Merhaba Yağmura Karşı ailesinin değerli üyeleri ^^ Yeni bir bölümle daha karşınızdayım :) Elimden geldiğince çabucak bir bölüm yetiştirmeye çalıştım sizlere. Umarım keyifle okursunuz. Yağmura Karşı'nın sakin bölümlerinden biriydi ama bir sonraki bölümde hasretini çektiğimiz kavgalardan birini okumayacağımızı kim söyleyebilir ki? :) Bölümü kendimi sıkıntıda hissettiğim bu dönemlerde bana ödevler vererek, ayakta kalmamı sağlayan Şefika Aydın'a ithaf ediyorum :) Tanıdığım en tatlı editör, beni teşvik etmeye devam et :*
Lucas sabah güneş doğmadan önce, kimselere görünmeden Westcliff sınırlarından ayrılmıştı. Adrian sabah kahvaltıda Lucas ile karşılaşmadığında ve uşaklardan onun çoktan gittiğini öğrendiğinde oldukça keyiflendi.
Keyfine pürüz yalnızca Heaven ile ne halde olduklarını bilmemesiydi. Genç kız akşam yemeğinde olduğu gibi, sabah kahvaltısında da servise gelmemişti.
Önündeki jambon tabağından kendi tabağına birkaç parça alıp, soslu yumurtalara uzandığında servis yapan genç kıza döndü.
"Bayan Brown rahatsız mı?" diye sordu.
Sally, Lord Westcliff'in kendisiyle konuşması oldukça garip bir durummuş gibi irkilip ürperirken, kekelememeye çalışarak cevap verdi.
"Ha-hayır, Lordum."
Adrian aldığı cevapla kaşlarını çattı.
"O halde neden kendisi gelmedi?"
Sally, Kont'un sanki Heaven bunu her zaman yapıyormuş da, bugün ihmal etmiş gibi hesap sormasına daha da çok şaşırdı.
"Be-ben bi-bilmiyorum," dediğinde, Adrian eliyle Sally'i savuşturdu. Sally de gitmesi gerektiğini anlayarak, saygılı bir reveransın ardından yemek salonundan uzaklaştı.
Genç kız arkadaşı hakkında söylenen hiçbir söze inanmasa da, Kont'un ona olan davranışları duruma şüpheyle yaklaşmasına sebep oluyordu. Heaven geldiğinden beri Lord Westcliff'in davranışları değişmişti. Çalışanlarıyla belli bir resmiyet içinde tek düze ilişkisi olan adam dengesizleşmişti. Kimi zaman neşesiyle çalışanlarına sevecen davranan genç Kont, kimi zaman da öfkesiyle yeri göğü inletiyor, kimseleri yanına yaklaştırmıyordu. Hiçbir çalışanını özel olarak sormayan adam, Heaven'ı sık sık sorar olmuştu.
Sally Heaven ile konuşması gerektiğine karar verdi. Bu merakla duramaz, içi içini yerdi. Heaven ve Kont arasında nasıl bir bağ vardı? Sally bu gizemi çözmek zorundaydı.
***********
Heaven sabah erkenden uyanmıştı. Yatağından çıkıp mutfağa gitmek ve bütün gün kendisinden ölesiye nefret eden insanlarla beraber vakit geçirmek gibi bir isteği olmasa da, sorumluluklarının bilincinde, zorla ayaklandı.
Odasında bulunan bir çanak taze sudan aldığı bir tas suyun yardımıyla yüzünü temizledi ve dolabında bulunan az sayıdaki giysilerinden birini seçerek üzerine geçirdi. Nyks bu sabah Heaven'dan önce uyanarak genç kızı uyandırmamıştı. Minik kedi hala mırıltılarla uyuyordu. Heaven kedisinin uyanmasını istemediği için parmaklarının ucuna basarak kapıya gitti ve yine dikkat ederek kapıyı araladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAĞMURA KARŞI
Tarihi KurguAşka erişebilmek için engelleri aşmak gerekir. Adrian Joseph Byron hiç hesapta yokken kendisini Westcliff Kontu olarak buluverir. Titizliği ve disiplini emri altında bulunan tüm çalışanlarını bezdirse de, çevresinde her zaman takdirle karşılanır. He...