•7•

952 46 10
                                    

Cemal'in yapacağı kutlama için hazırlamıştım. Daha rahat olabilmek adına kot şort üstüne siyah crop top bir tişört ve tabiki siyah vanslarımı giymiştim.

Telefonum çalınca hemen açtım.

Sercan: Evden çıktınız mı?

Nisa: Yok daha çıkamadık canım ya. Hazırlandım ben bizimkiler de hazırlandıysa çıkarız şimdi. Sen ne yaptın?

Sercan: Ben de tam çıkıyodum işte. Çıkmadan bi seni arayayım dedim.

Nisa: İyi yapmışsın. Artık kutlamada görüşürüz.

Sercan: Heyecanla bekliyorum.

Sercanla konuşmamız bitince odamdan çıktım. Damla'ya baktığımda o da hazırdı. Cemal ise oturmuş bizi bekliyordu. Evden çıkıp bi an önce kutlama olacak mekana gittik. Cemal dj performansı yapacaktı ve sonra güzel anıları yad etmek için karaoke yapacaktık.

Mekana girince etrafı süzdüm. Neredeyse herkes gelmişti. Asıl görmek istediğim kişiyi görünce yanına gittim. Mert Abi, Berkan, Lale ve Evrimle birlikteydiler.

Sercan'ın arkası bana dönük olduğu için önce omzuna dokundum. Arkasını dönüp beni görünce hemen kocaman gülümsedi ve bana sarıldı.

Sercan: Hoşgeldin güzelim.

Nisa: Hoşbuldum. Ev sahibi biz sayılırız ama en son biz geldik galiba.

Sercan: Assolist olduğunuzdandır.

Nisa: Mert Abi, Evrim, Babako, Lale nasılsınız?

Evrim: Aaayy inanmıyorum siizz?

Sercan: Sevgiliyiz. Sonunda bunu söylemek nasip oldu ya daha ne isterim.

Mert: Abi deseler ki Sercan Ersinle sevgili olacak daha çok inanırdım yemin ediyorum.

Berkan: Ben tahmin ediyodum valla. Şaşırtmadı.

Lale: Tebrik ederim. Ekran başında az izlemedik sizi de.

Evrim: Hayır olay sevgili olmaları da değil. Ben Nisa'yı nasıl fark etmem? Aynı adada yaşadık ya o kadar.

Yasin: Böyle bir şeyden nasıl haberi olmaz Evrim'in? Gusura bakmayın da ödü kopuyor bunun ondan habersiz bir şeyler olacak diye.

Yasin yanımıza geldi. Onu görünce hemen sarıldım. Adada az abilik yapmamıştı bana.

Yasin: Olay ne? Ben orayı kaçırdım yaane.

Sercan: Sevgiliyiz, sevgiliyiz, sevgiliyiz. Istediğiniz kadar sorun sıkılmadan cevaplayabilirim hoşuma gidiyor.

Gülerek Sercan'ın omzuna yaslandım. Hemen elini belime sardı.

Cemal dj performansı için yerine geçerek mikrofonla konuşmaya başladı.

Cemal Can: Evet millett! Şampiyonun partisine hoşgeldiniz. Eğlenme garantili partimizde her şey mevcuttur keyfinize bakın. Yarışma başından beri yanımda olan herkes şampiyonluğunun bir parçasıdır. Hepinize teşekkür ediyorum. Hep birlikte söyleyelim WE ARE THE CHAMPIONS!!

Cemal'in performansıyla dans ettikten sonra karaokede ilk sırayı ben aldım. Önce tam sahnenin önünde duran Cemal'in kafasına daha önce aldığım yıldız desenli tacı taktım.

Nisa: Şampiyona şeker geliyor geliyor
Şampiyona şeker geliyor

Masanın üstünde duran büyük şekeri Cemal'e uzattım.

Nisa: Yıldızı var başında başım mı dönüyor
Şampiyona şeker geliyor
Şampiyon

Yıldızı var başında derken Cemal tacını oynatarak güldü.

Nisa: Adını yazdım silemiyosun
Sıkı sıkı tuttum gidemiyosun
Elime düştün yavrucuğum
Git desem de zor gidersin

Burasını ise Sercan'a bakarak söylemiştim ve Sercan gülmekten neredeyse yerlere yatacaktı.

Benden sonra ise Danla sahneye çıkmıştı.

Danla: Ben çoğunuzu tanıyorum Can'ı izleye izleye. Siz beni tanımıyorsanız kusura bakmayın. Pek de umrumda değil zaten. Can'ı desteklemeye geldim ben.

Damla yine Damlalığını yapmıştı işte.

Danla: Hey hey, hadi bakalım
Gucci Gang, Gucci Gang nasıl yapalım?
Mekanın sahibi geri geldi
Bebeleri pistten alalım, alalım

Danla'dan sonra sahneye Sercan geldi.

Sercan: Evrim kusura bakma şarkını çalıyorum.

Evrim: Helâli hoş olsun!

Sercan: İnadı bırak, yanıma yanaşıver artık
Batacağımız kadar aşkın içine battık
Aşk denilen buymuş
Çok ciddi bir duyguymuş
Ona inanların hâli maalesef buymuş

Birden beklemediğim anda Sercan kolumdan tutarak beni sahneye çekti. Ben ne yapacağımı bilemezken bana göz kırpıp sözlerin olduğu ekranı gösterdi. Gülerek uyum sağladım.

Sercan&Nisa: Kapattım penceremi, kapılarımı
Sürgülerini bir bir çektim
Sana olan aşkımı yenebilmek için
Binbir numaralar çektim

Ama olmadı, kalbim durmadı
Düşmüş eline bir kez sevdanın
Kaçmaya bir yol olmalı

Son kısmı birbirimize bakarak söyledik. Ve de sırt sırta vererek finali yaptık.

Birçok kişi sahneye çıkıp şarkılarını söyledi ve gece kahkahaları geride bırakarak son buldu.

Belki (SerNis)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin