Ακούγεται κόρνα αυτοκινήτου και καταλάβαμε ότι έρχεται η Έλλη.
Έφτιαξα λίγο το κοστούμι του Παύλου και του Γιώργου και ξανασταθηκα δίπλα απο τον Άγγελο.Α: Εμένα δεν θα με φτιάξεις;
Γύρισα και τον κοίταξα με χαμόγελο και του έφτιαξα τον γιακά απο το πουκάμισο του.
Ε: Κούκλος είσαι!
Α: Ότι μπορώ κάνω!Γέλασα ελαφρά και γύρισα για να δω την Έλλη να έρχεται αγκαζε με τον πατέρα της.
Είναι πανέμορφη!
Κοίταξα τον Παύλο και έλιωνε στην θέα της.Ο: Μπαμπααα!
Φώναξε ο Ορέστης και έτρεξε στον Παύλο.
Π: Αγόρι μου!
Τον φίλησε και τιν κράτησε στην αγκαλιά του.
Π: Είδες τι όμορφη μαμά έχεις;
Ο: Ναι! Και εσύ είσαι ομολφος. Εγώ ζεν ειμαι;
Π: Εσύ είσαι ο πιο όμορφος απο όλους.Γέλασε ντροπαλά ο Ορέστης και ο Παύλος τον άφησε κάτω για να του παραδώσει την Έλλη ο πατέρας της.
Π: Είσαι πανέμορφη!
Ελ: Κι εσύ!Φιλήθηκαν και μπήκαμε στην εκκλησία.
(...)
Ελ: Λοιπον κορίτσια,οι ελεύθερες ας μαζευτούν στο κέντρο να πετάξω την ανθοδέσμη.
Είπε η Έλλη, αλλά εγω δεν κοιμήθηκα βήμα. Συνέχισα να τρωω τα κουφέτα.
Με πλησίασε η Μαρία και με σκούντηξε.Ε: Σιγά μαρή θα μου πέσουν τα κουφέτα.
Μ: Τράβα να κάτσεις εκεί με τις άλλες για την ανθοδέσμη.
Ε: Γιατί; Δεν είμαι ελεύθερη.
Μ: Και για τις ανύπαντρες έλεγε.
Ε: Αα μάλιστα.Είπα και πάλι δεν κουνήθηκα.
Μου πήρε τα κουφέτα απο το χέρι και με έσπρωξε μέχρι το μπουγιο με τις άλλες κοπέλες.Ε: Σοβαρά τώρα;
Μ: Σουτ!Η Έλλη πέταξε την ανθοδέσμη και που αλλού θα μπορούσε να πάει; Όχι, πείτε μου. Στα χέρια μου φυσικά.
Με πλησίασε με αγκάλιασε και μου ευχήθηκε με το καλό.Μ: Αμα σου λεω εγώ πήγαινε,να με ακούς.
Ε: Ρε αντε απο'δω.
Α: Παντρεύεσαι εε;
Ε: Μάλλον ναι!
Α: Άντε με το καλό!
Ε: Να σαι καλά!Γελάσαμε και του έδωσα ενα φιλι.
Ε: Λοιπόν,εγω έχω να πάρω τους γονείς της Έλλης και τον Δημητράκη.
Α: Θες να παω να σε περιμένω σπίτι και όταν τους αφήσεις να έρθεις και να φύγουμε μαζί;
Ε: Μχμ...
Α: Ωραία, πάω σπίτι τότε.
STAI LEGGENDO
Love always wins darkness ❣️
Teen FictionΕύα: μια όμορφη 18χρονη κοπέλα.Ένα κύριο χαρακτηριστικό της είναι ο δυναμισμός και ταυτόχρονα η ευαισθησία της αλλα προσπαθεί να μην το δείχνει.Ταλέντο της ο χορός. Χορεύει latin και hip-hop.Κάνει φοβερές χορογραφίες συνδιάζοντας αυτά τα δύο είδη χο...