει latin και hip-hop.Κάνει φοβερές χορογραφίες συνδιάζοντας αυτά τα δύο είδη χο...