18.BÖLÜM ÖLÜM DÜELLOSU

1.9K 1.4K 20
                                    

Kai duyduğu bu sesin tanıdık olduğunu biliyordu ama çıkaramadı ve hiç oralı olmadı ve yoluna devam ediyordu ki arkasından ona doğru gönderilen fırlatma bıçağını hisseti ve hızlı bir tepki ile kendisine doğru gelen bıçağı havada yakaladı ve biçağın geldiği yöne daha kimse tepki veremeden sıçradı.

Kai'nin bu kadar çevik olmasının sebebi ormanda avlanırken her zaman tetikte olmasıydı ve bunu artık onun yaşam şekli olmuştu.

Kai kimsenin daha tepki vermesine izin vermeden elindeki fırlatma bıçağını kendisine atan çoçuğun baçağına bir kesik atarak onu yere düşürdü ve bıçağı onun gözlerinin içine bakarak çoçuğun boğazına dayadı. Kai fırlatan kişiyi tanımadı ama onun yanındaki kızıl saçlı çoçuğu tanıdı. Bu çocuk arenada ona artistlik yapan kişiydi. Kai kızıl saçlı çoçuğun yüzüne bakarken

'' sen gerçekten ölümünü arıyorsun
Ama bu sefer seni elder linda kurtaramıyacak. '' dedi kızıl saçlı çoçuğun yüzüne bakarken. Kai etrafına bakınca şuan altı kişiye karşi tekti ve tam onların seviyesini kontrol edeceği sırada bıçagı boynuna dayadığı çoçuğun arkasından gelen alkış sesini duydu.

Kai alkışlayan kişinin on beş yaşlarında gözüken bir altmış boylarında siyah saçlı kahverenkli gözlere sahip çoçuğu gördü. Çoçuk kai'ye takdir eden bir yüz ifadesiyle bakarken '' senin hakkında söylenenler geçekten doğruymuş. Hatta az anlatmışlar.'' Diye kai'ye doğru yürüyüp konuşan çoçuk. Kai çoçuğa bakıp '' ne istiyorsun'' diye duygusuz bir şekilde konuştu.

Çoçuk kai ile aralarında iki metre kalınca durup '' öncelikle ben aot jin
Senden istediğimiz klanımdan olan andre jin'e arenada yaptığın aşağılama için af dilemen'' dedi kendini aot diye tanıtan çoçuk. Kai duydukları ile kendini tutamayıp bir kahkaha attı ve '' HAHAHA... ben onu aşağılamışım he. Arenadaki dövüşüm sırasında benim dövüşümü yarıda kesip kızlara artistlik olsun diye kendini benden güçlü gören bu piçten neden af(!) Diliyim HAHAHA'' diye bir yandan kahkaha atıp bir yandan konuşan kai.

Insanlar yaşanan bu olayları belirli bir mesafeden izleyip kendi aralarında konuşmaya başlamıştı. Aot kai'den duydukları ile andre'nin ona anlatıklarının bir olmmadığı anladı ve andre'ye fark etirmeden baktı. Andre şuan çok terlemiş olduğu ve elerinin titrediğini gördü aot ve onun kendisine kai'nin arenada ona boş anında saldırıp yaraladığını ve insanların içinde jin klanına küfretiğini söylemişti ama şimdi bunların bir yalan olduğunu anladı ama artık geri donüşü olmayan bir yola girmişlerdi ve bu işi halletikten sonra andre ile ilgilenecekgim diye düşünüyordu aot.

Aot kai'ye bakarken '' kai sende biliyorsun ki arena dışı bir dövüş yapanlar ceza alır o yüzden bu işi arenada çözelim , kabul mü'' diye konuştu aot. Kai elindeki bıçağı boğazına dayamış olduğu çoçuktan çekip '' kabul ama bende sana ölüm düellosu teklif ediyorum aot jin. Cesaretin varsa kabul edersin'' dedi kollarını iki yana açıp konuşan kai.

Aot duydukları ile şaşırdı çünkü kimin bu kadar rahat bir şekilde ölüm düellosu teklif edebilirdiki ona göre. Aot kai'nin bunu bilerek yaptığını anladı gözlerindeki bakıştan. Kai Aot'un davranışlarından ve klanın soyadını söylerken gözlerindeki saygıyı görünce bu çoçuğa ölüm düellosu teklif edip kabul edeceğini anladı ve bunu en iyi bir şekilde kullandı. Aot şuan bu müsabakayı kabul etmez ise klanın adını korkak olarak çıkabileceğini düşünüp '' kabul ediyirum asil olmayan kai'' dedi. Aot asil olnayan kai demesinin sebebi insanların gözünde kai'yi bir piç veya köylü bir çoçuk olarak göstermek ve onun kendisinden zayıf oldugunu ibsanlara düşündürmek

DAO MUHAFIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin