KESİTLER.

535 184 566
                                    

 Eski ben olmak istemezdin...

Hayatın gerçekleri sizi hiç buldu mu kadınlarım? Peki ya bir gerçek peşinden koştunuz mu kadınlarım?

Nasıl bir geçmişiniz vardı?

Nasıl bir gelecek hayaliniz vardı?

Şimdi ne yapıyorsunuz?

Neredesiniz?

Olmak istediğiniz yerde misiniz?

****

Hayata nasıl mı başladık?
Doğduk ve başladık mı?

-Hayır

Kimse elimizden tutmadığında, düştüğümüzde kaldıranımız olmadığında ve istediğimiz yere varamadığımızda başladık, o hayat denen acımasız döngüye.

Yolumuz uzatıldı, yollarımıza taşlar bırakıldı, ayaklarımıza dikenler battı her adımımızda. Bu kimin umrunda?

Bizler, yolunu seven kadınlarız, ayaklarını seven değil.

****

Evet simdi buradayım tam karşısında, bana acıyı öğreten o evin tam karşısında.
Hatırlar mısın? Ne çok aģlamıştık şu bankta.
Hatırlar mısın? Her sinirlendiğinde eline bir tabak alır, gelir bu köşede kırardın.

-Sinirliyken konuşazmadım ki,
Konuşup kalp kırmak yerine şu köşede tabak kırmayı tercih ederdim.

●●●●

Efsun ağlamaktan şişmis olan gözlerini ova ova konuşurken, Sema bunca acıya böyle göğüs germiş bu kadını hayranlıkla dinliyordu.

Her kadının bir hikayesi vardır. Her acı çekmiş bir kadının...
Her şeye, her türlü zorluğa göğüs germekten bahsediyorum, kadın olmak bunu gerektirmez mi zaten?

Ben Efsun. Bu benim hikayem.
Bu benim galibiyetimin hikayesi.

Binlerce mağlubiyetin sonunda, ellebette ki galibiyeti elde edeceksiniz kadınlar.

Biliyorum ki sizlerde çok şey yaşadınız, dediğim gibi " Büyük acılarla karşılaşmış her kadının, minik gülümsemeleri vardır."

Ve siz; "Kahkaha atanları değil, tebessüm edenleri unutmayın..."




BAYAN DEĞİL KADINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin