Oylarınız yazmak için beni daha çok motive ediyor.
Hepsine cevap veremesem de paragraf arası yorumları okumak en büyük eğlencelerimden biri.
O yüzden oy ve yorumlarınızı bekliyorum. ♡
•••
Sercan'ın sürprizinin üzerinden 3 hafta geçmişti. Sercan'ın beli çok çok daha iyiydi ve evde tek başına antrenmanlara başlamıştı. Tabi bu sezonu büyük ihtimalle kapatmıştı.
Benimse son bir maçım kaldı ve o da Izmir'de. Takımla birlikte yarın sabah Izmir'e gidecektik. Ertesi gün ise dönecektik.
Nisa: Sercan sana söylemem gereken bir şey var.
Sercan: Benim de.
Nisa: Sen başla. Benimki çok uzun değil.
Sercan: Takımımla görüştüm. Survivor' a gittim geldim sonra sakatlık geçirdim diye takımda artık istenmiyorum. Takım bul dendi bana.
Nisa: Aaa! Yeni takım yeni heyecan olur senin için de. Olumlu tarafından bak. Üzme kendini.
Sercan: Öyle de ne bileyim yani. Uzun zamandır ordaydım garip oldu böyle kovulur gibi. Sen ne söyleyecektin?
Nisa: Yarın sabah Izmir'e gidiyorum. Maçım var.
Sercan: Gelin gelin üstüme gelin. Bi o eksikti.
Nisa: Sercan maça çıkacağımı biliyorsun. Böyle yapma aklım sende kalıyor sonra.
Sercan: Aklın bende kalmayacak çünkü ben de geliyorum.
Nisa: Ne? Nasıl geliyorsun?
Sercanla bunun üzerine biraz konuştuktan sonra tabiki Sercan'ın gelmesine karar vermiştik.
Sabah erkenden çıkarak havaalanına gittik. Bizimkiler de ordaydı.
Nisa: Selaam! Erkek arkadaşım Sercan. Benimle gelmek istedi ben de kıramadım.
Sercan: Merhaba kızlar!
Aslı: Merhaba ben de takım kaptanı Aslı.
Çağla: Ben de Çağla.
Sercan: Vay demek meşhur Çağla sensin.
Çağla: Meşhur mu oldum ben? Ne ara meşhur oldum? Instagram takipçim hâlâ 8 bin?
Sercan oturmuş Çağla'ya öyle olmadığını anlatırken Aslı yanıma geldi.
Aslı: Senin Cemal'den bahsediyor sürekli. Var bunda bir şeyler.
Nisa: Cemal de boş değil valla. Bunlar olur.
Aslı: Olur da nasıl olur Allah kerim. Cemal'e sonsuz sabırlar diliyorum.
Ardından uçağa bindik. Kısa bir yolculuktan sonra Izmir'e vardık ve otele yerleştik.
Aslı: Kızlar 2 saat sonra antrenman var. Kendinize iyi bakın.
Odaya geçtik ve Sercanla aynı zamanda kendimizi yatağa artık.
Nisa: Yol kısa da olsa yoruyor.
Sercan: 1 saat uyuyalım. Sonra senin antrenmanın var zaten.
Üzerimi değiştirmek istesem de çok üşendiğim için direkt öyle uyudum. Uyumadan önce alarmı kurmayı da unutmadım tabiki.
1 saat sonra uyandığımda Sercan hâlâ mışıl mışıl uyuyordu. Onu uyandırmadan kalkıp duş aldım ve antrenman yapılacak spor salonuna gittim.
Maçtan önceki son gün olduğu için antrenörümüz bizi fazla yormamıştı. Ben de odaya gittikten sonra siyah dar elbisemi giyip Sercan'ı uyandırmak için yanına oturdum.
Nisa: Sercaan, sevgiliim.
Sercan uyanmayınca yanağına ufak bir öpücük kondurdum.
Nisa: Hadi kalk yemeğe gidelim. Yeterince uyudun zaten.
Sercan: Günaydın yavrum.
Nisa: Gün ayalı çok oldu. Güneş batmak üzere.
Sercan: Benim günüm seni görünce aydı.
Nisa: Karnım açken romantik olamıyorum. Yemek yiyelim.
Sercan önce güldü sonra gözlerini ovuşturarak yataktan kalktı. Klasik işlerini hallettikten sonra beraber otelin restaurantına indik.
Görevli: Merhaba Sercan Bey ve Nisa Hanım. Sercan Bey her zamankinden mi?
Kaşlarımı hafifçe çatıp Sercan'a döndüm.
Sercan: Evet ikimize de.
Sercan benim yerime karar verince normalde sinirlenmem gerekirken beni bu dertten kurtardığı için ses çıkartmamıştım ama hâlâ ona bakıyordum.
Sercan: Yavrum bilirsin takımlar bir otelle anlaşır ve ben yıllarca Galatasaray'da oynadım.
Yemeklerimiz gelince onları yiyip pek konuşmadık ve gayet güzel bir yemekti. Bunun için Sercan'a ayrı bir teşekkür etmeliydim.
Ertesi gün maç için oldukça heyecanlıydım. Bu maçı almamız çok önemliydi çünkü. Takımla ısınmamızdan sonra maç gayet hızlı bir şekilde başlamıştı.
İlk sette çoğu kritik top bana gelmişti ve ben çoğunu kurtaramamıştım. Üzerimde yoğun bir baskı hissediyordum. İlk seti zaten onlar almıştı.
Ağlamaklı bir durumda ikinci seti beklerken Aslı yanıma geldi.
Aslı: Senin suçun değildi. Kim olsa kaçırdığın topları kurtaramazdı. Toparlan şimdi! Sana ihtiyacımız var.
Aslı ne kadar güzel konuşsa da kendimi hâlâ kötü hissediyordum. Tribüne baktığımda gözüm direkt Sercan'a ilişti. Bulunduğum yere çok uzak değildi. Sercan eliyle kalp yapınca bi an gülümsedim.
Sercan: Yapabilirsin. Sana güveniyorum. Çık ve benim için kazan.
Sercan bunları bana bakarak söylese de onun yanında bulunan herkes bana bakmıştı. Biraz utansam da yine de gülümsedim.
Nisa: Seni seviyorum.
Bense cümlemi daha çok dudaklarımı oynarak söylemiştim. Sercan bu halime güldü.
İkinci sete çıkınca daha güvenliydim. Bu tabiki oyuna yansıdı. Geçen set olduğu gibi yine bana yüklenmişlerdi ve bu sefer seti kazanan biz olmuştuk. Ardından gelen diğer setleri de...
Sevinçle önce takım arkadaşlarıma sonra da kimseyi umursamadan tribüne çıkarak Sercan'a sarıldım.
Sercan: Kızım sen kendini bana aşık etmişsin senin yapamayacağın şey mi var?
Nisa: Var, mesela senden uzak durmak. Tribüne atladım geldim ya. Yaparken iyi de herkes bize baktıkça ürperiyorum.
Sercan: Onların bakışını boşver ben sana bakıyorum. Ona odaklan.
Nisa: O zaman daha çok ürperiyorum. Senin bakışın burdaki tüm insanların bakışından daha çok etkiliyor beni.
Çağla: Nisa sevgilinden ayrıl da gel artık.
Çağla beni çağırınca Sercan'a gülümseyip sahaya geri indim. Üzerimi değiştirdim. Antrenörümüz soyunma odasına geldi. Direkt gözleri beni buldu.
Antrenör: Başta senden tereddüt ettiğim için özür dilerim. Harikaydın! Sakin kendini düşürme. Istediğin zaman her şeyi yapabilirsin. Sana güveniyorum.
Nisa: Teşekkür ederim. Elimden geleni yapacağım.
Antrenör: Sevgiline de söyle, her maça bekliyoruz. Sen düşersen jokerimiz olur.
Beraber güldükten sonra ordan çıkarak Sercan'ın yanına gittim. Sercan biraz şaşkın biraz mutlu bi şekilde elinde telefonla bekliyordu.
Nisa: Mutlusun sanırım. Ne haberler var?
Sercan: Menejerim Galatasarayla görüşmüş. Fatih Hoca benimle görüşmek istiyor. Galiba aynı takımın iki oyuncusu oluyoruz.
Nisa: Yaa bak sana dedim kendini üzme diye. Orada çok daha başarılı olacağına eminim.
Sercan: Beraber başarılı olacağız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belki (SerNis)
FanfictionYarışmada olanları hepimiz gördük. Ama arka planda neler var bilmiyoruz. Hatta Sercan da bilmiyor. Peki ikisi de arka arkaya elenirse ne olur? İçinde bol bol Sercan ve Nisa ve az da olsa Cemal Can ve Danla bulunmaktadır. Hepinizi bekliyoruz. ••• Ç...