14:aslında o gece biraz sarhoştuk

5.6K 332 187
                                    

yorum yapmazsanız küsücem ;(

bölüm 14:aslında o gece biraz sarhoştuk-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bölüm 14:aslında o gece biraz sarhoştuk
-

"sonunu hiç beğenmedim." lisa az önce bitirdiğimiz dizi hakkındaki görüşünü belirttiğinde kısaca kafa sallayarak söylediklerini onaylamıştım.

"ben de öyle." salonumda tam televizyonun karşısında duran büyük koltuğa öylesine yerleşmiştik ve aramızdaki mesafeyi geç de olsa fark ederek lisa'ya biraz daha yanaşmıştım.
istediğim şeyi anlamış olacak ki tek kolunu omzuma atarak beni daha çok kendine çekmişti.

yeni kestiğimiz siyah saçları ve üstüne geçirdiği benim eşofman takımımla oldukça güzel görünüyordu.

kollarımı beline sarmış ve kapattığımız televizyonun siyah ekranını izlemeye başlamıştım.

lisa'nın yanında olmayı, birlikte eğlenmeyi ve mutlu olmayı seviyordum. henüz yeni yeni birbirimizi tanımaya başlasak bile her şey harika ilerliyordu.

"bir şey soracağım." lisa omzunda dinlenen bana bakarak söylediğinde kafamı kaldırmış ve soracağı şeyi dinlemeye başlamıştım.

"beni barda öptüğün gün, ne oldu da cesaretini toplayabildin?" böyle bir şey soracağını beklemiyordum çünkü bu konuyu çoktan kapattığımızı düşünmüştüm. yine de kısa bir süre düşündükten sonra cevap verebilmiştim.

"o gece bir çiftle tanıştım. bana kendi hikayelerini anlattılar ve o an bizim hikayemizle ne kadar çok benzediğini fark ettim."

lisa söylediklerimi dikkatle dinliyor ve bir yandan da yeni boyadığımız saçlarımı okşuyordu.

"bana korkmamam gerektiğini ve bu sayede daha sonra pişman olmayacağımı hatırlattılar." dediğimde lisa başını sallamış ve anladığını belirten mırıltılar çıkarmaya başlamıştı.

"sanırım o çifte çok fazla şey borçluyuz." söylediği şeye gülümsemiştim. gerçekten de öyleydi. onlar sayesinde kendime gelmiş, önümü görebilmiş ve istediğimi almıştım.

"öyle ama o gece onları öylece bırakıp gittim. büyük ayıp ettim sanırım ama senin o kızla dans edişine daha fazla katlanamazdım." lisa alaycı gülüşünü yeniden takındığında yavaşça omzuna vurarak durmasını sağlamıştım.

"hatamı telafi etmemiz gerekiyor ama onlara bir daha nasıl ulaşırım, bilmiyorum." lisa yanındaki büyük yastığı almış ve dizlerine koyarak yatabilmem için başımı hafifçe çekmişti. yaptığı şey hoşuma gittiğinden hemen başımı dizindeki yumuşak yastığa koyuvermiştim.

better than your husbandHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin