bebişlerim lütfen bol bol yorum yapın🥺
yazma isteğim gidiyor çünkü😭 bölümü elimden geldiğince uzun tutmaya çalıştım. umarım beğenirsiniz💓iyi okumalar💖bölüm 16:her güzel şeyin bir sonu var
-"burnun minicik" neredeyse akşam olacaktı ama biz lisa'yla güneş doğduğundan beri yatağın içinde oynaşmakla meşguldük. sürekli birbirimizi gıdıklıyor, sarılıyor ve minik öpücükler eşliğinde gülüyorduk. şimdi ise lisa burnuma kafayı takmış ve sürekli burnumun ne kadar küçük olduğunu söyleyip duruyordu.
"burnum küçük olabilir ama çok iyi koku alırım." dediğimde gülümsemişti.
"mesela pizzanın kokusunu 10 kilometre öteden alabildiğin gibi." verdiği örnek hoşuma gittiğinden hızlıca kafa sallamış ve yüzümde dolanan ellerini tutarak birkaç kez öpüvermiştim. uzun parmakları ve güzel tırnaklarını inceliyordum. sanırım lisa'nın ellerine karşı beslediğim apayrı bir sevgi vardı.
"sence yataktan çıkmamızın vakti gelmedi mi?"
yanımda uzanan güzel kadının elleriyle ilgilenirken duyduğum şeyle anında yüzüm düşmüştü. yataktan çıkmak istemiyordum. sonsuza kadar burada lisa'yla kalmak her şeyden daha cazip geliyordu."yatak sıcacık." lisa'ya daha fazla sırnaşırken söylediğim şey onu pek etkilemiş gibi değildi.
"bu yüzden soğuk bir duş almak istiyorum. çok bunaldım."
büzdüğüm dudaklarımla kafamı kaldırıp tam gözlerinin içine bakarken "seninle kalmak istiyorum." demiştim.
lisa kıstığı gözleriyle bana bakarken sırıtıyordu ve söyleyeceği şeyi elbet tahmin edebiliyordum.
"birlikte duş alabiliriz." sonunda beklediğim şey dudakları arasından çıktığında bir süre sessiz kalıp düşünmüştüm.
evet, düşünmüştüm çünkü kim bu mükemmel kadınla birlikte duş almak istemezdi ki?
"daha iyi bir fikrim var." yanımda uzanan lisa'nın üzerine doğru eğildiğimde şaşırmıştı.
"chae, sen gerçekten çok yaramaz bir kızsın." çok geçmeden kucağındaki yerini aldığımda yumuşak yorganımızı da üstümüze çekmiştim.
"bekle, ne yapıyorsun?" ben yüzümü sırt üstü uzanan sevgilimin göğsüne dayayarak gözlerimi kapattığımda yaptığım şey tuhafına gitmişti.
ona belli etmeden gülerken "ne bekliyordun ki? beraber uyuyalım diyecektim." demiştim.
lisa derince iç çektikten sonra tek elini alnına koymuş ve gülmeye başlamıştı.
"başladığın işi bitirmen gerek." ellerini yorganın altındaki bedenimde gezdirmeye başladığında ise artık geri dönüşü olmadığını anlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
better than your husband
Fanfiction[chaelisa] ▶seni kocandan daha iyi becerebilirim chaeyoung. . 🌟düz yazı 🌟chaelisa #1