yorum istiyorum🥺🥺🥺💕💕💕
bölüm 13:bir öpücük verirsen
-bazen planlamadığınız şeyler yaparsanız. kırk yıl düşünsem aklıma gelmez dediğiniz şeyler yaşabilirsiniz ve bunlar hayatınızı derinden sarsabilir.
aylar önce kocamdan boşanan ben, geçen hafta barın tuvaletinde bir kızı öpmüştüm ve benim hayatımı derinden sarsan olay tam olarak buydu.
lisa hayatıma girdiğinden beri birçok duyguyu da beraberinde getirmişti. sevinç, hüzün, korku ve pişmanlık...
bu duyguların her biri şimdiki beni yaratırken yaşadığımız şeylerden dersler çıkarıyordum. her zaman sonuç odaklı düşünen beynim artık daha farklı çalışıyordu ve bunun tek sebebi lisa'ydı.
şimdi ise onunla kısa süre önce planladığımız akşam yemeğimize hazırlanıyordum. yeni duştan çıktığımdan dolayı hâlâ ıslak olan saçlarımı kurutmaya çalışırken lisa da arkamda kalan kapıya yaslanmış, aynadan beni izliyordu.
sabah kahvaltı yapmak için evime gelmişti ve bu saate kadar bol bol sohbet ederek birbirimizi daha fazla tanımaya odaklanmıştık. aramızdaki şeyin henüz tam olarak bir ismi yoktu ve olmasını istiyordum. yine de şimdilik lisa için flörtüm diye bahsetmek çok da tuhaf olmazdı sanırım.
"neye gülüyorsun?" aynadan göz teması kurduğum lisa'ya yönelttiğim soruya cevap almam pek uzun sürmemişti.
elimdeki kurutma makinesini alıp tam arkama geçtiğinde ne yapacağını az çok anlamıştım. saçlarım arasına nazikçe karışan uzun parmaklarıyla içimin titrediğini hissetmiştim.
"saçını kurutamıyorsun bile. sürekli yüzüne tuttun makineyi. şu haline bak, yanakların kıpkırmızı oldu." minik sırıtışıyla söylediği şeyleri aynaya baktıktan sonra onaylamıştım çünkü gerçekten domatese dönmüş gibiydim.
"o hâlde saçlarımı hep senin kurutman gerekecek." gülerek söylediğim şeye vereceği cevabı merak ettiğimden bütün dikkatimi dudaklarına vermiş ve aynadaki yansımasının bile ne kadar harika olduğunu düşünmeden edememiştim.
"öyle gözüküyor." saçlarımı yumuşak hareketlerle kuruturken verdiği cevap hoşuma gitmişti. resmen liseye giden bir aşık gibi hissediyordum ve bu beni mutlu ediyordu. genç ve dinç hissetmek her zaman için iyiydi.
"işte, bitti." sonunda başımı ağrıtan kurutma makinesi kapandığında derin bir nefes vermiş ve vücudumu arkamdaki lisa'ya çevirerek teşekkür etmiştim. lisa ise hafif kabaran saçlarımı iki eliyle düzeltirken kafa sallamış ve teşekkürümü kabul etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
better than your husband
Hayran Kurgu[chaelisa] ▶seni kocandan daha iyi becerebilirim chaeyoung. . 🌟düz yazı 🌟chaelisa #1