Angel's pov
Από την στιγμή που έφυγε η Εύα προσπαθώ να επεξεργαστώ αυτά που μόλις μου είπε.Πραγματικά δεν περίμενα να αντιδράσει έτσι.
Πίστευα ότι θα πληγωθεί και θα βουλώσει το στόμα της που πραγματικά έλεγε παρά πολλά και για κάποιο περίεργο λόγο ένιωθα μέσα μου ότι έπρεπε να την αρπάξω και να την φιλήσω έτσι ώστε να σκάσει.
Και αυτό το άρωμα της,αχ αυτό το άρωμα της ακόμα τρυπάει τα ρουθούνια μου.
Ώπα κάτσε γιατί με αποσυντονίζει τόσο πολύ το άρωμα της και γιατί την σκέφτομαι ακόμα;
Γιατί είναι μια θέαρα και εσύ αντί να ανοίξεις τα ματάκια σου να την δεις καλύτερα, άνοιξες το στόμα σου και την πρόσβαλες.
Αχ Νιόνιο μην μιλάς,τις πιο ακατάλληλες στιγμές έρχεσαι και για κάτσε ποια είναι θέαρα;
Αυτή που φορούσε σακιά από πατάτες πάνω της και είχε ένα μαλλί σαν φωλιά χελιδονιών;
Ακούς τι λες;
Εγώ μια χαρά ακούω τι λέω, εσύ δεν ξέρω πότε θα σοβαρευτείς. Πού είχες το λαχείο στα χέρια σου και το άφησες να το πάρει ο αέρας.Τη συζήτηση με τον Νιόνιο την διέκοψε ο Παύλος ο οποίος τόση ώρα μου μιλάει και τον γράφω.
Π:Ρε μαλάκα μ'ακους;
Α:Εε;...Τι;....Τι ειπες;
Π: Λέω τι ήταν αυτά που έλεγες στην Εύα;Ποιός ο λόγος να της φερθείς έτσι; Δεν την ξερεις καν.
Α: Δεν είδες ρε τι θράσος έχει το μικρό,που θα μου την μπεί κιόλας. Ένα χέρι ξύλο θέλει αλλά έχε χάρη που έφυγε και δεν συνέχισε.
Π: Εγώ ξέρω ότι τσακωθήκατε χωρίς λόγο και πραγματικά δεν έχω ξανά ακούσει την Εύα να μιλάει έτσι πρώτη φορά την άκουσα και παραξενεύτηκα. Να λέμε όμως και του στραβού το δίκιο,τη τάπα σου την έφαγες και καθόσουν και την κοιτούσες λες και ήταν το είδωλο σου.Είπε και άρχισε να γελάει.
Δεν είπα τίποτα απλά έκατσα στην θέση του συνοδηγού και περιμέναμε την Έλλη αν θα έρθει με την τρελή που έμπλεξε.(...)
Μετά απο κάνα 5λεπτο ήρθε η Έλλη και έκατσε στα πίσω καθίσματα αλλά το παράξενο ήταν ότι ήταν χαρούμενη όταν ήρθε σαν να μην είχε παιχτεί τίποτα πιο πριν.
Που μιλάμε για την Έλλη η οποία θα έκανε φόνο αν της πείραζε κάποιος τους δικούς της ανθρώπους και απο ότι μου είπε ο Παύλος, αυτές οι δύο είναι κολλητές απο τα 5 τους.
Στο αμάξι δεν υπόθηκε τίποτα και ξεκινήσαμε για το μπαράκι.(...)
Γύρισα σπίτι αλλά με καμία γκόμενα μαζί μου.
Πως το έκανα εγώ αυτό θα μου πείτε.
Δεν ξέρω αλήθεια.
Οποία και να μου τριβόταν σήμερα δεν μου έκανε κούκου και το μυαλό μου ήταν συνεχώς σ' αυτήν,στην Εύα.
Ήπια το μισό μπαρ αλλά δεν κατάφερα κάτι ήταν κολλημένη εκεί μπροστά στα μάτια μου.
Τι έχω πάθει;
Μαλάκυνση απο μικρό παιδί αλλά δεν το λέμε για να μην στεναχωρηθείς.
Εσύ έχεις τίποτα καλό να πεις; Συνέχεια με βρίζεις.
Με αυτά που κάνεις τι θες να σου πω;
Ωχουυ παρατάμε έχω που έχω ένα κεφάλι καζάνι από αυτά που έχω πιεί έχω και εσένα να μου ζαλίζεις τον έρωτα.Ποιόν έρωτα; Είσαι ερωτευμένος; Και αν ναι; Με ποια; Με την Εύα, είμαι σίγουρος. Αφού δεν μπορείς να την βγάλεις απο το λέμε τώρα μυαλό σου.
Αχ Νιόνιο νομίζω εσύ ήπιες πιο πολλά από μένα.
Τι ασυναρτησίες είναι αυτές που λες;
Εγώ ερωτευμένος;
Και με αυτη;
Πας καλά;
Πέσε για ύπνο να ξεκουραστείς και μην μου τα πρίζεις.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Love always wins darkness ❣️
Ficção AdolescenteΕύα: μια όμορφη 18χρονη κοπέλα.Ένα κύριο χαρακτηριστικό της είναι ο δυναμισμός και ταυτόχρονα η ευαισθησία της αλλα προσπαθεί να μην το δείχνει.Ταλέντο της ο χορός. Χορεύει latin και hip-hop.Κάνει φοβερές χορογραφίες συνδιάζοντας αυτά τα δύο είδη χο...