Ελ: ΕΥΑΑΑ
Ε: ΤΙΙΙ;;;Ρώτησα και αντί για απάντηση, πήρα μια Έλλη στο κρεβάτι μου.
Ελ: Πονάει το κεφάλι μουυυ...
Ε: Και μεναα... θυμάσαι τίποτα απο χθες;
Ελ: Ότι πίναμε πολύ, μετά ένα κενό.
Ε: Τέλεια!
Ελ: Γιατί; Έγινε κάτι;
Ε: Πήρα εχθές τον Άγγελο και άρχισα να κλαίω λέει επειδή νόμιζα ότι με βαρέθηκε, επειδή μου είπε να πάω για ύπνο.
Ελ: Εγώ πάλι, νομίζω ξεράθηκα στον ύπνο μόλις ήρθαμε.Είπε και χτύπησε το τηλέφωνο της.
Ο Παύλος.
Το σήκωσε και το έβαλε ανοιχτή ακρόαση, αφήνοντας το ανάμεσα μας.Ελ: Ναι;
Π: Μωρό μου; Τι έχεις;
Ελ: Ήπιαμε εχθές με την Εύα και έχω πονοκέφαλο.
Π: Αφού δε σας πάει τι το παίρνετε;
Ελ: Για το καλό.Είπε και την κοίταξα σε φάση "Τι λες μωρε;" και μου έκανε νόημα ότι δεν ξέρει.
Ελ: Εσύ τι κανεις;
Π: Καλά είμαι... Μου λείπεις.Είπε και τότε η Έλλη πήρε το κινητό και πήγε στο δωμάτιο της.
Εκείνη τη στιγμή χτύπησε ξανά το δικό μου τηλέφωνο και αυτή τη φορά είναι η Χαρά.Ε: Μμ;
Χ: Ακόμα κοιμάσαι;
Ε: Όχι, απλά πονάει το κεφάλι μου.
Χ: Λογικό! Δεν μπορούσαμε να σας σταματήσουμε εχθές.
Ε: Εσύ.. δηλαδή... θυμάσαι τι έγινε εχθές, έτσι;
Χ: Τα πάντα!
Ε: Έγινε τίποτα που θα έπρεπε να θυμάμαι; Έκανα κάτι που δεν θα έπρεπε;
Χ: Όχι μην αγχώνεσαι. Ούτε εσύ, ούτε η Έλλη. Το μόνο που κάνατε είναι να πίνετε.
Ε: Αχ Δόξα το Θεό. Πάλι καλά.
Χ: Τέλος πάντων, σήμερα τι θα κάνετε; Πάμε για καφέ;
Ε: Έχεις παυσίπονα;
Χ: Έχω!
Ε: Ωραία. Βάλε τα παυσίπονα, βάζουμε τον καφέ.
Χ: Έγινε! Στο γνωστό;
Ε: Ναι, περίμενε μας εκεί σε καμιά ώρα. Να γίνουμε λίγο άνθρωποι βρε αδερφέ.
Χ: Οκευυ...μιλαμεε...Το έκλεισα και πήγα στο δωμάτιο της Έλλης.
Ε: Σήκω, πλύσου, ντύσου και πάμε για καφέ.
Είπα μόλις άνοιξα τη πόρτα του δωματίου της. Εκείνη ακόμα μιλούσε στο τηλέφωνο.
Ε: Σόρρυ...
Είπα ψιθυριστά και πήγα να φύγω αλλά με σταμάτησε.
Ελ: Μωρό μου θα μιλήσουμε μετά, πρέπει να ετοιμαστώ να πάμε για καφέ.
Κάτι της είπε και κλείσανε.
Ε: Μας περιμένει η Χαρά στο γνωστό, ετοιμάσου.
Ελ: Οκευυ....Είπε και πήγα στο δωμάτιο μου να ετοιμαστώ.
.
Ε: Τα παυσίπονα και μη το καθυστερεις,το κεφάλι μου έτοιμο να εκραγεί είναι.
DU LIEST GERADE
Love always wins darkness ❣️
JugendliteraturΕύα: μια όμορφη 18χρονη κοπέλα.Ένα κύριο χαρακτηριστικό της είναι ο δυναμισμός και ταυτόχρονα η ευαισθησία της αλλα προσπαθεί να μην το δείχνει.Ταλέντο της ο χορός. Χορεύει latin και hip-hop.Κάνει φοβερές χορογραφίες συνδιάζοντας αυτά τα δύο είδη χο...