19.BÖLÜM KADİM TEKNİK

1.9K 1.4K 20
                                    

Kai yavaş adımlarla üzerindeki kanı hiç umursamadan gözlerinde hiçbir duygu belirtisi olmadan insanların arasından kaldığı akademi binasına doğru gidiyordu.

Akademi öğrencileri kai'yi akademiye ilk geldiği gün arenada yaptıklarını duymuşlardı ve onu mavi saçından tanıyolardı. Kai kendisine korku dolu gözlerle bakan hiçbir insana aldırmadan evine vardı ve akademi yüzüğünü kullanıp içeri girdi. Kai içeriye girdiği gibi hemen bir duş almak için banyonun yolunu tuttu.

Kai duştan çıkıp kendini salondaki koltukların birine atıp zihninden raiden'a '' onların yüzünü gördün mü HAHAHA'' diye söyledi raiden ile karşılıklı kahkaha atarken. Raiden kai'ye '' o salak insanlar senin hemen öleceğini ve bu şekilde kendi klanlarının gücünü herkese göstermek istediler akıllarınca '' dedi l. Ikili bir süre daha kendi aralarında konuştuktan sonra kai evden çıkıp kütüphanenin yolunu tuttu. Kai beş dakikalık bir yürüyüşün sonunda teknik kütüphanedine vardı.

Kütüphaneden içeri giren kai buranın içindeki onlarca raflar ve kitapları görünce dili tutuldu ama bunu dışarıya duygusuz bir şekilde bakarken yapıyordu. Kai hemen etrafta türlere ayrılmış olan teknikleri gezmeye başladı. İlk olarak bir hız tekniği alıcaktı ve daha sonra ise bir aydınlık tekniği çünkü yaralandığı zaman bu teknik sayesinde hemen iyileşecekti. Daha sonra ise bir saldırı tekniği alıcaktı. Kai'nin planı bu şekildeydi.

Kai hız teknikleri rafında gezinirken zihninde raiden'ın '' kai sag tarafta bulunan yeşil parşomeni al'' dediğini duydu. Kai raiden'ın dediği tekbigi aldı ve '' gölge adımları'' diye tekniğin başlığını okudu ve raiden'a soru sormadan tekniği aldı ve aydınlık tekniklerinin bulunduğ bölüme doğru ilerlemeye başladı.

Kai aydınlık koridorunda bir teknik seçti ve saldırı teknikleri için etrafı gezerken raiden tekrar kai'nin zihninde '' kai hemen karanlık elementi bölümüne git'' dediğini duydu ve hemen oraya gitti. Raiden yine kai'nin zihninde '' sol alt köşede bulunan siyah parşomeni al'' dedi. Kai o tarafa bakarken siyah parşoneni gördü ve onu aldı. Kai kütüphane görevlisinin yanına geldi ve '' bu üç tekniği almak istiyorum'' dedi duygusuz ve soğuk sesiyle. Görevli kadın kai'den teknikleri alıp kontrol ettikten sonra '' üç teknik 590 puan ediyor'' dedi. Kai aottanda aldığı puanlarla şuan 1160 puanı bulunuyordu ve kadına yüzüğünü uzatıp onun yüzüğüne beşyüz doksan puanı transfer etti.
Kai aldığı teknikleri yüzügüne koyup kaldıgı binaya döndü.

Kai binadan içeriye girdiği gibi zack kolunu onun boynuna atıp '' kai oğlum tüm dış kadro seni konuşuyor. Herkes sender korkuyor be oğlum. Büyük havan oldu akademide artık.'' Dedi heycanlı bir şekilde. Kai bu söylemleri pek takmadı ve '' çok büyütüldü'' dedi. Kai ile zack koltuklara oturdu ve zack '' sen harbi saçmalıyorsun şuan. Oglum sen bugün yaptıklarınla tüm akademide adın yayıldı yahu. Bunun neresi büyütülmeyecki.'' Dedi. Kai bu konuşmanın çok uzun süreceğini düşünüp zack'ten '' kusura bakma zack ama benim şuan odama gidip çalışmam gerek'' dedi. Zack biraz kırılsada bunu anlayışla karşıladı ve kafasını olumlu anlamda salladı.

