özel bölüm

10.2K 731 344
                                    

Yankıx: Çilli?

Soulless: Kedicik?

Yankıx: Naptın bebeğim, hallettin mi çizimi?

Soulless: Halettim tabi.

Soulless: Sınıftaki en yüksek notu aldım. :)

Yankıx: Biliyordum, bizim kaybettiğimiz savaş yok kızım.

Soulless: Tabi oğlum.

Yankıx: Bu arada un var mı sende?

Soulless: Yok.

Soulless: Ne yapacaksın sen unu?

Yankıx: Ekmek.

Soulless: Sen mi? :D

Yankıx: Evet, beğenemediniz mi?

Soulless: Makarna yaparken evi yakan adam, ekmek yaparken apartmanı yakar.

Yankıx: Ha ha ha.

Yankıx: Videolarını izledim, o kadar güzel ekmek yapacağım ki, tekrar yap diye yalvaracaksın.

Yankıx: Hem sen dememiş miydin "erkek adam evine ekmek getirir" diye.

Yankıx: Ekmek yapıyorum işte.

Yankıx: Erkek adam dediğin evine ekmek yapar.

Soulless: Biliyor musun? Salaksın.

Soulless: Ama çok tatlısın, yanaklarını sıkmaya geliyorum.

Yankıx: Alt kattan üst kata çıkmak zor oluyor, bana taşın diyorum sana.

Soulless: Ben niye sana taşınıyorum? Sen bana taşın.

Yankıx: Senin evin güzel değil.

Soulless: Sen kendi evine bak.

Yankıx: Balkonun çok aşağıda.

Soulless: Aşağı katta oturduğum için olabilir mi?

Yankıx: Olabilir.

Soulless: Neyse aç kapıyı, bi yanak sıkmalık işimiz var.

Yankıx: :D

/

Elimdeki telefonu cebime yerleştirip uzun uzun zile bastım. Bir kaç saniye sonra Yankı çatık kaşlarıyla kapıyı açtı. Üzerine mutfak önlüğü giymişti, elleri hamur içindeydi, o kadar tatlı görünüyordu ki yanaklarını parmaklarımın arasına sıkıştırıp sağa sola çekiştirmeye başladım.

"Şapşal, bu ne hal?"

"Acıyor!"diyerek geri kaçtı ve yanaklarındaki ellerim boşluğa düştü."Sen evinin beyi, çocuklarının babası mı olacaksın?"

"Laden ya!"diyerek güldüğünde ben de güldüm."Miyavla bakayım."

"Miyav."sesi apartmanın koridorunda yankılanırken üst kattaki Selma teyzenin kapısı açıldı."Ay pist! Yine kedi girdi galiba apartmana."Yankı'nın kahkahası tüm apartmanı inletirken, elimi anlıma vurarak demirliklere doğru ilerledim ve üst katın demirliğinden sarkmış olan Selam teyze ile göz göze geldim."Laden, kedi mi girmiş?"

"Yok Selma teyze, Yankı'yı miyavlatıyordum da."diyerek elimle Yankı'yı gösterdim, Yankı gülmekten kıpkırmızı olmuş yüzüyle bana bakarken Selma teyze kaşları çatıp bir şekilde sabır çekerek evine girdi. Ben de omuzlarımı silkerek Yankı'nın kapısına doğru ilerledim ve terliklerimi çıkartarak içeri girdim. Yankı'da kapıyı kapatarak peşimden ilerlemeye başladı. İlk işim mutfağa girmek olmuştu çünkü mutfağın halini cidden çok merak ediyordum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 02, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

you're devilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin