Bir haftadır çok az bir şekilde mola veren kai ve hazel sonunda kalos şehrinin surlarını gördüler. Hazel kai'ye bakıp '' sonunda vardık kai.'' Dedi sesinde belli olan bir üzüntü ile hazel. Hazel klanda pek sevilmez. Annesinin zaten kim olduğunu bilmiyor o yüzden klanda bir piç muamelesi görüyor ama bu yıl akademi seçmeleri olduğu için artık klandan ayrılacak ve akademide yaşamaya başlıyacak eyer kazanırsa. Kai onun sesindeki üzüntüyü fark etti
Ama nedeninide biliyordu o yüzden dikkat etmeden'' haklısın. Bir hafta yolda gittik ve sonunda vardık '' dedi kai. Şehrin etrafı surlar ile çevrili idi ve otada kocaman bir saray bulunuyordu. Surların onünde ki kapıda sıraya giren insanlar gibi sıraya giren ikiliye sonunda sıra geldi. Muhafızlardan biri kai'ye yaklaşıp '' şehre niçin geliyorsunuz '' dedi muhafız. Askerin boyu bir yetmiş beş üzerinde bir zırh yüzünüde kapatmış halde. Kai adama ne cevap vericem diye düşünürken hazel adama ''buraya akdemi seçmeleri için geldik'' dedi hazel.
kai hazelin onun yerine cevap verdiği için mutlu olmuştu ama bunu dışarıya belli etmiyordu askerin şüphelenmemesi için. Asker ,kai ve hazeli iyive süzdükten sonra bu cevap üzerine '' şehre giriş ücreti kişi başı kişi başı elli gümüş. Toplamda yüz gümüş vermelisiniz şehre girmek için'' dedi asker. Kai ve hazel görmesede adam kaskının içinde sırıtıyordu. Hazel şehre giriş ücretleri diye bir şey olmadığını biliyordu ve tam cevap verip itiraz edeceği sırada kai yüzügünden bir altın çıkarıp adama uzattı. Adam bir altını görünce ağzının suyu aktı ve hemen bir altını aldı ve elini kapıya doğru uzatıp
'' kalos şehrine hoşgeldiniz '' dedi yalaka bir şekilde. Kai ve hazel şehrin içinde surlardan biraz uzaklaşınca hazel kai'ye '' şehre giriş ücreti diye bir şey yoktu kai neden adama bir altın verdin '' dedi. Kai hazele bakıp
'' biliyorum hazel zaten adamın konuşması sırasında sesindeki heycanı anladım ve bir süre bizi süzmesinden anlamıştım ama sorun çıkmaması için parayı verdim... acaba akademi seçmelerinin ne olduğunu açıklarmısın hazel ne olduğunu'' dedi kai.Hazel gelen soruya hemen '' kai akademi seçmeleri her şehirde bulunan okulun kendisine eğitmesi için oğrencilerin girmeye çalıştığı seçmelerdir her yıl yapılır. Bende bu yüzden sana o gece yola çıkalım dedim. Eğer gelmeseydik seneye beklemek zorunda kalırdım. Şansılıyız ki seçmelere tam zamanında vardık. Kalostaki ezra savaş akademisi Seçmeler yarın olacak '' dedi hazel ve attan inip kai'ye ''sonra görüşürüz kai eğer bir daha görüşebilirsek. ben klana gidiyorum '' dedi hazel. Kai elini kaldırıp iki yana sallayarak '' sonra görüşürüz umarım hazel '' dedi. Kai tam yola çıkaçakken hazele bakıp '' hazel acaba burda kalabileceğim bir han biliyormusun '' dedi kai. Hazel kai'nin sorusuyla kafasını çevirip elini batıyı göstererek '' şu ilerde bir han var kai '' dedi hazel. Kai ona teşekkür edip batı yönüne doğru ilerlemeye başladı.
Bir kaç dakika sonra çok büyük olmasada birinin kalaması için uygun olan vr Tabelasında Han yazan bir yer gören kai atını kapının önündeki çitlerden birine bağlayan kai kapıdan içeriye girdi. İçerdeki herkes gelen kişiye bir kaç saniye baktıktan sonra tekrar masalarına cevirdiler kafalarını.
Kai tezgahın bulunduğu kısma yöneldi. Tezgâhtaki koltukların birine oturup Masanın üzerine bir kaç altın koyan kai '' bir kişilik oda istiyorum'' dedi ilgisizçe. Tezgâhın karşında bulunan ellili yaşlardaki saçları beyazlaşmaya başlamış adam Altını gördüğü gibi gözleri açıldı ve hemen altınları eliyle aldı ve elini karnında birleştirip
''peki efendim beni takip edin'' dedi ve merdivenlere yönelmeye başladı. Altın orta sınıf insanlar için çok değerli. Burdaki insanlar bir yılını elli altın ile geçimlerini sağlayabilir. Kai kasabadaki baek ailesin parasını alırken aslında onların yüzyılarca çalışıp biriktirdikleri bütün miraslarını almıştı. Kai adamı arkasından takip etti ve koridora girdiler .
Koridorun ortlalarında adam bir odanın kapısını açıp kai'ye '' odanız burası efendim. Istediğiniz bir şey olursa benden isteyebilirsiniz'' dedi adam ve kai'ye odanın anahtarını uzattı. Kai anahtarı alıp odaya girerken adama '' akşam yemeğini getir odama ve beni rahatsız etmeyin '' dedi ve kapıyı kapıyı kapattı. Odada bir yatak masa ve dolap bulunuyordu. Kai yataga uzanıp raiden'a ''eee raiden akademi seçmekerine katılıyım mı'' dedi. Yolculuk sırasında kai raden'a sormuştu ama raiden bana ne veled demişti ve kai şimdi yine sormuştu. Raiden ona '' bende sana bir akademiye katıl diyicektim. '' dedi. Kai ona bulaşmak için '' demiycektin öyle değil mi kesin beni orduya falan yazıcaktin hazel akademiden bahsetmesydi ,hehehe '' dedi gülerek. Raiden yakalanmiş gibi '' öff sanki çok büyük bir şey başardın veled .evet seni orduya yazmayı düşünüyordum ama seçmelerin olduğunu duyunca vazgeçtim '' dedi. Kai artık raden'a alışmıştı ve raiden'da ona ilk zamaardaki gibi ona kendisinden üstünmüş gibi davranmayı azaltmıştı ama diğer insanlar onun gözünde birer gereksiz böcekti hala.
Kai raiden'la konuşmasından sonra yüzüğündeki iki tekniği çıkardı ve yatağın üzrenine koydu.bu bir haftada yaşanan baskın yüzünden hiç kadanosunda çalışmamıştı tekrar hazırlıksız yakalanmamak için. Raiden kendi kendine sadırı güçüm var ama savunmam biraz zayıf o yüzden önce ateş duvarını çalışmalıyım diyordu. Iki Teknigi eline alıp tekrar okuduktan sonra odadan çıktı ve hancıya benim odama kimse girmesin diyip tekrar döndü. Kai artık kadanosuna raiden olmadanda girebilmeyi ögrenmisti ama orda sadece bir saat kalabiliyordu yani gerçek dünyada yarım saat.
Kai yatakta lotus pozisyonu aldıktan sonra gözlerini kapattı ve kendini kadanosunda buldu. Ateşten duvar tekniğini kullanmaya başladı. Tekniği daha ilk seferinde ögrenmişti zaten kavrama yeteneği çok üst düzeydi ama onun icin teknigi ögrenmek önemli değildi o teknige alışmak için çalışıyordu çünkü teknik enerjisini fazla harcıyordu ve bu ona savaşta dezavantaja düşürebilidi. Bir saat sonunda kai harcanan ennerjinin bir kısmını azaltmayı başardı. Gözlerini açan kai yatakta uzanmaya başladı. Beş dakika sonra odanın kapısı çaldı. Kapıyı açan kai karşısında on altı yaşlarında siyah saçlı bir esmer kızı gördü.
Kız kafası eğik bir sekilde '' yemeğinizi getirdim efendim'' dedi. Kai kızın elindeki tepsiyi alıp hiç birşey söylemedn kapıyı kapadı. Kız kapının yüzüne kapatılmasına çok şaşırtmıştı çünkü o bu hana gelenler tarafından odasına alınırdı sabahlara kadar ama ilk kez yüzüne kapı kapatılmıştı.
Kız ''hmph... daha çoçuk ne anlarki bu işlerden'' dedi arkasını döndü vr koridordan yürümeye başladı genç kız.Yemeği masanın üzreni koyan kai yemğin et,pilav, salat ve bir şise şarap olduğunu gördü. Şaraptan nefret eden kai şişeyi çöpe atıktan sonra yemeğine başladı. Yemeğini yiyen kai tepsiyi masanın üzrine koyup yataga uzandı ve uyumaya başladı. Gözlerini kadanosubda açan kai karşısında raiden görüp tekrar eğitimine başladı. Bugün raiden ona tam iki yüz elli tana kaynak canavarı hazırlamıştı. Kai bunlara alışık olduğu için elinde bir balta hayal etti. Balta ile savaşmayi cok seviyordu kai çünkü balta ile daha güçlü saldırılar yapavileceğini düşünüyordu. Elindeki kocaman baltayı iki eliyle havaya kaldıran kai yüzlerce kaynak canavarının içine daldı.
Burda aldıgı hasarlar geçek olmasada canını gerçekmiş gibi acıtıyordu ve onu öldürebiliyordu ama her seferinde yeniden doğup tekrar saldırıyordu kai. Bütün canavarları öldüren kai yatağında tekrar gözlerini açtı ve banyoda yüzünü yıkadıktan sonra odadan çıktı ve hancıya '' akademi seçmeleri nerde yapılacak '' diye sordu. Hancı soruya '' efendim seçmelere burdan çıktıktan sonra sola dönün ve dümdüz yürüyün yeter zaten bu şekilde akedemi okulunun yanına varabilirsiniz. Seçmelerde orda yapılıyor.''dedi. Kai adama hiç birşey söylemeden handan çıkıp sola döndü ve yarım saatlik bir yürüyüşün sonunda bir kalabalığın yanına vardı.
-----------------------------------------------------------
1116 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAO MUHAFIZI
FantasíaKan kokusunun hava da net bir şekilde alındığı geniş bir ovada iki kişi hâlâ çarpışmakta idi. Etrafta sayısız ölü cesetler ve toprağı kırmızıya boyamış kan bulunuyordu. '' NEDEN... NEDEEEN'' Dedi. İhanete ilk kez uğramamıştı ama bu en acı vereni o...