ΚΕΦΑΛΑΙΟ 67

157 10 0
                                    

Ελπίζω να είναι εκεί που σκέφτομαι.

Δεν έχω ξανα οδηγήσει μόνη μου και μου φαίνεται πολύ περίεργο.

Πάντα είχα κάποιον δίπλα μου.

Ακόμη μια στροφή και φτάνω.

Δεν υπάρχει κάποιο αυτοκίνητο,αρα αν είναι εδώ, είναι μόνος του. Γι'αυτό και έμεινε εδώ.

Επιτέλους έφτασα και ναι η μηχανή του είναι εδώ.

Παρκαρα δίπλα ακριβώς απο τη μηχανή του και κατέβηκα απο το αυτοκίνητο.
Δεν μου έδωσε καν σημασία.
Κάθεται στη μάντρα και κοιτάει αυτή την υπέροχη θέα που λατρεύω να χαζεύω.

Τον πλησίασα και τον αγκάλιασα απο πίσω βάζοντας τα χέρια μου πάνω απο τους ώμους του.

Ε: Γιατί δεν ήρθες σπίτι;

Άφησε ένα γελάκι, αλλά κράτησε το βλέμμα του απέναντι.

Α: Σήμερα βαλθηκατε όλοι να με τρελάνετε. Σιγά μην γυρνούσα.
Ε: Χρόνια πολλά!

Είπα και του άφησα ένα φιλί στο λαιμό.

Α: Αα δεν έχεις εσύ γενέθλια;
Ε: Γι'αυτό μπορείς να ζητήσεις τα ρέστα απο τον κολλητό σου. Δική του ιδέα ήταν.

Είπα και γύρισε και με κοίταξε.

Α: Τι εννοείς;
Ε: Τους είπα ότι ήθελα να σου κάνω έκπληξη σήμερα το βράδυ, αλλά να κάνουμε οτι και καλά ξεχάσαμε ότι είναι τα γενέθλια σου. Εκείνος πρότεινε να σε πείσουμε ότι είναι τα δικά μου γενέθλια, αλλά το σχέδιο δεν πήγε όπως το υπολογίσαμε.
Α: Υπάρχουν και οι ανατροπές. Πως ήξερες που είμαι;
Ε: Ήταν το μόνο μέρος που μου ήρθε στο μυαλό. Αν δεν σε έβρισκα εδώ,δεν ξέρω που αλλού να πήγαινα.
Α: Μόνη σου ήρθες;
Ε: Ναι,μη με ρωτήσεις πως μπόρεσα να οδηγήσω χωρίς κάποιον δίπλα μου. Δεν ήξερα ότι μπορούσα να το κάνω.

Γύρισε ολόκληρος προς τα εμένα και με τα χέρια του με απομάκρυνε λίγο.

Α: Για κάνε μια στροφή...δεν το έχω ξαναδεί αυτό το φόρεμα.

Γέλασα λίγο και έκανα μια στροφή.

Ε: Είναι καινούργιο. Χθές το πήρα. Σ'αρεσει;
Α: Ότι κι αν φορέσεις,μου αρέσει.

Με τράβηξε απο το χέρι και με έβαλε να καθήσω στα πόδια του.

Ε: Είσαι ακόμα νευριασμένος μαζί μου;
Α: Τσου... απλά δεν πίστευα ότι θα περνούσα έτσι τα γενέθλια μου.
Ε: Θα επανορθώσω στο υπόσχομαι.

Είπα και τον φίλησα απαλά.
Πήγα να απομακρυνθω αλλά εκείνος βάθυνε το φιλί και με τον δείκτη του έπιασε το πηγούνι μου και έφερε πιο κοντά το πρόσωπο μου με το δικό του.

Love always wins darkness ❣️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora