de uitleg

19 4 6
                                    

Dakota POV.

Ik werd wakker van het geluid van mijn wekker en ik drukte hem meteen uit. Vandaag was het de dag van de uitleg. De laatste dag voor de games en de stress werd alsmaar groter en groter. Ik besloot een douche te nemen. Elise kwam geïrriteerd de badkamer binnen,nadat ze geklopt had. "Goeiemorgen Elise." Zei ik op een zo blij mogelijke manier. Ik wou niet dat ze ging merken dat ik ook gestresst rondliep. "Hoe kun jij zo blij zijn?"Vroeg Elise verbaasd. "Ik ben niet blij, maar ik wou je het niet laten merken dat ik ook stress heb. Je kent me te goed." Antwoorde ik. "Ohw" zei Elise snel.

Elise had een geel truitje met een denim rokje aangetrokken. Ze krulde haar haren nog een beetje en bracht wat lichte lipgloss aan met een beetje mascara. We vonden beiden dat we er op en top uit moesten zien voor onze "laatste"dag. Ik besloot een grijze pull te dragen met een ketting erover en een geruit rokje waar ik een zwarte ceintuur over deed. Ik deed mijn haren in een losse dot en krulde een paar losse stukjes. Ik deed wat lichte oogschaduw aan met wat mascara.

Outfit Elise

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Outfit Elise.              Outfit Dakota.

We hadden een paar croissants gegeten en daarna ons tanden gepoetst. Ik trok snel mijn adidas superstars aan en Elise haar all stars. En we vertrokken richting de trainingsruimte waar we de uitleg zullen krijgen. Ik had zoveel zenuwen om te horen wat ons te wachten stond.

"Elise,ik ga na de uitleg nog eens proberen met Louis te praten over alles, dus je hoeft niet op me te wachten." Zei ik. Elise knikte kort als bevestiging dat ze het hoorde.

We waren een beetje laat aangekomen en ik zag Louis en Jelena al zitten op de tweede rij ze hadden 2 stoelen vrij gehouden voor ons.Wat lief. Louis zag er echt goed uit in zijn outfit het was simpel maar hij stond er perfect mee. Ik betrapte mezelf erop dat ik aan het staren was en ik liep snel verder. We gingen snel naast Louis en Jelena zitten.

Louis POV.

Ik en Jelena zaten samen aan tafel te ontbijten er heerste een verschrikkelijke stilte omdat we beiden stress hadden, wat zou dat morgen wel niet zijn? Vroeg ik me af. Zouden Dakota en Elise ook zoveel stress hebben? Ik denk dat ik er wel snel achter zal komen. Na de training ging ik nog een laatste keer proberen met Dakota te praten... Ik vind het echt belangrijk we moeten echt weten hoe we staan tegenover elkaar. Ik had een simpele jeansbroek aangetrokken met een T-shirt van adidas. en Jelena had een ripped jeans met T-shirt van Levis aangetrokken. Ik deed nog snel mijn adidas sportschoenen aan en we vertrokken naar de trainingsruimte.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
the oblivious games (a Dutch Louis Tomlinson fanfic) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu