Συζητάμε διάφορα πράγματα.
Γελάμε και γενικότερα περνάμε υπέροχα.Ένιωσα το χέρι του Άγγελου στο μπούτι μου και ανατρίχιασα.
Μετακινησε το χέρι του απο τη μέσα μεριά, δηλαδή ανάμεσα στα μπούτια μου και το έσφιξε κάνοντας με να ξεροβήξω και να πιω λίγο νερό.Για την υπόλοιπη βραδιά το χέρι του έμεινε εκεί.
.
Γ: Εύα η σχολή χορού πως πάει; Τα καταφέρνεις;Με ρώτησε ο Γιώργος και θυμήθηκα οτι δεν έχω πει τίποτα σε αυτόν και τον Παύλο για το Λονδίνο.
Ο Άγγελος έσφιξε ξανά το μπούτι μου, αλλά αυτή τη φορά για ενθάρρυνση και δύναμη.
Έβαλα το χέρι μου πάνω απο το δικό του και το έσφιξα.Ε: Καλά πάει, αλλά δεν θα ξαναπάω.
Π: Γιατί;
Ε: Θυμάστε το διαγωνισμό που έγινε στο Λονδίνο και τελικά κέρδισα;
Π/Γ: Ναι.
Ε: Λοιπόν,οι κριτές μου πρότειναν δουλειά σε μια απο τις μεγαλύτερες σχολές χορού.
Γ: Που;Ρώτησε ξέροντας ήδη που.
Ε: Στο Λονδίνο.
Είπα κάπως σιγανα και τους είδα να ξαφνιάζονται.
Γ: Πλάκα κάνεις;
Έγνεψα αρνητικά και εκείνος χαμογέλασε.
Γ: Αυτό είναι υπέροχο. Θα ανοίξουν οι ορίζοντες σου.
Ε: Ναι, αλλά θα πρέπει να φύγω. Να μετακομίσω εκεί. Δεν ξέρω καν αν είμαι έτοιμη για κάτι τέτοιο.
Π: Για να σου ήρθε τώρα αυτη η πρόταση,σημαίνει ότι είσαι έτοιμη και ότι πρέπει να αρπάξεις την ευκαιρία που σου δίνεται απο τα μαλλιά.
Γ: Πες μου οτι αρνήθηκες;
Ε: Όχι,δεν έχω δώσει απάντηση.
Γ: Ωραία,θα τη δεχτείς!Κοίταξα τον Άγγελο και μου έγνεψε καταφατικά, δείχνοντας μου ότι συμφωνεί με τον Γιώργο και τον Παύλο.
Γ: Μαρία ο φίλος σου ι Στέφανος δεν είναι αυτός;
Ρώτησε ο Γιώργος και κοιτάξαμε όλοι προς την κατεύθυνση που έδειχνε.
Μ: Ναι, αυτός είναι. Να τον φωνάξω;
Γ: Ναι, καλέ το παιδί είναι φίλος.
Μ: Αα τώρα είναι φίλος. ΣτεφανεεΦώναξε, όχι πολύ δυνατά, η Μαρία και εκείνος γύρισε και μας κοίταξε.
Σ: Ωπ παιδιά,τι γίνεται;
Γ: Σε είδαμε και λέμε,δεν φωνάζουμε και το φίλο μας τον Στέφανο να κάτσει στη παρέα;
Σ: Αα να στε καλά, αλλά με περιμένουν ήδη. Πάντως αν θέλετε μπορούμε να βγούμε καποια στιγμή όλοι μαζί.
Μ: Ναι, φυσικά. Θα μιλήσουμε και θα κανονίσουμε.
Σ: Έγινε! Τα λεμε λοιπόν, χάρηκα που σας ξαναείδα.
Γ/Μ/Π/Ελ/Ε/Α: Γειά!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Love always wins darkness ❣️
Ficção AdolescenteΕύα: μια όμορφη 18χρονη κοπέλα.Ένα κύριο χαρακτηριστικό της είναι ο δυναμισμός και ταυτόχρονα η ευαισθησία της αλλα προσπαθεί να μην το δείχνει.Ταλέντο της ο χορός. Χορεύει latin και hip-hop.Κάνει φοβερές χορογραφίες συνδιάζοντας αυτά τα δύο είδη χο...