Kai odasına girdiği gibi rahatsız edilmemek için kapıyı kilitledi. Kai görevden aldığı dört boyutsal yüzük ve arenadan aldığı yüzüğü biraz sonra kontrol etmek için masanın üzerine koydu. Kai üç tekniği çıkardı ve masanın üzerine koydu ve en merak ettigı teknik olan karanlık elementi tekniğini ilk eline aldı ve açıp okumaya başladı

'' karanlıgın fedaisi kerberus

Bu teknik kişiye efsanevi kaynak canavarı üç başlı köpek kerberusun bir kopyasını çağırmasını sağlar teknik S seviyelidir. ''

Kai okumuş oldukları ile bir şok yaşadı çünkü bu teknik hem kadim kaynak canavarı çagırmayı sağlıyor hemde S seviyeli bir teknik. Kai hemn zihninden raiden'a '' raiden bu teknik nasıl olurda teknik kütüphanesinde bulunabiliyor'' diye sordu hala heycanlı olduğu belli olan bir şekilde. Raiden kai'ye '' kai o teknik ben daha onu hisetmeden önce C seviyeliydi. sen onu alıp yüzüğune koyduktan sonra ben kend enerjimle onun gerçek formunu ortaya çıkardım ve bu daha senin kaldırabileceğin bir seviyede bıraktım. Bu teknik seviyeleri aşmış bir teknik bunu bil ve bu tekniğin ne kadar güçlü olduğunu anla. Bu teknik alemleri aşmış olan bir karanlık elementi kulanıcısı tarafından yazıldı.'' Dedi raiden. Kai raiden'ın söyledikleriyle bu tekniğin ne kadar güçlü olduğunu tekrar anladı ve tekniği kaldığı yerden tekrar okumaya başladı

'' teknik beş aşamadan oluşuyor. Birinci aşamada sadece bir tane çagırabiliyon ve kerberusun gücü senden bi seviye yüksek oluyor. Diger aşamalar ilk aşamayı ögrendikten sonra teknik tarafından gösterilicektir.

Tekniği kulanmak için yapman gereken tek şey enerjini istediğin bir konuma odaklamak ve sonrasında '' karanlığin fedaisi kerberus seni çağırıyorum'' sözünü söylemek. Tekniğin sana itaat etmesi için kanın ile onu bağlamalısın.

Kai tekniğin son dediğini yapıp yüzüğünden bir hançer çıkardı ve avuçunu kesti ve akan kanı tekniğin üzerine damlatı. Kai'nin kanı teknikle buluştuktan bir süre sonra kai tekniği zihninde Hissetmeye başladı. Kai bu tekniği yüzüğüne geri koyduktan sonra hız tekniğini aldı ve okumaya başladı

'' gölge adımları

Bu teknik üç aşamalı bir tekniktir ve ilk aşmasında kişiye sahip oldugu hızın iki katını sağlıyor. Ikinci aşamada ise üç ve üçüncü aşamada ise dört katı ve u aşamya özel kişiye karanlıkta tamamen yok olmasını sağlıyor. Teknik A seviyelidir. Tekniği kulanmak için kai enerjini ayaklarının altına odaklaman ve her adım atacagın yere bir onceki adımda oraya enerji göndermen gerekir.

Kai bu teknigi okuduktan sonra etkilensede ilk teknikten sonra artık etkilenme seviyesini göklere çıkarmıştı. Kai aydınlık elementini eline aldı ve okumaya başladı

'' aydınlığın ışığı

Bu teknik kişiye aldığı yaraları iyileştirmek için yaratılmıştır. Teknik iki aşamalıdır. İlk aşamasında alınan yaraların dış vücudtaki kısımları iyileştirilir. Ikinci aşamada ise vücudun içindeki yaralar iyileşir. Ölümcül yaralar sadece geciktirilebilinir. Teknik B seviyelidir. Tekniği kulanmak için enerjini aydınlık elementinle birleştirdikten sonra vücudunun yaralı bölgesine odaklanman gerekir. Bu teknik için büyük bir konsantrasyon kabiliyetine ihtiyaç vardır

Kai bu tekniği ihtiyacı olduğu için almıştı ve o yüzden pek etkilenmemişti. Kai bütün teknikleri okuduktam sonra kerberus tekniğinin gizli kalması için ormanda çalışmaya yapmaya karar verdi ve müdire hanımdan izin istemek için akademi evinden çıkaçagı sırada kai'nin zihninde raiden '' hazırlansan iyi edersin'' sözlerini duydu .



DAO MUHAFIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin