ΚΕΦΑΛΑΙΟ 31

182 11 0
                                    

Eva's pov

5 μήνες αργότερα

Επιτέλους καλοκαίρι!
Τα πράγματα με εμένα και τον Άγγελο πάνε πολύ καλά. Όπως και η Έλλη με τον Παύλο.
Ο Γιώργος γνώρισε μια κοπέλα,την οποία γνωρίσαμε και εμείς. Την λένε Μαρία και είναι 20 χρονών. Είναι πολύ όμορφη και πολύ καλή κοπέλα.
Έχουμε βγει αρκετές φορές απο όταν γνωριστήκαμε και έχουμε γίνει πολύ καλές φίλες οι 3 μας, εγώ,η Έλλη και η Μαρία.
Θα πάμε και διακοπές όλοι μαζί στην Κρήτη.
Στην αρχή ο Παύλος είπε να πάμε Χαλκίδα,στο εξοχικό του, αλλά θέλαμε να πάμε κάπου διαφορετικά.
Αποφασίσαμε τελικά να πάμε εκεί και σε 4 μέρες φεύγουμε.
Άλλωστε δεν είναι για πολύ. Δύο εβδομάδες θα κάτσουμε. Μετά θα μπορέσουμε να πάμε Χαλκίδα.

Η μαμά μου δεν έχει εμφανιστεί καθόλου από τότε, αλλά δεν με ενοχλεί καθόλου. Έχω δίπλα μου ανθρώπους που με αγαπάνε και με νοιάζονται πραγματικά.
.
Είμαστε εδώ και 3 ώρες με τα κορίτσια στο εμπορικό και έχω κουραστεί.

Ε: Ρε κορίτσια, πάμε να κάτσουμε κάπου; Κουράστηκααα
Ελ: Ωχουυ ρε Εύα. Μια φορά να πάμε για ψώνια και να μην κουραστείς, γίνεται; Δεν γίνεται!
Ε: Κούκλα μου, συγγνώμη, αλλά είμαστε 3 ώρες εδώ πέρα και μας σέρνεις απο μαγαζί σε μαγαζί και το χειρότερο...δεν αγοράζεις τίποτα. Τουλάχιστον,ας έχουν φαγητό μεσα και δεν θα ξανα παραπονεθώ.
Ελ: Έλεος,ρε Εύα. Ούτε έγκυος να ήσουν. Συνέχεια το φαγητό σκέφτεσαι.

Εδώ που τα λέμε, έχω καθυστέρηση 1 εβδομάδα. Και έχω και  ζαλάδες που και που.
Λες να ειμαι;
Δεν νομίζω. Δεν θα το είχα καταλάβει;
Έχω μείνει ακίνητη στη θέση και τα κορίτσια έχουν γυρίσει και με κοιτάνε.

Μ: Εύα; Τι έπαθες;
Ε: Έχω καθυστέρηση 1 εβδομάδα.
Ελ: Θες να πεις ότι...
Ε: Δεν ξέρω. Εκτός απο την καθυστέρηση, έχω και ζαλάδες καμιά φορά. Κουράζομαι πολύ γρήγορα και έχω συνέχεια λιγούρες.
Ελ: Δεν έχεις πάρει να κάνεις τεστ;
Ε: Όχι. Δεν μου πέρασε καν από το μυαλό, ότι μπορεί να είμαι έγκυος.
Ελ: Φύγαμε αμέσως τώρα για ένα φαρμακείο.

(...)

Καθόμαστε στο δωμάτιο μου και περιμένουμε να με πιάσει τουαλέτα.
Έχω πιεί 3 μπουκάλια νερό και ακόμα να μου έρθει.

Ελ: Άντε ρε Εύα, ακόμα;
Ε: Ε τι να κάνω; Αφού δεν μου ερχεται.
Μ: Έχεις πιεί 3 μπουκάλια νερό,πως γίνεται να μην σου έχει έρθει ακόμα;
Ε: Δεν ξέρω, άλλες φορές πίνω μια γουλια και πάω 5 φορές τουαλέτα.
Ελ: Προσπάθησε να ηρεμήσεις, έχεις αγχωθεί. Πάρε βαθιές ανάσες.

Love always wins darkness ❣️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora