ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9

261 15 0
                                    

Eva's pov
Ξύπνησαν απο της ακτίνες του ήλιου που με χτυπούσαν μέσα στα μάτια. Ένας τρελός πονοκέφαλος με είχε καταβάλει και χρειαζόμουν επειγόντως ενα παυσίπονο.
Πήγα να σηκωθώ αλλά το χέρι του Άγγελου με σταμάτησε επειδή ήταν τυλιγμένο πάνω μου.

Το πήρα από πάνω μου με απαλές κινήσεις  για να μην τον ξυπνήσω και κατέβηκα στη κουζίνα να ψάξω για παυσίπονο.

Εκεί ήταν και η Έλλη. Την είδα να πίνει και αυτή και μόλις με είδε μου έδωσε και μένα. Τα ήπιαμε και κάτσαμε στις καρέκλες στο τραπέζι.

Ε: Το κεφάλι μου με πεθαίνει.
Ελ: Και μεναα.
Ε: Καλά τι ήπιαμε χθές και γίναμε έτσι χάλια;
Π: 2 ουίσκι σκέτα χωρίς πάγο, 10 σφηνάκια, 3 βότκες και 1 κοκτέιλ η κάθε μία.
Ε/Ελ: ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ;;; ΑΑΑ

Είπαμε ταυτόχρονα και πιάσαμε τα κεφάλια μας απο τον πόνο που μας προκάλεσαν οι φωνές μας.

Α: Τι έγινε ρε; Τι φωναζετε;

Είπε ένας αγουροξυπνημένος Άγγελος με την σέξυ βραχνιασμένη πρωινή φωνή του.

Π: Μάθανε τι ήπιανε.
Α: Αα κατάλαβα.
Ελ: Μπορείτε να μην φωνάζετε; Θα σπάσει το κεφάλι μου.
Ε: Ναι και μένα.
Α: Τώρα σας πήρε ο πόνος. Εχθές που τα πίνατε μια χαρά ήσασταν.

Είπε γεμάτος ειρωνία και πήρε μια δολοφονική μάτια και απο εμένα αλλά και απο την Έλλη.

Π: Άντε μαζευτείτε να φύγουμε.

Είπε ο Παύλος και με τα χίλια ζόρια σηκώθηκα για να ανέβω τις σκάλες.
.
Μάζεψα τα πάντα, εκτός απο τα πράγματα του Άγγελου. Θα τα μαζέψει αυτός,δεν θέλω να πειράζω τα πράγματα του,που ξέρω αν του αρέσει αυτό ή οχι.
Ξάπλωσα στο κρεβάτι και τα βλέφαρα μου έκλεισαν.

Angel's pov
Μπήκα στο δωμάτιο να μαζέψω τα πράγματα μου και την είδα στο κρεβάτι να κοιμάται.
Η γλυκούλα ειναι κομμάτια.

Μάζεψα όσο πιο σιγά μπορούσα τα πράγματα μου και κατέβασα τις βαλίτσες κάτω.
Πήρα την Εύα σε στυλ νύφης και την έβαλα προσεκτικά στο αμάξι για να μην ξυπνήσει.

Έκατσα και εγώ και έβαλα το κεφάλι της στα πόδια μου, έτσι ώστε να είναι πιο άνετα.

Μπήκαν και τα παιδιά μέσα και ξεκινήσαμε.

Eva's pov
2 ώρες μετα
Τεντώθηκα και άνοιξα τα μάτια μου. Που ειμαι;
Αυτό δεν είναι ούτε το δωμάτιο στο εξοχικό του Παύλου, ούτε το δωμάτιο μου.

Σηκώθηκα και απέναντι μου είχε έναν καθρέφτη. Κοίταξα τον εαυτό μου και ήμουν με τα ρούχα που είχα φορέσει για το ταξίδι.
ΤΟ ΤΑΞΊΔΙ
Που είναι τα παιδιά;

Love always wins darkness ❣️Onde histórias criam vida. Descubra agora