Μπήκα στο μπάνιο του δωματίου και έκανα το τέστ.
Περίμενα μερικα λεπτά μέχρι να βγει το αποτέλεσμα.Ελ: Εύα όλα καλά;
Ε: Ναι! Περιμένω να βγει,να το δω.
Ελ: Εντάξει!Μετά από λίγο το κοίταξα και είχε σχηματίσει 2 ροζ γραμμές.
Άρα, αυτό σημαίνει ότι είμαι.
Δεν ξέρω τι να κάνω! Να χαρώ; Να στεναχωρηθω;
Αν ο Άγγελος δεν το θέλει;
Με αυτά που μου είχε πει,μου έδωσε να καταλάβω πως δεν θέλει τώρα παιδί.
Με τις σκέψεις αυτές με πήραν τα κλάματα.
Η πόρτα χτύπησε και η Έλλη ακούστηκε από πίσω.Ελ: Εύα το είδες;
Ρούφηξα τη μύτη μου, σκούπισα τα δάκρυα μου και άνοιξα τη πόρτα.
Ελ: Εύα εκλαιγες; Τι είναι;
Ε: Θετικό!
Ελ: Μωρό μου αυτά είναι υπέροχα νέα! Εσύ θα έπρεπε να πετάς τώρα και όχι να κλαίς.
Ε: Κι αν δεν-
Ελ: Μη μου πεις πάλι αυτες τις βλακείες "Δεν το θελει ο Άγγελος" και τέτοια. Τον έχω δει πως παίζει με τα παιδιά και έχω δει επίσης πως κοιτάζει εσένα όταν είσαι με τα παιδιά.
Ε: Δεν ξέρω...Είπα και έκατσα στο κρεβάτι.
Ελ: Εσύ το θες;
Ε: Φυσικά και το θέλω!
Ελ: Ωραία, τότε δεν υπάρχει θέμα. Θα το κρατήσεις οποία άποψη κι αν έχει ο Άγγελος και θα το μεγαλώσουμε μαζί. Κι ας τολμήσει να πει κάτι,θα τον σπάσω στο ξύλο.
Α: Ποιον θα σπάσεις στο ξύλο;Είπε ξαφνικά ο Άγγελος και γύρισα το βλέμμα μου απότομα επάνω του. Έκρυψα το τεστ κάτω απο τα σκεπάσματα για να μην το δει.
Ελ: Εσύ!
Α: Γιατί ρε παιδιά τι έκανα;Η Έλλη πήγε να μιλήσει αλλά την σταμάτησα.
Ε: Έλλη!
Α: Εύα; Μωρό μου τι έπαθες; Γιατί κλαίς;Είπε με ανησυχία και ήρθε κοντά μου.
Ε: Τίποτα!
Είπα ήρεμα και του έπιασα το χέρι.
Ελ: Εγώ να σας αφήσω να μιλήσετε. Εμείς όπως είπαμε.
Είπε η Έλλη και με κοίταξε. Της έγνεψα καταφατικά και έφυγε.
Α: Τι να πούμε; Τι έγινε;
Ε: Γιατί ήρθες τόσο νωρίς;
Α: Εύα το θέμα μας δεν είναι γιατί ήρθα νωρίς αλλά γιατί κλαίς. Πες μου!
Ε: Άγγελε...πριν ένα μήνα με ρώτησες αν σκέφτηκα ποτέ ότι θα κάνω οικογένεια, θυμάσαι;
Α: Θυμάμαι!
Ε: Την απάντηση μου την θυμάσαι;
Α: Ναι,την θυμάμαι.
Ε: Ήταν η μισή αλήθεια.
Α: Τι εννοείς;
Ε: Εννοώ ότι δεν ήμουν πολύ ειλικρινής μαζί σου.
Α: Μπορείς να μου εξηγήσεις;
Ε: Λοιπόν,η απάντηση μου στην ερώτηση σου εκείνη την μέρα είναι ότι ναι, πολλές φορές έχω σκεφτεί ότι θα κάνω οικογένεια και η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν σταμάτησα. Μπορεί να θέλω να συνεχίσω να χορεύω για την υπόλοιπη ζωη μου αλλά ενα παιδί πάντα θα με κερδίζει μπροστά στον χορό.
Α: Η αλήθεια είναι ότι ούτε εγώ έδωσα ειλικρινή απάντηση.
Ε: Τι εννοείς;
Α: Εννοώ ότι απο την τελευταία φορά που νόμιζες ότι είσαι έγκυος, σκεφτόμουν μια οικογένεια μαζί σου.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Love always wins darkness ❣️
Ficção AdolescenteΕύα: μια όμορφη 18χρονη κοπέλα.Ένα κύριο χαρακτηριστικό της είναι ο δυναμισμός και ταυτόχρονα η ευαισθησία της αλλα προσπαθεί να μην το δείχνει.Ταλέντο της ο χορός. Χορεύει latin και hip-hop.Κάνει φοβερές χορογραφίες συνδιάζοντας αυτά τα δύο είδη χο...