Sercan: Nisa Benim çok uykum var. Eve gidip uyusak olmaz mı?
Nisa: 12 saat uyumadın mı Sercan? Maşallah nasıl bir uyku sevdası bu.
Sercan: Tam olarak 12 saat uyumamış olabilirim. Yanımda sen vardın. Rüya görmeye ihtiyacım yoktu çünkü rüyam tam da yanımdaydı.
Sadece gülümsemekle yetindim. Benim de rüyam sensin diyecek halim yoktu herhalde. Sonuçta çocuk nasılsın diye sormamıştı ki ben de diyebileyim.
Nisa: Hadi gidelim de koca bebek uyusun o zaman. Beni de Cemal'e bırakır mısın?
Sercan: Yok sen beni yanlış anladın. Beraber uyumamız lazım. Sen de benimle geliyosun.
Nisa: Az önce sen yanımdayken uyuyamadım demedin mi?
Sercan: Dedim ama sen yokken de uyuyamıyorum. Şu an burda olduğuna bile inanamıyorum. Kendimi o kadar şartlamışım ki sensizliğe. Her an gidecekmişsin gibi hissediyorum.
Nisa: Burdayım artık. Garip şeyler yaşadık kabul. Bi yarışmada sevdik birbirimizi hem de hiç olmayacak bi yarışmada. Sonra ayrı kaldık ama sonuç olarak birlikteyiz. Gerisi önemli mi?
Sercan: Değil dimi?
Yüzünde memnuniyet gülümsemesi olmuştu bile.
Nisa: Hadi gidip seni uyutalım.
Sercan'ın arabasına binip zaten buraya çok uzak olmayan evine gittik. Onun hakkında her şeyi öğrenmek istiyordum. Evini incelemeye başladım o yüzden. Ev sadece siyah beyaz ve gri renklerle döşenmişti.
Nisa: Vaay demek sade takılıyoruz. Sen uyurken evini karıştırabilirim haberin olsun.
Sercan: Kendi evinmiş gibi.
Beni kolumdan tuttuğu gibi odasına sürükledi. Gülerek peşinden geliyordum. Sercan yatağa yattıktan sonra ben de yarı oturur pozisyonda Sercan'ın sakallarıyla oynamaya başladım.
Saçlarıyla oynadım demek isterdim ama malum...
Sercan kısa süre içinde uyumuştu. Biraz onu izledikten sonra oturma odasına geçtim. Onun evinde tek başıma olduğum için biraz rahatsız olsam da başka çarem yoktu. Whatsapp'a girip hemen Damla ve Cemal'i bir gruba ekledim.
Nisa: Sevgilliiyiiiz!!!
Cemal: Oh be sonunda.
Danla: Ülkece rahatladık yemin ediyorum.
Cemal: Nasıl Oldu? Sevindi mi? Aayyy keşke orda olsaydık dimi kız Damla!
Danla: Orda olmak için nelerimi nelerimi vermezdim. Kızım ben bu çocuk sana cheesecake verdiği günden beri bunu bekliyorum.
Nisa: Yaaa! Ne güzel günlerdi.
Danla: Hee bok güzeldi kanser oluyodum televizyon başında.
Cemal: Kızım hiçbir soruma cevap vermedin. Hem nerdesin sen? Gideli saatler oldu.
Nisa: Sercan uyuyamamış. O yüzden onun evine geldik. O uyudu ben de boş boş takılıyorum.
Danla: Ninni söylemeye mi gittin?
Cemal: Utandırmasana kızı! Keyfine bak sen kuzum.
Nisa: Neyse ben biraz araştırmaya çıkıyorum öptüm baayy!
Telefonu koltuğun üstüne fırlatarak evde dolaşmaya başladım. Ev çok sade ama aynı zamanda çok şıktı. Evi dolaşmaktan da sıkılıp mutfağa girdim. Yapımı baya uğraştıran ama çok sevdiğim Medovik Pastasını yapmak için malzemeleri çıkardım. Baya bi süre onunla uğraştıktan sonra eserimle gurur duyarak buzdolabına koydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belki (SerNis)
FanfictionYarışmada olanları hepimiz gördük. Ama arka planda neler var bilmiyoruz. Hatta Sercan da bilmiyor. Peki ikisi de arka arkaya elenirse ne olur? İçinde bol bol Sercan ve Nisa ve az da olsa Cemal Can ve Danla bulunmaktadır. Hepinizi bekliyoruz. ••• Ç...