•19•

629 47 23
                                    

CEMAL KAZANDII!! IZLEDIGIM ILK ANDAN BERI BEKLEDIGIM AN... (Bu arada kitabin basinda Cemal sampiyon oluyodu. Bi kehaneti daha bildim wiwmwbuwbsj)

CEMAL'IMIN KAZANMASINA ÖZEL BUGUN 2 BOLUM GELECEK. BEKLEMEDE KALIN ♡♡

Oy verin yorum atın muhabbetlerini geçiyorum artık. Siz halledersiniz waksnsgsj

•••

Sercan Yıldırım

Nisa kapıyı çarpıp giderken arkasından seslensem de beni dinlemeden çekip gitmişti. Seslenme nedenim yarın Avusturya'ya gidiyor olmamdı.

Koltuğa oturup derince bir of çektim. Çok saçma bi nedenden kavga etmiştik: Jakup.

Çocuk beni gördüğü gibi yüzünü ekşitmişti resmen. Herkes beni sevmek zorunda değil ama en yakın arkadaşının sevgilisiyim. Saygı duyabilir en azından.

Nisa'yı da ağlaması üstüne tuzu biberi oldu. Hayır yani madem en yakın arkadaşın kız gelmiş işte niye üzüyosun ki onu durduk yere. Bazen en yakın arkadaş olmak hatasını engellemek değil de her ne yaparsa yapsın yanında olmak değil midir?

Tercih yapmasını istemiştim doğru. Çünkü onu üzen birini daha fazla yanında tutmasına gönlüm nasıl razı gelebilir ki? Görüşmemesi gerekiyordu ve biraz da kendimi yanlış anlatmıştım.

Avusturya meselesine gelirsek Galatasaray'ın kampıydı ve sakatlıktan çıkan ben için büyük bir avantajdı. Nisa'ya bu gece söylemeyi planlıyordum çünkü önceden söyleyip moralini bozmak istememiştim. Ama bu gece olanlar da malum...

Ona haber vermeden gitmek sinirimi bozsa da gidince ararım diye düşünerek uyudum.

Sabah erkenden kalkıp takımla buluştum.

Emre: Günaydın abi çökmüş gibisin.

Sercan: Gönül işleri bozdu bizi.

Emre: Avusturya iyi gelir belki sana tatil gibi düşün.

Fatih Terim: Gençler telefonları alalım öncelikle. Bu kamp boyunca telefonla sosyal medyayla alakanız olsun istemiyorum. Biraz iletişimsiz kalacaksınız. Tek odak noktanızın spor olması lazım. 3 haftalık kamptan sonra 4.haftada 2 takımla hazırlık maçımız var. Yani 1 ay burdayız. Herkese iyi yolculuklar.

Telefon yok derken? Görevli gelip hepimizin telefonlarını alırken elim gitmese de telefonu verdim. Nisa'ya haber vermeden 1 ay yurt dışında kalacaktım. Dönünce neler olur Allah bilir.

Buraya geldiğimi benden değil de haberlerden öğrensin istemiyorum ben ya. Bir de o kadar kötü ayrıldık. Aramız kötüyken ondan uzağa gitmek daha da kötü oldu.

Neyse Sercan Yıldırım spora odaklanmaktan başka yapabileceğin bir şey yok.

Nisa Bölükbaşı

Nisa: Her şeyi geçtim! Beni tercihe zorlamasını geçtim! Insan giderken bir mesaj bile atmaz mı ya? Bu kadar mı önemsizim onun gözünde?

Cemal Can: Öyle düşünme kuzum.

Danla: Aman ne öyle düşünme! Bir mesaj atmak bu kadar zor olmamalı. Kanlı bıçaklı ayrılmadılar ya. Sanki Nisa onu aldattı da habersiz gidiyor kampa!

Cemal Can: Ooh yangına kürekle git Dani!

Nisa: Cemo hiç zorlama Damla haklı. Sonuna kadar haklı hem de. Böyle bi haberi son güne mi bırakmış? Yoksa gerçekten planı habersiz gitmek miymiş? Kafayı yiyeceğim ya!

Kapı çalınca soran gözlerle Cemal'e baktım.

Cemal Can: Destek lazımdı kuzu, ne yapayım?

Içeri Berkan girdikten 5 dk sonra Aslı ve Çağla da gelmişti.

Aslı: Kimse kusura bakmasın ben enişteyi pohpohlayamam. Olaya bak!

Cemal Can: Destek için çağırdım sizi. Hepiniz yangına körükle gitmekte ısrarcısınız.

Çağla: Hangi yangına? Ay yangın mı var, nerde?

Cemal kısa bir an Çağla'ya dönüp güldü. Onun bu hali beni de biraz gülümsemişti. Ben üzgün değildim aslında. Daha çok kırılmıştım.

Berkan: Babako moral bozmak yok! Sercan böyle yapmış olabilir ama sonuçta seni aldatmadı, yalan söylemedi! TRANQUILO!!

Nisa: Geldiğiniz için hepinize teşekkür ederim ama benim yalnız kalmaya ihtiyacım var. Yalnız kalmak bana daha iyi gelecek, gerçekten.

Koşar adımlarla odama geçtim. Tek başıma kaldığım gibi gözyaşlarım yanaklarımdan akmaya başladı. Kapının arkasına çökerek ağlamaya devam ettim.

Her şey güzel giderken bir telefon görüşmesi hayatımı resmen altüst etmişti. Jakup'a kızgın değildim çünkü o benim üzülmemden korkuyordu ve ben üzülmüştüm.

Telefonumu alarak instagrama girdim. Galatasaray resmî ınstagram sayfası uçaktan inerken fotoğraflarını çekmişti. Sercan'a yakınlaştırdım. Düşünceli bir şekilde yere bakıyordu. Yanında kimse yoktu. Gözlerimi silip derin bir nefes aldım.

Her şey çok farklı olabilirdi aptal. Şu an bu fotoğrafa bakıp oyy ne tatlı çıkmış diyebilirdim.

Belki (SerNis)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin