güzellerim where did you get from ficim final yaptığı için artık tamamen bu ficimle ilgileneceğim🥳 bu yüzden sizlerden bol bol yorum istiyorum.
lütfen emeklerimin karşılığını verin🥺
sizleri seviyorum
iyi okumalar💕
-bölüm 12:oldukça cesurdun
-"günaydın." lisa'nın kolları arasında gözlerimi açtığımda duyduğum ilk şey bu olmuştu. başımın feci derecede ağrıması dışında oldukça rahattım ve lisa'nın kucağında uyumuş olmak kalbimin delicesine atmasını sağlıyordu.
gülüşüne karşılık vererek günaydın dediğimde belime doladığı kollarını biraz gevşeterek yüzümü izlemeye başlamıştı.
"başım çatlıyor." diyerek iki elimi de alnıma götürerek şiddetle bastırdığımda bileklerimden tutarak ellerimi indirmişti.
"canını acıtacaksın." tanrım, lisa gerçekten bu zamana kadar başıma gelmiş en güzel şey olabilirdi.
"dün gece bayağı içmişsin." dediğinde bir süre sessiz kalmıştım. dün gece yaptığım şeyler aklıma geldikçe feci derecede utanıyordum ve lisa bu konuyu konuşmaya oldukça istekli gibiydi.
lisa'yı öptüğüm andan sonrasını hatırlamadığım için lisa'nın evine nasıl geldiğimi ve geceyi burada neden geçirdiğimi bilmiyordum, sorgulamayacaktım da.
"çok fazla içmemiştim aslında." hâlâ büyük koltukta oturan lisa'nın kucağındayken kendi kendime söylendiğimde gülümsemişti. lakin bu gülüş aynı eski zamanlarda ki gibi oldukça pis bir gülüştü.
"belki dudaklarım sarhoş etmiştir seni." dediğinde ne yapacağımı bilememiştim. çoktan avuç içlerim terlemeye ve yanaklarım kızarmaya başlamıştı. bu yüzden en iyi fikir olarak konuyu değiştirmeye çalıştım.
"neden koltukta uyuduk? ben burada oldukça rahatım ama..." lisa'nın kucağını işaret etmiştim. "senin her tarafın ağrımıştır."
"çünkü eve girer girmez kendini koltuğa atarak uyuklamaya başladın. seni yatağa taşımaya çalıştığımdaysa burada uyumak istediğini söyleyip ağlamaya başlayınca isteğini yerine getirmek zorunda kaldım." dediğinde yerin dibine girmişim gibi hissediyordum. dün gece kendimi rezil etmek için bir ton şey yapmıştım ve çoğunu hatırlamıyordum. lisa da bugün beni utandırmaya yemin etmiş gibiydi.
kafa sallayarak yavaşça kucağından kalkmaya çalıştığımda belimdeki elleri tekrar sıkılaşmış ve kalkmama izin vermemişti. ben henüz ne olduğunu anlayamadan da tek elini başıma çıkararak yüzümü boynuna yaslamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
better than your husband
Fanfiction[chaelisa] ▶seni kocandan daha iyi becerebilirim chaeyoung. . 🌟düz yazı 🌟chaelisa #1