Bölüm 4'ten :)

10.1K 220 0
                                    

Alıntıya geçmeden önce benim için de güzel bir haber paylaşmak istiyorum :) Yeniden sahalara dönmeye karar verdiğimi ve kalitesini sayfasından çıkan, çıkacak bir çok renkli yazarla kanıtlayan Rengarenk Hikayeler'de Yağmura Karşı ile sizinle olacağımı duyurmaktan gurur duyarım. Ayrıca bölümlere Wattpad'den de ulaşmak isteyenler için her hafta Rengarenk Hikayeler ile aynı günde burada da olacağımı bildirebilirim. Şimdiden beni yalnız bırakmayan, aramıza yeni katılacak herkese çok teşekkürler :)

Lucas'a diktiği gözleri kısılan Marcus alayla kıvrılmak için can atan dudaklarını hareketsiz tutmak için kendisiyle savaşmak zorundaydı. Gözlemlediği kadarıyla oyunda kalan diğer adam da kısa süre sonra 'Pas' diyecek ve geriye Lucas ile kendisi kalacaktı. Ellerini açtıklarında Lucas kısa süreli bir şok atlatacak, sonra da durumunu inkar eden gözlerini Marcus'a dikip kabusun içinde olduğuna kendini inandırmaya çalışacaktı. Uyanmak için çıldıracaktı. Asıl eğlence de bundan sonra başlayacaktı. Elinde olmayan bir paraya karşılık oldukça yüklü bir miktar yatıran Lucas kazanacağını sanırken borç batağına saplanacaktı. Kulübün sahibi ve oyunun kazananı olarak borcunu tahsil etmek Marcus için büyük bir zevk olacaktı.

YAĞMURA KARŞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin