1. évad 10. rész

1.2K 60 9
                                    

KTH:

És újra péntek. Egy újabb hét telt el. A fodrásztól jövök barna hajjal. Jimint hívtam volna magammal, de a bulira készül, hagytam a faszba, hiszen nem rabolnak el.
Befordulok az utcámba és elindulok a házam felé. Kinyitom a kaput, meg a bejárati ajtót, felfutok a fürdőbe és gyorsan lefürdök. Fél óra múlva már frissen jövök ki a melegből, ami lassan már fullasztott. Bemegyek a szobámba, felöltözök és lemegyek a nappaliba. Ma mindenki arra a bulira megy.

Nekem semmi kedvem. Részegek, és ráadásul vannak kanosok is. Amióta kinyitottam a szemem, azóta kezdek félni. Sose foglalkoztam azzal, hogy engem néznek. A lányok még oké, de fiúk? Rendes rémképek jönnek elő éjszakánként. Hobi azóta rendszeresen látogat meg, Yoongi is benézett párszor meglepetésemre, de Jungkook nem. A suliban állandóan mellettem van, fenyegeti a többi diákot a tekintetével, birtoklóbb lett. Viszont amikor elhagyjuk az iskolát eltűnik, mint a kámfor. Se híre, se hamva. Kezd hiányozni, hogy nem tudok normálisan aludni és még az altatók se hatnak lassan. Mi van, ha csak kihasznál? Bemeséli nekem, hogy szeret? Tudtam, hogy nem szabad hinnem neki. Rezeg a kanapé, ami miatt felugrom. De mitől rezeg? Áh, hogy csak az a telefonom. Hogy kergülnék meg! Megnézem ki írt és majdnem sikerült lefordulni a kanapéról. Jungkook rám ír.

Jungkook:
Biztos nem jössz?

Me:
Neked is szia. Nem megyek

Jungkook:
Miért?

Me:
Nem akarok

Jungkook:
Ez nem válasz!

Me:
Nem akarok és kész

Jungkook:
Taehyung!

Me:
Nincs kedvem. Bocsánat, ha ez a válasz sem felel meg

Jungkook:
Ne szemtelenkedj!

Me:
De ha egyszer nem akarok menni?

Jungkook:
Miért? Ott leszek, figyelek rád!

Me:
Ittasan akarsz figyelni rám? Jól meg gondoltad? Mert lehet, hogy fordítva lenne

Jungkook:
Igen, komolyan

Me:
Bocsi, de tényleg nincs kedvem. Ne haragudj

Jungkook:
Gyere már! Legalább Hope miatt

Me:
Tud róla, hogy nem megyek. Azt mondta majd bepótolja velem jövő héten

Jungkook:
Szóval randid lesz??

Me:
Nem. Ez csak baráti találka

Jungkook:
Ez is az csak többen vagyunk

Me:
Vannak olyanok is akik nekem idegenek

Jungkook:
De ott leszek! Ki mondta, hogy a sárga földig iszom le magam??

Me:
Senki, de tudom. Na nekem mennem kell. Szia

Jungkook:
Ki van ott? Ki nyúl hozzád?

Jungkook:
Taehyung válaszolj!

Jungkook:
Ne nézegesd! Válaszolj bazd meg!

Jungkook:
Jól van. Ezt nagyon meg fogod bánni. Imádkozz a seggedért, hogy ne legyen baja

Itt nyelnem kell. Ha most tényleg ide fog jönni és meg akar rakni, akkor tényleg imádkoznom kell. Nem akarom. Még szűz akarok maradni. Tudom, hogy józanul nem tenné meg, de részegen ki tudja. Felállok, bezárom az ajtót, vissza ülök és nézem a tv-t.

Prisoner!-TaeKookTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon