1. évad 14. rész

1.2K 59 8
                                    

JJG:

-Kezdődhet a játék?-kérdezem.

Valamiért kijön belőlem is a „vadállat", ezért betegesen rá vigyorgok. Még jó, hogy Tae nem látja..

-Nagy kínzásban lesz részed azt garantálom!-Yoongi.

-Melyik? Kés vagy...

-Baseball ütő?-fejezi be Yoongi.

Olyanunk is van? Ja, ott a kezében. Hogy hozta magával?

-Kik vagytok, ti vadbarmok!

-Oh, a halál, kölyök!-nevet fel a társam.

-A faszommal szórakoztok!-veszi elő fegyvert.

-Na azt már nem csicska!-rúgom ki a kezéből majd felveszem és elrakom.

-Na válassz! Amíg jó kedvemben vagyok!-morgok rá.

-A baseball ütött dugd a seggedbe, a kést meg használd a haverodon! Engedjetek faszfejek!

-Na jól van akkor..-és már rúgja fejbe Yoongi, amitől a földön köt ki.

Még jó párszor bele rugdal, amitől a fiú csak szenvedve nyög.

-Ad az ütöt-kéri.

Oda adom neki. A földön fekvő fiú csak elmosolyodik és ekkor lendíti meg erőből Suga az ütőt, amit a srác bordáját találja el. Csak fájdalmasan felnyög, majd oldalra fordul. Suga újra felemeli az ütőt és most a hátára üt. Újra hanyatt fordul a fiú. Megteszi ezt a másik oldalával is. Tuti eltört neki pár darab. Már a fejét akarja leütni, de rá szólok.

-Hé, és én kimaradok? Ha ott megütöd, meghal te, gyagya!

-Jól van már kölyök, nyugalom!-és egy utolsót belerúg Baekhyunba.

Igazából nem tudom, hogy miért szóltam rá. Előbb is végezhettünk volna. Nem, nem azért állítottam le, mert „játszani" akarok vele, hanem, mert..

Igazából én se tudom..

Talán, mert még gyerek..

Talán, mert nem ő hibás, hogy ilyen..

Talán, mert régi barátom..

Oda megyek hozzá és az ölébe ülök. Félig eszméletlen. Előveszem a kést, megfogom a srác pulóverének a szélét, bedugom a vágó eszközt és szétvágom a felsőjét. Ez a kés olyan éles, ha csak óvatosan végig húzod rajt az ujjad felsérti a bőrt.

Rávéstem angolul, hogy:

See you in hell, azaz:

Találkozunk a pokolban.

Utána a nyakát vagdosom. Először csak a felszínt utána mélyen. Már tiszta vér volt ő is és én is. A csuklójánál lévő eret is felvágom, percek kérdése és meghal...

-Gyere, égessük el!-szól Yoongi.

Elrakom a kést, megfogom a halott testet és a Suga után húzom.

-Csináltam egy gödröt. Hamuvá kell égetni. Utána egy dobozba bebasszuk a hamut és eldugjuk nálunk. Nem talál rá senki-mondja Suga.

Beledobom a gödörbe a csávót, öntünk rá benzint és felgyújtjuk.

*egy és fél óra múlva*

Bassza meg és még mindig ég egy kicsit! Ilyen nincs! Aztán arra kapom fel a fejem, hogy csörög a telefon.

-Igen?

-Szia nyuszi jó lenne, ha itt lennél. Tae már ideges. Nem esett bajotok?

-Hobi, mondtam már, hogy ne hívj nyúlnak. Amúgy semmi bajunk. Talán egy óra múlva ott leszek. Suga kitalált egy módszert.

Prisoner!-TaeKookOnde histórias criam vida. Descubra agora